Allah nazarlardan korusun bizim sevdamızı


Salihime hayatımın anlamına böcüşüme tek gerçeğime en güzel parçama ufacığıma bu sabah sonunda ulaştım. Merak etmeyin çok iyiymiş korkmamanızı söyledi. telefonunu ve cüzdanını mola yerinde tovalete düşürmüş benden para istedi yeni telefon almak için bende gönderdim canımın parçasına. İkimizin geleceği için çalışacak annesini yanlız bırakmamı tenbihledi bana. Onu herşeyden çok seviyorum. kardeşimin sünnetinde takılan altınlardan bir kaçtanesini alıp halamın kızıyla salihimin yanına gideceğiz. Orda 3 gün bile olsa beraber tatil yapacağız.

Yorumlarınızı okudum ama beyenmedim halamın kızı için iftiralar atmışsınız. Siz köyde yaşıyorsunuz sanırım kalçanıza dövme yaptırmayı ayıp olarak görüyorsunuz. Açın artık ufkunuzu lütfen cahil olmayın böyle biraz medeni olun. Burası iran deyil kendinize gelin burayı oraya çevirmeyin. Herkez kalçasına dövme yaptırabilir. hem salihim böcüşüm hayatımın anlamı bir sanatçı olduğu için pırofösyonel olarak çizim yapıyor. Atatürk sanat sanat içindir sanatçıya saygı gösterin onlar bizim efendilerimizdir demiş. Cahillere laf anlatamazsın derdi hep salihim çok haklıymış, size anlatamıyoırum çok gerikafasınız çünkü. Ama salihim sizin ve mahalledeki insanların beni gaza getireceğini düşünerek sanatçı olduğu için Benim kızacağımı düşünüp gözlerini bile kapamış. Halamın kızıda dedi "gözlerini kapamıştı" dedi "ben arkamı dönüp dönüp baktım popoma bakıyo olsaydı sana söylerdim o sana uygun deyil derdim." diyince içime su serpti.

Aslı güngörün öpücük kilibindeki çocuk değil benim ufacığım. Ondaki namus kimsede yok. Mahallemizdeki herkez salihim için ağlıyor ama o sadece bana dönüp bakıyor. Eskiden aslıyada bakıyordu ama artık onada bakmıyor hayatında sadece ben varım. O yüzden ayrılalım diye bizi kıskanmayın baskı kurmayın. Geçen sefer yanlış anlaşılıp ayrıldığımızda hemen salihime asılmıştınız ama size dönüp bakmadı bile hala uğraşıyorsunuz. Salihim bana aşık bunu kafanıza sokun. Hem salih neyapsın sizin gibi geri kafalı insanları, dövme için bile neler dediniz. Kuranı açın okuyun döme varmı yokmu yıldız tilbe dünyanın en müslüman insanı onun bile çenesinde dövme var. Döveme abdest bozmayan boyayla olursa sevap ama diyeriyle günah çünkü deliklerden su gitmiyor. Bunuda öğrenmiş olun.

Artık sevdamızın uçsuz bucaksız süren edebiyete kadar devam edecek aşkımızın sizin giilerin gözlerinin deymemesi için nazar duası koyuyorum.

Salihin internet kafeden okuyacaksı bunları seni çok seviyorum sana inanıyorum kim ne derse desin sen benim herşeyimsin hayatımın anlamısın tek sevgilimsin aşkımın gül yaprağısın.



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا"" وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْناً وَإِن جَاهَدَاكَ لِتُشْرِكَ بِي مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ فَلَا

تُطِعْهُمَا إِلَيَّ مَرْجِعُكُمْ فَأُنَبِّئُكُم بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ

35 yorum:

Adsız dedi ki...
26 Mayıs 2009 12:22

Lanet olsun bize öyle köylüyüz cahiliz sanatı sanat için yapmıyoruz allah bizim belamızı versin

Adsız dedi ki...
26 Mayıs 2009 12:29

saol pucciş

biggeee dedi ki...
26 Mayıs 2009 13:14

hande sen nie halanın kızınıda götürüyon marmarise sen yalnız git salihinle başbaşa tatil yapın kızım uzak tut şu halanın kızını salihten bak bi bokluk çıkacak sonra benden sana tavsiyee

Vladimir dedi ki...
26 Mayıs 2009 13:20

Evet Hande halanın kızını niye oraya götürüyorsun? Yolda geçerken yanlışlıkla İzmir'de unutsana hala kızını. Eğer dediğin kadar namusluysa ona burda bişeycikler olmaz. Temiz iffetli kıza kim ne yapsın değil mi?

Bak zaman kötü diye dönüp dönüp arada arkayı kollamış aferim ona.

Hande'cim Salih böcüşüne bir sorsana; "sanat sanat için mi yoksa ne için", bir de "sanat için soyunanlar dövmeci için soyunanlar olabilir mi" bu konuyu acil aydınlatırsan memnun olurum.

Bütün kızlar hande gibi olsun dedi ki...
26 Mayıs 2009 15:12

Hande senin gibi sevgili istiyorum. Keşke bütün kızlar senin gibi olsa. Örnek alın sizde şunu.

Adsız dedi ki...
27 Mayıs 2009 02:12

"Köylü milletin efendisidir" olmasın o söz?

clementine dedi ki...
27 Mayıs 2009 02:49

hepımız cahılız taam mı hepımız gormemıs hepımız gerıkafalıyız
topumuz belamızı bulalım.herbısey olduk da bı hepımız salıhız hepımız handeyız olamadık.
susun sızı sanattan anlamaz kafırler hepınızı lanetlıyorum.hiyaaaaaaaaa handenın lanetı uzerınıze olsunnn...

vermiyorum dedi ki...
27 Mayıs 2009 04:08

Delikanlı kadınımdır artık söyleme lazım kusura bakmayın ben bu aşkı kıskanıyorum. Hande kızım salihi elinden alcam senin. dişiliğimle onu kendime bağlarım öyle hala kızına yidirmem yavuklumu. allahtan cahil birisin. benim için kolay lokmasın. cillop gibi erkek salih, benim o artık. bende marmarise gidiyorum. güzellikse güzellik bi erkeğin aradığı herşey var bende. sen onu kendine bağlamayı bilemedin elli yalanla ayakta uyutuyo seni. benim cilvlerime hayır diyemiycek. hahahahahayt.

Vladimir dedi ki...
27 Mayıs 2009 04:34

Bacım; "yıldız tilbe dünyanın en müslüman insanı" demişsin bunu müslümanlık alemine yapılmış bir hakaret harekatı addediyorum.
Hem sen kim oluyorsunuz da onun benden daha müslüman olduğunu sanıyorsun bakiym??..

Ayrıca; onun çenesindeki dövme değil onun çenesine vurmuş. Ne varsa çenesinde. Ben o ben. Sen daha siz ile seni karıştırıyorsunuz. Beni nerden bileceksiniz ki?

Salih götüme dövme yap dedi ki...
27 Mayıs 2009 06:54

Biri bana "aşkımın gül yaprağı" dese, "ne var lan yaraaam!" derim.. :D
O ne lan.. oO

Adsız dedi ki...
27 Mayıs 2009 07:33

Komik değil artık ya,başka bi sitede yeni bi formatla bu arkadaşları görmek istiyoruz.
Divan edebiyatı.sanat sanat içindir.yıldız tilbe.noluyor amg! insanlarda burdan laf yetiştiriyor. Yite!

Adsız dedi ki...
27 Mayıs 2009 07:43

ahahaaahahahah lanet olsun yaaa

biggeee dedi ki...
27 Mayıs 2009 10:33
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
27 Mayıs 2009 12:21

töbe yarebbim çarpılacaz! hassiktir lan kör oldum tamamen el parmak kordinasyonuyla yazıyorum! vay amına koyim, ne üfürük varmış hande sende. hassiktir tövbe bismillah boku yedim lan gözlükler çalışmıyo!

Adsız dedi ki...
27 Mayıs 2009 14:12

hande salih marmariste dıgıdık yapıyomus ben öyle duydum :D

Adsız dedi ki...
28 Mayıs 2009 16:35

la siktir git mına kodumun gerizekalı yavşak kaltağı.. oksijen israfı mal fahişe.. fake değilsen yazık bu memlekete cidden.. sığırın flama taşıyanı bir de din dersi veriyor bize .. la yürü git, salih pezevenkinin de senin de ...

Adsız dedi ki...
29 Mayıs 2009 06:20

ahaha adamı dinden imandan çıkarırsınız amınıza koyim! bu arada hande bebeyim, salih ilk turist kafilesini sıradan geçirmiş, öyle duyduk. bak ne yarakmış ünü buralara geldi. haklısın tabi adamı bırakmamakta ama senin kuku yetmez bu herife ben sana diim ahahah!!

Adsız dedi ki...
29 Mayıs 2009 15:44

yaa herşeyi annadım da gözleri kapayınca o dövme nasıl çizilirki?


siz gerçekmisiniz şakamısınız yaa:D

ay lav yu handee dedi ki...
29 Mayıs 2009 17:06

sevgili hande,
blogunu okudum ve gördüm ki bu salihten sana yar olmaz.sana benim gbi eli kadın eline değmemiş,helal süt emmiş bir türk erkeği lazım. hem atatürkümüz ne demiş.ben sporcunun zeki çevik ve atletik olanını severim. gel bana hande.hande beni sev. benden daha zeki çevik ve atletiğini bulamazsın. hem senin için arap emirliklerinden übergeçirgen dövme boyası getirticem yemin billah. al beni içine ben de alayım seni içime.
öptüm hande <3

Adsız dedi ki...
29 Mayıs 2009 17:51

yaaa geçen gün bende salihe özendim gittim bi dövme makinası aldım odamda yapıyım dövmelerimi diye. içine de abdest geçiren boyadan koydum. gözlerimi kapayıp ejdarha kuyruğu çizmeye çalıştım ama milletin efendisi sanatçı ruhum olmadığı için beceremedim. salih hala marmaristemi handecim hazır o kadar para verdim en azından işe yarasın. salih bana dövme yapsın en azından o kalçaya bakmıo taximdekilerin hepsi affetmeden bakıo

Adsız dedi ki...
29 Mayıs 2009 18:01

hande yaa aklıma ne geldi bu marmaris olayı çok sakat. salih'e bir tv programı yapalım adı "buca ink" olsun. tam bi belgesel tadında zati gözü kapalı abdest geçiren boya kullanan dövmeci ve onun biricik böcüğü içerikli bi konusu olur. hem sanayide çalışmaktan kurtulur hemde sanatını yapar garibim

Üfürükten Prenses dedi ki...
30 Mayıs 2009 03:32

Lan bu üslubu biryerden tanıyorum ama,hadi neyse..

hangi deliklerden su gitmiyor bir de onu merak ettim? gözenek mi demek istedin handecim..

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 05:51

şaka lan bu. kesin

Seçil Yıldırım dedi ki...
9 Haziran 2009 06:26

Ahahahahahaaaa...Koptum yaaa....Atatürk ne demiş ne demiiiiş... ''Atatürk sanat sanat içindir sanatçıya saygı gösterin onlar bizim efendilerimizdir demiş'' Avr. Yakası'nın Makbule'si bile bu kadar harmanlayamazdı....Ahahaha

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 06:57

ben handeyi lisede yalamıştım hatırlar kesin sözlükte linkten geldim çok şaşırdım

kamil dedi ki...
9 Haziran 2009 07:12

allah belanızı sikeyim sizin:D

adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:38

hande be o dua ne ki? salihe göz koyan kızların gözlerini bağlamak için filan mı.
hande bişiy diyimmi erkeklerin o işi yapamaması için bağlıyolarda bence sen salihi bağlat ama bağlatırsan sanada çözülmez. olsun ama senin olsunda ellere şetmesin de mi.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:22

handeciim aç artık gözünü ya.o kızı ekarte edin artık.belli ki gözü namus abidesi salihte.yani ben şimdi burda salih hakkında atıp tutmak da istemem ama sanki salihin de biraz meyili var gibi.aman yanlış anlaşılma olmasın.birazcık.eh erkek adam tabi.elinin kiri neticede.ama halanın kızını kınıyorum.o kadar.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:37

Hande senin taaa amına koiim allaan köylü karısı seni.Salih senin de tipine attıriim.

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 09:32

off çok komik ya :D olağanüstüsünüz. insanlık ötesi :D

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 23:05

"Merak etmeyin çok iyiymiş korkmamanızı söyledi"
biz niye korkalım bre zındık! kültürsüz gavat! kezban diyince aklıma sen gelion hande bi siktir git çay koy ya!

Adsız dedi ki...
12 Haziran 2009 05:56

acıyorum ya yazık gerçekten yazık

Adsız dedi ki...
14 Haziran 2009 16:56

Gerizekalı dediğin budur

Adsız dedi ki...
17 Haziran 2009 05:37

zuahahahahahah bu blog tamamen fake bence ya :D biri insanları fena kafalıo bravo :D cok basarılı

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 09:06

ya siz gerçek misiniz allah aşkına söyleyin artık eğlenmek için pardon eYlenmek için yapıyoruz diyin de kurtulalım. bu ne lan?! ben böyle mal bi çift görmedim hiç angutlukta sınır tanımıyosunuz

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi