ELLERİ NEYLEYİM O BENİ SEVSİN

Biz yeniden birlikteyiz. 1 gün ayrı kalınca hemen salihime asılan kızlar iyi okuyun, onunla asla ayrılmayacağız seviyoruz birbirimizi. Burdan salihime böcüşüme ufacığıma canpareme asılan kızlara sesleniyorum avucunuzu yalayın salih benim ve hep benim olacak. onunla olan aşkımız edebi sürecek. Hep birlikte olacayız biz. Ayrıldığımızı duyunca göbek atanlara duyrulur, hemen salihime yaranmaya çalışan kızlar başka kapıya hadi. tabi gördünüz arabası var, yakışıklıda hemen atladınız koca avcıları. Salihim size göz ucuyla bile bakmaz boşuna uğraşmayın o yüzden. sizden bahsederek canımı sıkmayacağım artık kıskançlıktan yiyin birbirinizi umrumuzda değil bizim. Böcüşümle birlikte olmak o kadar güzelki, yeniden tenine deymek, yeniden koklamak yeniden buluşmak kuşum o benim canım bitanem. Dünyanın en şanslı kızıyım salihim gibi biriyle birlikteyim çünkü.
ÖNEMLİ SALİH BU SANA: Böcüşüm kuşum ufacığım, arabayla ilgili olanları yazmışsın ama bidaha yazma bitanecik aşkım. yiğidom bilmiyorsun bunlar üstüme geliyorlar sonra. kaçıncı yüzyıldayız hala iki kişinin aşkla sevgiyle ihtirasla birbine dokanmalarını akıl erdiremiyorlar. Hepsi örümcek beyinli. köylü kafaları gitmemiş hepsi tayyibin adamı. bunlar gibiler yüzünden gelişmiyor ülkemiz anlamıyorlar. aslında anlıyorlar ama bizim aşkımızı kıskanıyorlar onların böyle dokanan erkekleri olmadığı için hepsi seni istiyor ayrılınca akbabalar gibi saldırdılar sana. Allahımızın sevgisi içimizdedir tamammı bunu kafanıza sokun. biz asla ayrılmayacağız. Yakında soyadını alacağım salihimin size kına yollarız o zaman.

HEP ONUNLA DOLU GECEM GÜNDÜZÜM
ONU GÖRMEYİNCE GÜLMÜYOR YÜZÜM
KİMSEDEN GELECEK AŞKTA YOK GÖZÜM
ELLERİ NEYLEYİM O BENİ SEVSİN

DENEDİM KİMSEYE YAR OLAMADIM
ŞU DELİ GÖNLÜMÜ AVUTAMADIM
ONSUZ BU DÜNYADA YER BULAMADIM
ELLERİ NEYLEYİM O BENİ SEVSİN

YILLARDIR HAYALİ KARŞIMDA DURUR
YOKLUĞU RUHUMA HASRET SAVURUR
ANCAK O DERDİMİN DERMANI OLUR
ELLERİ NEYLEYİM O BENİ SEVSİN

35 yorum:

Unknown dedi ki...
4 Mayıs 2009 00:21

fotoğraf biraz eski galiba ha? mayıs ayındayız ama bereler kazaklar falan? ağaçlar da kuru? beyaz araba kimin?

biggeee dedi ki...
4 Mayıs 2009 00:49

nisan ayında ilişkiniz 2 aylık olduğu için açılmıştı bu blog yanı şubatın sonlarında çıkmaya başladınız ve havalar o kadar soğuk deildi sanırım hadi diyelim soğuktu ve siz bu fotoğrafı buluştuğunuz ilk gün çektiniz bu olamaz çünkü bereler aynı ondan önce aynı bereyi alacak kadar samimi olmuş olmanız lazım hesapladığımızda söylediklerinizle zamanlar tutmuyo birbirlerini bu blogda bi bokluk olduğuda ortaya çıkmış oluyo tabiki

Hande dedi ki...
4 Mayıs 2009 03:50

size aşkımızı kanıtlamak için koymuyoruz fotoğrafları. orası spil dağı. Asosyal olunuzdan dışarı çıkmıyorsunuz tabi bilmemeniz normal. İyice abardınız araba kimin diye. Kiminse kimin sanane. resimlerimizi koymam artık zaten hem salak salak yorumlarınız yüzünden hemde nazar deydiriyorunuz kavga ediyoruz.

biggeee dedi ki...
4 Mayıs 2009 04:27

evt handecim biz dışarı çıkıp arabada birleşmiyoruz sizin gibi biz evde birleşiyoruz sonra ayrılınca sevgililerimiz benzin parasını bizden istemesin die:))

conick dedi ki...
4 Mayıs 2009 04:57

evde birlesiyosan orumcek kafalisin biggeee, senin gibiler yuzunden gelismiyor ulkemiz hemen git arabada birles,voltrani olustur...
o diilde iyice civisi cıktı blogun, adamın biri kendine hayali sevgili yaratmıs egosunu tatmin ediyor sekline donustu,halbuki onceleri esprili birinin standup gosterisi diye dusunuyordum,pff yasar kurttan gelsin,hadi baba gene yap...

Adsız dedi ki...
4 Mayıs 2009 05:04

salih amma gavatsın lan, karıyı sikmeyen kalmamış hala koluna takıyosun. spil dağında atlasınlar sana hande, sıfata bak 40 yıl abazan kalsam dönüp bakmam.

Adsız dedi ki...
4 Mayıs 2009 06:55

biggeee çok güldüm yaaa :) blogun fake olduğu zaten belli de böyleyken de komik..ama sevgili arkadaşım; hadi imlaya dikkat etmeyen bir hande salih profili yaratıyortsun gözümüzde ama en azından dokunmak kelimesini doğru yazsaydın...arabın yağı bol bulması gibi yapmışsın..abartma ki rahat rahat eğlenelim :)

biggeee dedi ki...
4 Mayıs 2009 06:56

ah conick ahhh
benim sevgilimin arabası yok kii:(((
2001 model temprayla gezemiyorum ben bu yüzden çok kıskanıyorum handeyi:((
yakında salihi baştan çıkaracam bütün gün bunun planlarını yapıyorum:)))

Salihle yatmak isteyen biri dedi ki...
4 Mayıs 2009 08:08

salih bana asılıyo hande. Hergün gelip handeyi bırakıp seni alacam nikahıma diyor. Sen mantar kapmışsın kuzeninden tiskinçmişsin o yüzden. forever salih and ben. sen out git kuzeninle yap.

sizofren peri dedi ki...
4 Mayıs 2009 08:16

" dokanan erkekleri" ahahahhah koptum dokanmak ne yaaa ona dokunmak derler yeniden söylüyorum kitap oku kitap

Hande dedi ki...
4 Mayıs 2009 09:20

off sizinle uğraşamamam. salihle yatmak isteyen kişi sen rüyanda bile göremezsin onu. ben kuzenimle yatmadım o benim abim sayılır geçmişte sadece biraz hoşlandı benden bana çok aşık oldu ama ben istemedim. Siz ne anlarsınız zaten anlamadığınız şeyleri sormayın hadi naşşş ikileyin kıskançlar ;)

salihin karısı dedi ki...
4 Mayıs 2009 11:03

salih benimle imam nikahlıydı.. çocuğumuzu bırakıp kaçtı allah belanı versin salih

Adsız dedi ki...
4 Mayıs 2009 14:27

"o benim abim sayılır geçmişte sadece biraz hoşlandı benden bana çok aşık oldu ama ben istemedim" lan çok yaratıcısın sen yaa :) kuyuya bak yaa...al düştük düştük,sevin hadi..
not:kelime doğrulamayı kaldır bi arkadaşım yaa rahat rahat yazalım

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
4 Mayıs 2009 14:30

banada dokanan erkek istiyorum :D
tayyibin adamı dedin ya altına ediciimm:D
git evde birleşte sonradan parasını istemesin yazık sana :D

bi dost dedi ki...
4 Mayıs 2009 18:51

aa cengiz kurtoğlu mu dinliyon kız hande, helal ossun ssana :D

Adsız dedi ki...
5 Mayıs 2009 07:38

Zuhahahahah lan o tipe kim asılır allan malları yaaa..Gidin babanızı kekleyin işiniz gücünüz yok mu mk..

Unknown dedi ki...
5 Mayıs 2009 12:43

bi daha benzin parası isterse sen de saatlik ücretini iste bence. benzin parasıymış, uyanığa bak...

Adsız dedi ki...
7 Mayıs 2009 02:04

lan olum kaç tane salih var aq bu ne lan. bi yandaki resme bak bi burdaki resme. hayal gücünüze sokim

adlı dedi ki...
7 Mayıs 2009 06:36

adsız asıl ben senin gözüne sokayım nerenle bakıyon lan hepsi aynı herif

biggeee dedi ki...
10 Mayıs 2009 11:59

lan nerdesiniz 6 gündür bişi yazmıyonuz bunalıma girdim valla:))

BlahBlah dedi ki...
12 Mayıs 2009 03:57

bişiler yazsanıza yaaa!

Mata Hari dedi ki...
13 Mayıs 2009 13:04

onunla olan aşkımız edebi sürecek.

benim de bi sevgilim var. edebi bi aşk yaşıyoruz. şiirler romanlar falan.

Mata Hari dedi ki...
13 Mayıs 2009 13:06

kaçıncı yüzyıldayız hala iki kişinin aşkla sevgiyle ihtirasla birbine dokanmalarını akıl erdiremiyorlar. Hepsi örümcek beyinli. köylü kafaları gitmemiş hepsi tayyibin adamı. bunlar gibiler yüzünden gelişmiyor ülkemiz anlamıyorlar.


e tabi gençler birbirine "dokanmayınca" nüfus artışı olmadığından bi gelişme yaşanamıyor sen de haklısın böbüşüm.

Adsız dedi ki...
25 Mayıs 2009 11:12

noluyor lan burda??

haa life long troll müş pardon

vermiyorum dedi ki...
26 Mayıs 2009 07:39

Tapusunu almış gibi konuşuyorsun. Allahın gücüne gider bak. Haberin olsun. bugünlerin yarınlarıda var demiş ajda pekkan. o dediyse doğrudur. bilmem anlatabildimmi?

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:06

muaahahaha
komik lan bu ne lan bu , bu haledemi geldik , topluda shit-tik.
muahahaha
nerde takılıosunuz siz bağcılar, esenler, gaziosmanpaşa, zeytinburnuu

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:49

madafaka lecko

author dedi ki...
9 Haziran 2009 09:00

bebeyim hande salihte bir numara göremedim, fena bir şeye benzemiyorsun, biraz paralı da bir hatun kızceğimizsen, patlıcan kollarınla ilgili fantazilerimi gerçe...

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 13:14

burada beni üzen tek şey tayyibime laf edilmesi onun dışında bence iki kişinin aşkı çok güzel bir şeydir ama tayyibime laf edilmese yani bence herkes istediğini yapmalı başkalarına zarar vermediği sürece ama toplumca bence dinimize ve ülkemize sahip çıkmalıyız o yüzden bence tayyibim çok iyi. bu ülkede atatürkten sonra bir tek tayyibim geldi bu ülkeye yabancılara baş kaldırdı bence bu çok önemli. o yüzden tayyibime laf edenlere çok kızıyorum.

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 00:13

şakaysa hiç komik değil gerçekse çok komik lan.

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 05:58

çoq komik lan bu biri kafayı yemiş hayalinden yazmış hahahahahahhahahahaha

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 06:10

80630 dan buket ben

sizleri merak ile takipo ediyoruz
hepinizi çok seviyoruz

sizi sitemizde görmek istiyoruzzz

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 10:16

saka mi bunlarin hepsi?

bizmut dedi ki...
13 Haziran 2009 08:38

you know hande, when iz a men sliibz wiz alot of girlz he can't enjoyz; but if he have one girlz he can injoy kehkeh...

bizmut dedi ki...
13 Haziran 2009 08:39

you know hande, when iz a men sliibz wiz alot of girl he can't enjoyz but if he have one girlz he can injoy kehkeh...

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi