anlamıyorum


ben bu kızları anlamıyorum anlayamayacağım. bugun handem ile güzel bi gün geçirelim dedik. ben çiğlide sanayide çalışıyorum. bunu aldım evinden fabrikanin bulunduğu yere ghidelim dedik. izmirde cok güzel bir yer var kuş cenneti diye. işte karşıyakaya gittik istedim ki kuş cennetine gidelim orada baş başa iki sevgili olarak kalalım. bostanlıdan bi bakkaldan 4 bira aldım baktım bu duruyor "sen içmicen mi bira" dedim. dedi aşkım 4 tane biraz fazla değil mi. ya delikanli adamim ben allaşkina size soruyorum ya şöyle bi cumartesi günü sevgilinizle birlikte 4 bira az mı? neyse buna da bir bira aldık bizki ben rakı iç dedim içmedi. anlamiyorum kadınları.

sasalıya gittik. tutturdu bu doğal yaşam parkına gircez diye. girdik para istediler. çıktık ama diyor neden vermiyorsun para girseydik maymunlari gorseydik dedi. dedim bu arabada iki maymun var aşkım birini sev işte :)) güldü sevindim çok.

gittik kuş cennetine. içmeye başladık. çok güzel oralar kuşlar var. sonra dedi ki bu ben arabada yapmak istemiyorum. ya deli ediyor beni. güzelim araba. lacivert kartalımin içinde yapmicakmiş. of sinir oluyorum ya. sonra aglamaya falan basladi. ama cok seviyhorum onu biliyor sonucta. sonra çptüm ben aşkımı. köpek gelmiş hic farketmedik bunun ayagina pati atmis. bi korktu. ya korkulur mu ya ne yapti yani. :))

aşkım çok tatlı benim. her şeye ragmen cok güzel bir göndü bence. gercekligimize inanmayanlvar buyrun plaka milaka herşey var. bulun beni tanışalim özellikle küfür eden bazi kadinlar var onlarla daha özel tanışabiliriz. asabımı bozmayın bayan okuyor buraları sizin gibi olmayan kibar namuslu kizlar okuyor. hamden okuyor ahndeden utanin bence..

21 yorum:

biggeee dedi ki...
2 Mayıs 2009 13:33

lacivert kartalımin içinde yapmicakmiş

lacivert kartal mı 2001 model tempraya noldu salih???

x dedi ki...
2 Mayıs 2009 14:13

arabasına kartal diye hitap ediyor.. fotosunu koymuş tempra zaten..

Adsız dedi ki...
2 Mayıs 2009 16:49

94 model tempra bu
safir mavi :)

hande dedi ki...
2 Mayıs 2009 16:50

utanmıyor musun başkalarının resimleri altına ilkokul saçmalamaları yazmaya

Unknown dedi ki...
3 Mayıs 2009 01:41

Aferin kız Hande.. Arabada yapılır mı hiç ? Ne bu böyle.. Orospu musun sen arabada iş tutacaksın.. Tebrik ettim bak şimdi.. Lan Salih sende doğal yaşam parkına para vermiyorsan otele ver bari.. Araba sakıncalı hem.. Vites topuzu falan girer, mazallah yani..

imagine dedi ki...
3 Mayıs 2009 11:20

dünyanın en yaratıcı çifti;
bir gün içinde yapılabilcek en gerizekalı aktiviteleri yaptığınız için sizi tebrik ediyorum.
bi de mal diye bişey varmış duydunuz mu ?

Salih ve Hande dedi ki...
3 Mayıs 2009 18:48

kıskanmayın arabasına isim takan yok mu hiç. arabanız yok diye kıskanmayın salihimi. bir daha salihime birşey derseniz sizi öldürürüm o benim kocam sayılır, arabada da yaparım sokaktada sen bul birini sen yap. salihin gözüne girmek için ayrılalım diye kol geziyosunuzburda avucunuzu yalayın salihimin ufacığımın gözü benden başkasına kapalı. ucuz numaralarınız salihime sökmez.

Adsız dedi ki...
3 Mayıs 2009 23:33

Bense arabanın sahibi Habib kim merak ettim, salih araba benim diye kandırıyon mu kızı? :)

Adsız dedi ki...
4 Mayıs 2009 07:00

tebrik ederim bağlaç ayırmışsın bir de herkes yazmayı öğrensen tam olacak :) ahh el alışkanlığı değil mi!!!

Unknown dedi ki...
4 Mayıs 2009 08:13

hande kız bu araba 2001 model değil 94 model! peeeey 15 yaşında bu be! satsan satılmaz. ahanda burdan sorgulatabilirsin:
http://sorgu.trafik.gov.tr/tbssorgular/aracsorgulama.aspx
>ya bu araba salihin; o zaman salih sana yalan söylüyor.
>ya da salihin böyle bi arabası yok; öyleyse ikiniz bizi yiyosunuz.
salih bi açıklık getir bu konuya. "annem" diye de elin garibini yutturmaya çalıştın zaten.

Adsız dedi ki...
4 Mayıs 2009 12:12

"sonra çptüm ben aşkımı"

olm yavaş çüp lan. 15 senelik araba, göçer şasi mazallah.

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
4 Mayıs 2009 14:26

kibar namuslu derken hande de mi dahil..arabada yapmayalım bayırda yapalım,bayır olmaz kene kaçar evde yapalım zuhauahuah yani :D

salihande(me myself and i) dedi ki...
7 Mayıs 2009 01:57

beyin amcıklaması kulvarında tarihe altın harflerle adınızı yazdırdınız. artık bu blog o kadar çok hit alıyordur ki reklam falan da alın buraya bak çok ciddyim. abi kıçınıza bir şey mi kaçtı sizin ya, kuşlar böcekler hayali arabalar? hangisi? neyin kafası lan bu. bir de bütün fotolar farklı falan. kaç tane salih var aq. bu hande kevaşesi kaç herifle birden yatıo kalkıo. bi de utanmadan her başlıkta salihlerden biri için kocam diyo. ne içiosunuz lan siz söleyin ben de içcem, baya kafa yapıo anlaşılan..

Vladimir dedi ki...
27 Mayıs 2009 00:27

Ben bu sevenlere bir türkü hediye etmek istiyorum. Her çalınışta aşkları dile gelsin;

Bayıra karşı yatır beni
Tırmala beni kaşı beni

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:11

araba 94 model tempra olunca kim o arabaya isim takar lan hanzolar takar işte anca onuda uygulamalı açıklamasını görüorz işte
o arabada kim yaparki laağn

salihande_zuken dedi ki...
9 Haziran 2009 08:30

yazının sonlarına dogru "cok kral adam fikret" abisi kayiyor bu salihe herhalde. "hamden okuyor ahndeden utanin bence.." bu ne lan? sikko...

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:09

bunlar tam gerizekalı ya

deryik dedi ki...
9 Haziran 2009 09:59

adam sana "bu" diyo hande. "bu" bir işaret sıfatı olup insanlar için kullanılmaz. arabanın içini dışını bilemem de karamürsel sepeti olarak görüyo olabilir seni, ona göre.

onun dışında, kadınlar diye genellemeyelim, 4 bira az bile, paşa paşa içilir. handenin kıymetbilmezliği ki çok ayıp bi şi.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 10:53

atma din kardeşiyiz.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 13:11

benc ebu blog elitistlere ders olarak okutulmalı yani insan mutlu olduktan sonra her şeyi yapar bence yani doğal yaşam parkı elitistler için bence doğal yaşam aslında budur bence çok güzel bir şey b.

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 10:50

ulan kızı doğal yaşam parkına götürüp bir kent kart basamadınmı ! =D zuhah

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi