Yeniden başlasın burada kalmasın

Düşündüm taşındım handemden ayrılmak bana hiç bir şey getirmeyecek. yani şimdi ayrıldım diyelim ne yapabilirimki? handem beni seviyor mu seviyor e bende onu seviyorum hem kuzenim diyor. madem öyle bence sorun yok. bu aklı bana veren bilardocu fikret abiye buradan teşekkür ediyorum ayrıca. "olm bi aslıyla nazanla hayat gecer mi" dediki bence cok ama cok dogru soyledi. tesekkürler fikret abi. yüregine saglik fikrine saglik.

bir insan bence arkadaslari ile var arkadaslar. bir insanin arkadaslari ne kadar iyi düsünürlerse ne kadar dogru kararlar verirlerse bence o insanlar o kadar insandırlar. fikret abinin resmini asagiya koyuyorum. bunu köşedeki galaksi internet kafeden yaptırdık para almadı sagolsun. adaşım salih. "salih adaş şunu bi halledelim" dedim iki dakkada hemen ya. çok süper çocuk. gültepeye geldiğinizde bekliyorum. zaten kolay bulursunuz tek internet kafe burasi :))))




fikret abi çok kral adamya. bana 40 lira borcu var ama helaloş olsun. verdiği akıllara sayarım ben onları. 40 liralık, ne kırk liralığı 400 liralık akıl verdi bana. geçen gün de mesela bi kagida bişi yazdı. durun bulayım kagidi

söyle yagmur çamur
değmeden yüregime
simdi ben nerdeyim sen nerde

yani bence bir insanın bunları yazabilmesi için illaki fikret abi gibi hapse girip çıkması gerekmiyor. oda devletimizin bir eğitim ayıbı bence.

her neyse. handemi çok seviyorum. tekrar birlikteyiz. buradan ayrıldığımızı görüde sevinen kimi kokanaların kimi berduşların hayallerini yıktığımı söylemeliyim ama böyle. handemle ben birlikteyiz. her şeyini özlemişim benim sarmaşık handem..

cennet gözlüm sev beni
yavrum cennetine al
cennet gözlüm bul beni
yavrum cennetine al

bıktm vefasızlardan aman aman
vefalara sar beni
bıktım günah çekmekten aman aman
sevabına sar beni

yanlış olmasın orhan baba

20 yorum:

Adsız dedi ki...
1 Mayıs 2009 13:28

bilardocu fikret abi doğru söylemiş bir aslıyla bi nazanla ömür geçmez.Papaz hergün pilav yemz hande de olsun hatta iki tanedaha bul hafta içi hergün birine gidersin haftasonuda kafa dinlersin ooohh :D bi de nazan kim yaw :D

hande dedi ki...
1 Mayıs 2009 13:30

aşkım şifreyi salihhande yap giremiyorum demiştim.bide nazan kim ya?ben kuma istemem getirirsen de resmi nikahı bana kıy yoksa tüm aşireti salarım tepene...

Adsız dedi ki...
1 Mayıs 2009 13:33

ya bide fotoğrafa tıklayınca bi yer çıkıo oğlum :D

Unknown dedi ki...
2 Mayıs 2009 01:02

Bu Salih çok şerefsiz ya.. Baktı ki blogun tirajı yüksek.. Hemen barıştı Hande'yle.. Ulan şerefini siktiğim hadi bizden utanmadın da Hande'ye "siktiğim orospu bile olamazsın" derken de mi utanmadın.. Hande senin de o yüzsüz yüzünle beraber kanını sikeyim.. Kansız karı seni..
Dellendim lan sabah sabah..
Aşiretmiş.. O aşiret senin Salih'e verdiğini öğrenirse asıl senin tepene binerler salak.. :D
Salih lan şifreyi de Salihhande yap iki kelam da ben edeyim şurda.. :D

Adsız dedi ki...
2 Mayıs 2009 03:53

ya abi bunu yazan şahsa sesleniyorum çünkü bu iki ziyan insanın var olduğuna inanmıyorum çık abi sosyal deney yaptım insanları eğledim verilcek tepkileri görmek istedim kendi kendime eğlendim de hepimiz gülelim ve dağılalım

imagine dedi ki...
2 Mayıs 2009 10:22

dünya iki günde imla kurallarını öğrenip anlatım bozukluklarını giderme şampiyonu salih'e sarmaşık handesi ile ömür boyu mutluluklar...

Adsız dedi ki...
2 Mayıs 2009 10:30

fotoyu nerden arakladınız köftehorlar

Adsız dedi ki...
2 Mayıs 2009 10:31

bu arada profildeki salihle blogdaki salih aynı kişi deil. öncesi ve sonrası gibi bir durum mu söz konusu?

Unknown dedi ki...
2 Mayıs 2009 22:12

en yakın zamanda gültepeye gelip fikret abinin kural ve öğretilerini dinlemek, yüce ışığıyla aydınlanmak istiyorum. fotoğraf linkini ana sayfam yaptım.

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
4 Mayıs 2009 14:23

iyi adama ama borcu var uhzuhauah

Adsız dedi ki...
10 Mayıs 2009 14:05

Salih, Fikret abiye 400 liralık akıl borcun varmış. 40 lirasını ödemişsin geriye kalan 360 lirasını istiyormuş.

decibel dedi ki...
14 Mayıs 2009 07:34

salih senin amına koyum lan.

İlk defa bu küfürü bu kadar içten söylüyorum sonuna kadar hakediyorsun.

salih senin ebene atlıyım, fake godoş seni.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:45

handeyi gruba almalı...

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:00

salih;; fikret abi arkasından konustuunu duymus.. gorduum yerde sikecem agzını yuzunu diyo... benden duymus olma.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:17

insanmısınız siz ?

başka bir şey demiyorum.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:19

a.q hangi resmi belgeden söküp adamın resmini koydunuz kafatasınızı sikim

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:35

yeşil lan bu.yaşıyo amua goyyim

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 10:36

ah güzelim fikret aabim
bir bıyık neden uzar
badem değil kaytan değil
bir bıyık neden uzar

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 13:08

fikret abiye 360 lira borcun var o zaman salih yani hesap kitap yapmak gerek adam nereden para kazanacak bir düşün bence. yanlış yapma derim, hande konusunda ben daha önce de dedim yani önemli olan sevenlerin bir olması yani. sevenler ayrılmasın ışıklar sönmesin diskolara insanlar gitmesin.

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 08:26

"söyle yagmur çamur
değmeden yüregime
simdi ben nerdeyim sen nerde"
sizin fikret aga ahmet kayayla aynı mapusa düştü yahut mapusta ahmet gaya dinledi galiba şlaksdşlakdşa

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi