Bekar kızlar toplanın

İnsanları anlamıyorum. Burda aşkımızı paylaşıyoruz siz sevgilimin içine kurt düşürüyorsunuz. Beni tanıyanlar bilir hala kızlarına bakmam. Marmaristen kucak dolusu selam saygı ve sevgi yolluyorum sizlere. Eğer yolunuz düşerse barlar sokağına açtık tezgahı. Blogdan tanıyoruz derseniz size indirim yaparım. Geçen gün karen diye bir kıza yaptım indirim çok memnun kaldı. Dövmesini ülkesindeki diğer kızlara göstereceğini turist sayımızı arttıracağını söyledi. Herkez bu işi yapmalı arkadaşlar kalkınmalı ülkemiz. Krizi böyle atlatabiliriz. Hepimiz 5 rus kızı yapsak hem dünyaya dağılır şanımız hem de paraları merkez bankasına gider.
Burda bir arkadaşla aynı evi paylaşıyorum onun resmini koydum siz Hande'yi kıskanarak benimle olmak isteyen okuyucularımız için. Benden size yar olmaz. Benim başım bağlı. Ama bu arkadaş boşta. İsterse burdan 50 tane bulabilir, bende 250 tane bulabilirim. Gelenler bana bakıyor ama bazı koltuk altlarını bile almayan turistler var onlar bu arkadaşa göz kırpıyor. Onlara ben bakmıyorum. Kadında temizlik en önemli şey. Handemi çiçeğimi bu yüzden çok seviyorum. Bir tek kıl görmedim daha onda. Bakımlı tertemiz yanıma gelir. Yabancılar öyle değil, tatile gelmiş afadersiniz kızlar okumayın burayı oralarını almamışlar. Kaç gündür burdayım her akşam orası kıllı kadınlar görüyorum. yüzüne bakıyorsun bebek gibi, ama orası orman gibi. Batılıların ahlaksızlığını almayalım o yüzden.
Mahmut'un böyle kadınlarla hayatını mafetmesine gönlüm razı olmadı. "Bilader ben sana en iyi kızı bulacağım, sen de, ben ve hande gibi temiz lekesiz bir ilişkiye sahip olacaksın." Sigarasından yaktı uzun uzun daldı uzaklara. "Sen çok şanslısın Salih dedi, bütün kızlar sana veriyor ama sen sadece aşkını seviyorsun bende senin gibi olmak istiyorum" Aşka bir insan daha kazandırdım.
Yazları dövmecilik yapıyor, kışları dönerci. Maddi durumu iyi. Gültepede evleri var 2 katlı üst katında ablası oturuyor. Arabası yok benim gibi değil. Ama ben veririm düğün günü arabayı size. Benim gibi mert bir çocuktur. Benim peşimi bırakıp bunla olmak isteyenler yazsınlar adreslerini ulaştırayım Mahmut'a. Resimlerini koysunlar önce ben bakayım ama. Kardeşime en uygun kızı ben seçeceğim.

99 yorum:

Adsız dedi ki...
30 Mayıs 2009 06:08

sağol salih sen olmasan bizi kim düşünecek ?

biggeee dedi ki...
30 Mayıs 2009 06:59

aaa salih olmadı bak bu şimdi ben sana vermek istiyorum bu çocuğu nerden çıkardın böyle.şu sıfata bak ıyyy.hem o senin kadar güzel dövme yapamaz eminim.Ayrıca bende çok temizimdir hiçbir yerimde kıl,tüy göremezsin hem handeden daha güzelim bırak şu handeyi sen gel benle ol istersen hemen marmarise geliim:))hem benim halamın daha çok kızı var handenin halasının kızlarından daha güzeller eminim onlarlada oynaşırsın.bırak handeyi falan:))

Adsız dedi ki...
30 Mayıs 2009 07:17

salihcim hakkaten olmadı.. dün karnıma ağrılar soktunuz gülmekten allah razı olsun ama bugün inan düşüo artık yazdıklarınızın kalitesi... senrayoyu geliştirin farklı diziler izleyin lütfen kaliteyi yükseltin. hande bak bu konuda senden daha ii salihcim onun yazıları daha güsel sen yazma bırak böcüğün yazsın aşkınızı...

bir dost dedi ki...
30 Mayıs 2009 07:20

ben bu adamın bakışını beğenmedim sen bunu hande ile tanıştırma bak benden sölemesi bu adam tüysüz müysüz die handeye kayar walla

Adsız dedi ki...
30 Mayıs 2009 08:15

hande bizi kandırıyo o zman pucca'ya yaptığı bi yorumda salih kıl tüy takmaz demişti halbuki :D:D:D bence hande salih diye başka biriyle işi pişiriyo :D karıştırdı heralde :D

Adsız dedi ki...
30 Mayıs 2009 08:19

http://passiflora-rapunzel.blogspot.com/2009/04/aylana-gazoz-baylana-limon.html?showComment=1240069800000#c5337696761095476332

bakınız :D belgeli blogger ım ben :D:D

Adsız dedi ki...
30 Mayıs 2009 09:21

Salih oglum bu ne is "Resimlerini koysunlar önce ben bakayım ama." filan... "Kizi once ben goruyum begenirsem ben gotururum, begenmezsem Mahmuta gosteririm." gibi birsey sezdim ben. Akilli ol Handenin kiymetini bil. Zaten halanin kizinin gotune dovme filan yapmissin iyice isgillendirdin bizi. Hande saf anlamiyo ama biz anlariz.

Adsız dedi ki...
30 Mayıs 2009 10:01

salihcim demişsinki "Hepimiz 5 rus kızı yapsak hem dünyaya dağılır şanımız hem de paraları merkez bankasına gider." yanlız işin kötü bir kısmı da var. sen günde 5 rus kız yaptın diyelim. bu ayda 150 rus kız eder. 3 ay orda kalsan 450 rus kız olur. her rus kızdan 450 rus-salih karışımı çocuk olsa 450 artı 3 tane de handeden yapsan 453 tane çocuk olur.şimdi senin türvelerin olan kankalarında bunu yapsa siz dünyaya sığmazsınız kardeşim merkez bankasını bırak imf batar sizi doyurcaz diye.. olmadı bu iş bence ekonomiyi kalkındırmak için başka bir plan bul sen

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
30 Mayıs 2009 15:14

Sen şimdi turistlerin oralarını nerden biliyosun salih efendi :D :D
her akşam üstelik =) suratı bebek orası kıllı hea :D:D nası gördün bu kdr merk ediorm dgrusu?
üstelik bunu senin mahmutta sözleriyle destekliyo gibi her kız sana verio sen handeyi seviosun fln..??? ne demek acaba bunlar çok pis merak ettim..
göz göre göre aldatma budur çok koptum yaaa

Adsız dedi ki...
31 Mayıs 2009 02:08

uhuheuheuhe şaka gibisiniz gerçekten uheuhe

salihin kedisi dedi ki...
31 Mayıs 2009 06:46

Resimdekine verebilirim evet o kapasiteyi hissettim kendimde. yannız ben kıllıyım, kediyim ya hani o açıdan, olar mı? olmazsa salih sadece senle van nayt stend yaşayalım bebeyim, bak o da uyar bana. siktir et handeyi hem karı dediğin tüylü olur acık, tüyünü çektin mi canı yanıcak falan böle sado mazo grişicez? ben istersen yapma yarak takar seni de sikerim? her şeyi yaparım senin için yiğidim!

Adsız dedi ki...
31 Mayıs 2009 06:48

handecim rakiplerin çok dişli..

Marmaris'teki poposu benli hatunun dedi ki...
31 Mayıs 2009 07:01

Salihim, erkeğim ben Marmaris'teyim. Her gün sizin tezgahın önünden geçiyorum. Tanıyorsun beni. Dövme yaptırmak için sana eğilerek konuşuyorum ya, hani sen de göğüslerime bakıyorsun hep. Bir keresinde kasıklarıma dövme yaptırmak için konuşmuştuk. Görmen gerektiğini söylemiştin. Kemiklerim çok çıkıksa olmaz falan demiştin. Hatırladın mı canım. Kasıklarıma dövme yapmamıştın, ama çok ateşli bir gün geçirmiştik. Vajinama beyaz dövmeler attırmıştın. Unutmadın değil mi? Diyeceğim o ki, o zaman üçgen kıllarımdan çok hoşnuttun. Şimdi neden sevmediğini yazdın ki? :( Olsun sevmiyorsan ben de sana kaymak gibi sunarım.
Öptüm aşkım.

Adsız dedi ki...
31 Mayıs 2009 09:54

vay çapkın salih vay... arkadaşlar kaç gündür düşünüp durduk abdest geçiren dövme ne die... işte bu! salihin Marmaris'teki poposu benli hatununa yaptığı dövme çeşidi. daha yazardım ama çarpılcam die korkuorum:D

Adsız dedi ki...
31 Mayıs 2009 10:02

Yazları dövmecilik yapıyor, kışları dönerci.:) sadece bu kısma güldüm yaaa...lütfen kaliteyi yükseltelim...

Vladimir dedi ki...
1 Haziran 2009 07:56

Helal olsun Salih, marmaris'teki cümle rus karısının kıl yoğunluk haritasını çıkarmışsınız. Hande iyi müsade etmiş sana. Bravo tebrik ediyorum. Kız sen ne yapsan kıskanmıyor bence onla evlen sana karışmaycak kadını zor bulursun. Dönerci dövmeci arkadaşa bilahare başarılar diliyorum.

vermiyorum dedi ki...
2 Haziran 2009 09:15

Salihçim arkadaşın pek hoş çocukmuş ya, pozuna bittim. Bu arada ben de bal dök yala kaymak gibiyim istenmeyen hiç bi tüyüm yok gel bak istiyosan.

BlahBlah dedi ki...
3 Haziran 2009 06:01

saliiiiiiiiih, hayallerimi yıktın sen. nası olur da handeninkinden başkasının orasına bakarsın sen? gözün akar ama yaaa.

cık cık cık.

BlahBlah dedi ki...
3 Haziran 2009 06:04

uçan depik!

süper yakalamışın beah.

Adsız dedi ki...
3 Haziran 2009 14:51

araştırmacı yorumcuyum ben :D ayrıca emeğe saygı için savol :D:D:D:D

Adsız dedi ki...
5 Haziran 2009 00:51

parmaktaki yüzük???

Adsız dedi ki...
5 Haziran 2009 06:28

tek taş o ben bir haftadır baya inceledim

Adsız dedi ki...
8 Haziran 2009 11:57

aşk böcükleri bişi mi oldu neden yazmıosunuz ne zamandır? özledik walla sizi...

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 06:22

ah kafanızı şaapayım ne mal adamlar var ya dünyada...

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 06:25

olum gerçek olamayacak kadar kotusunuz... ne ayaksınız lan siz...

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 06:29

komik değil bence. yazık.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 06:56

author çık ortaya :)

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:11

Dönerci falan demişsiniz de. Bir pide olacaktı ki şimdi. Böyle kavurmalı kaşarlı.

Seksi Rus Kızları dedi ki...
9 Haziran 2009 07:18

Harika bir blog. Rusya'da tüm kızlar sizi konuşuyoruz :))

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:19

o havlu ne lan orda..?

Letonyalı Kızlar dedi ki...
9 Haziran 2009 07:20

Sadece Rusya olsa iyi, ününüz tüm Slav ülkelerine yayılmış durumda. Siz bizim turizm prensimizsiniz

Ukraynalı Güzel Kızlar dedi ki...
9 Haziran 2009 07:27

Ukrainian girls love Mahmut !

Olga dedi ki...
9 Haziran 2009 07:28

ben var ekşi sözlüğü çok sevmek.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:29

Havluyu da çeyize koyacaklarmış o yüzden asılı orada. İnternet Mahir'den sonra ülkemizi gururla temsil ediyorsunuz koçlar yürüyün be!

maldonado dedi ki...
9 Haziran 2009 07:30

ulan kamil sen sanayide çalışmıyo muydun ne zaman dövmeci oldun? aslında en güzeli sanayide arabalara dövme yapıp marmariste kaporta düzeltmek.

Slovenyalı Beton Hatun dedi ki...
9 Haziran 2009 07:30

ben var yol kaybetmek ekşiden gelmek

Bekar Rus Kızları dedi ki...
9 Haziran 2009 07:32

Bekar Rus kızları olarak toptan Marmaris'e gelmek istiyoruz

French Kiss dedi ki...
9 Haziran 2009 07:33

Voulez-vous coucher avec moi Salih?

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:35

ooo salih sana ve arkadaşına deliler gibi vermek istiyorum sanırım

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:35

ay salihcim kusura bakma ama ben mahmuta vericem sanırım.mümkünse fırıstayl yapmak istiyorum bu haşin erkekle, alamanyalara gidip ordaki anacıgının elini öpmek istiyorum mahmudumun,hasta olduğum bi hafta onunla yapıp 'ilk erkeeğemsin sen mahmut' deyip kandırmak istiyorum onu, handenin sana yaptıgı gibim...gercekten de harika bi dörtlü olurduk salihim arada change falan da olurdu hadi kara kaş,kara gözlü yakışıklı gönlün kırılmasın böbüğüm. haber bekliom salihcim mahmutu tez elden gönder böbeyim bana.mahmutsenöndengir saliharkadan@hatmeyil.kom
öperim pirofesyonel sanatçı kişiliğini tatlışkom!

Türk Rus Arkadaşlık Sitesi dedi ki...
9 Haziran 2009 07:36

Türkler Ruslar kaynaşın bakem iyicene ehehe.. Gerçi bizde 5 Türke 1 Rus düşüyor, istatistiksel bilgi olarak ekleyelim

hulusi dedi ki...
9 Haziran 2009 07:37

mahmut sen haksızsız

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:37

salih halasının kızına gayı gayı vermiş

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:38

salih bey, berbatov gibisiniz sizinle maç yapmak isteriz.
--so much big kiss in Arabic Arabic---
arabic girls.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:38

o değilde resimdeki arkadaş az daha kassa bicigeto olacakmış.

seni seçtim pikaçhuuuuu

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:38

lan hande hastayken salihe verip, kan çıkınca da bak işte salih sen benim ilk erkeğimsin mi demiş? salih kardeşim eğer bu doğruysa çok iyi yapmışsın handeye aferim. vaay be serhat görüomsn neler dönmüş ya

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:42

vermek istiyorum salih. çılgınlar gibi sevişmek, o damarlı ve şehvetli erkekliğini içimde hissetmek, çığlıklar atarak sana kadınlığımı sunmak istiyorum.

mahmut dedi ki...
9 Haziran 2009 07:48

Hulusi gene mi sen lan!

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:49

salih seninle deliler gibi sevişmek istiyorum. o damarlı ve şehvetli erkekliğimi içinde hissetmeni istiyorum, çığlıklar atarak bana kendini sunmanı tir tir titreyerek orgazmın doruklarına çıkmanı istiyorum

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:52

blogda adı geçen bilardocu fikret abi haricinin götünden kan gelsin.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:53

fikret abiye aşık oldum lan. maşallah.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:55

biz antalyadan açık fikirli bir çiftiz.. eşim sırtına dövme yaptırmak istiyor.. eger sizin içinde uygunsa bu vesileyle tanışıp sizinle (sen ve yengeyle) farklı heyecanlar denemek istiyoruz.. ( mamutta gelebilir ama eş getirmesi lazım.. bi de hala kızını cok merak ettik...)

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:56

salih sen misin ağzına versem yer misin?

yurdum abazanı dedi ki...
9 Haziran 2009 08:04

arkadaş ben anlamadım ki kim kiminle ? önden giren mahmut nerelerde ? salih sen lağımcı mısın ? bu ne şaka mı ? hotmeyil i mesene me ekledim diyor ki tanımlanamadı ya ben ne yapacağım acaba ?

COMOLOKKO dedi ki...
9 Haziran 2009 08:10

sözlükte yaran salihande blog'u yorumları başlığını görmek an meselesi..harbiden omegle vardı noldu ona sonra brute felan

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:14

o salih çok saol mahmutun resmini koyduğun için. şu an printerdan çıkartıorm ve bu gece onunla uyucam.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:15

salihhhh abeyyyyyyyyyyy bana bi yolluk yap

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:21

lan salih arkamdan bana borcu var deyip konusuyomusun.. gelirsem sikerim aazını...

fikret..

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:23

burada yazilanlarin hepsini okudum, ve salih, sen haksizsin ibne. seni kiniyorum ve sana laflar hazirladim..

gezdim diyar diyar gormedim marmaris gibi,
ben cok karilar siktim gormedim handenin kase gibi

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:26

burada yazilanlarin hepsini okudum, ve salih, sen haksizsin ibne. seni kiniyorum ve sana laflar hazirladim..

gezdim diyar diyar gormedim marmaris gibi,
ben cok karilar siktim gormedim handenin kase gibi

Pulcu dedi ki...
9 Haziran 2009 08:27

burada yazilanlarin hepsini okudum, ve salih, sen haksizsin ibne. seni kiniyorum ve sana laflar hazirladim..

gezdim diyar diyar gormedim marmaris gibi,
ben cok karilar siktim gormedim handenin kase gibi

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:29

türk erkekleri çok rerörö

aslııı(true aslı) dedi ki...
9 Haziran 2009 08:31

handee duy sesimii salihi elinden alcam kızım görsen gününü salih benimdir benim olacaaaak

Mahmut denen hiyara dedi ki...
9 Haziran 2009 08:31

Bu sayfada ki yazilarin hepsini okudum ve Mahmut, sen

haksizsin ibne. Seni kiniyorum, ve sana laflar

hazirladim.



O lalflari benden belledin

dedemin sikini elledin

dedem seni sikince nohut gibi terledin.

Kesinlikle , belki * dedi ki...
9 Haziran 2009 08:35
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:35

salih anladığım kadarıyla mıknatıs gibisin, ancak kıllı "karıları" kendine çekiyorsun. ahahaha.
Gözümden yaş geldi. Bence gel sen bu handeyi siktir et alalım sana bir jilet ya da ağda hergün başka bir rusa önce ağda yaparsın,(hani kılsız olur, tam ağzına layık)sonra da beraber olursun. Ne de olsa Don Juan gibi bir adamsın.
"Handemi çiçeğimi bu yüzden çok seviyorum. Bir tek kıl görmedim daha onda." Yani Hande'yi sevme nedenin kılsız olması. Şeftaliyi sevmem ama nektari severim gibi bir şey bu anladığım kadarıyla.
Sayın kılsız Hande, size de burdan seslenmek isterim. Sakın ama sakın kıl bırakma, yoksa kılsız kadın seven Salih kaçar gider.

Salih malsın oluum dedi ki...
9 Haziran 2009 08:36

komik lan valla komik
sen aslının amını görmüşsün anlaşılan biliyosun kıllı olup olmadığını
belkide author'un kezbanlarındandır(ayyyy siz author'un kim olduğunuda bilmiyosunuzdur şimdii)
2. parantex ( authordan ders al lan o zaman bi boka benzersin belki)

koptum gülmekten laan
salihh laan sen turistlere değilde turistler sana bakmıyo olmasın haa amelecimm

aslı hala foreversin

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:39

ne mahmut gay mı olmuş ?

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:40

ne mahmut,salih ve author threesome mı yapıyor ?

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:43

sakın blogdan tanıyoruz demeyin ibne bu herif! zor kurtardım götü...

ASLI dedi ki...
9 Haziran 2009 08:46

ahh hande uyuyosun Hande
Salih nedne marmarise geldi BENİM İÇİN
elinden aldım bile onu ve onun ırzına geçtim.ona teçevvüs eddim tenhada kistirdim bir birbirmizi seviyoruz ister inan ister inanma bizi ayıramıyÇaksin

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:49

şu dünyada harcadığınız suya ve oksijene yazık. bunların kısırlaştırılması lazım...

ASLI dedi ki...
9 Haziran 2009 08:50

yandaşlarım chok hande topluyos yandaşları hande herkes beni seçeçek

nnn dedi ki...
9 Haziran 2009 08:52

EGITIM SART

ex dedi ki...
9 Haziran 2009 08:57

arkadaşlar salih homoseksüel biridir. gerçi medeni insanlar olarak bunu sorun etmememiz gerekli ama bunu hala saklayıp bu kızı kandırmasına dayanamıyorum artık. marmaris'te takıldığı gay bar'ların adresini de verebilirim... altın takılara olan merakını da başka şekilde açıklamak mümkün değil. insan karşı cinsten hoşlanmıyorsa ne varki bunda bu kızı kullanıp, buradan ego tatmini yapmasına ne gerek var. lütfen salih, kendini kabul et, acına son ver.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:10

salihcim peki kıllarımı sağa yatırsam benim de malum yerlerime dövme yapar mısın? pırofösyönel dövmecim benim yirim seni yirim

mehmet dedi ki...
9 Haziran 2009 09:19

salih annene çakıyım.saygılar herkese.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:22

BENİ DAĞA KALDIRINNNN

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:26

ufacıgım böbeyim biliyorum cok begendin beni kendine saklamak istedin ama verdiğim mesene adresine yazdıklarını ve gördüğümü(!) cümle alemle paylaşmadan duramadım ufacıgım(bu arada actıgın cam'den görmüş oldum handecinin niye sana böyle dedgini neyse) affet beni salihcim pirofesyonel barnaklarının hatrına belki yapardım senle,ama handenin gazabı senin ufacıklıgın derken ben mahmutta karar kıldım böbeyim. armani badisini adeleli kollarından sıyırıp meme uclarını ısırmak istiyorum onun, evrime bir kez daha inanmamı saglayan o çemçük agzını dislerimle koparmak istiyorum alamancı erkeğiimin...
götlük yapma böbeyim ulaştır mesenemi mahmuduma!mahmutöndengirsinsaliharkadan@hatmeyil.com

bu son sözüm! yoksa handeye bir bir onun için 'lamaya benziyo aynı bazen suratıma bi batman tükrük atcak diye korkuorum' dedgini!!!!

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:32

küfürsüz yarraamm

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:32

fazla asılmaktan kafayı yemiş bu çocuk sen siksen siksen anca elini sikersin zuhahaha

david gilmour dedi ki...
9 Haziran 2009 09:36

Salih çok yanlış yollardasın kuzuciğim.

David Gilmour dedi ki...
9 Haziran 2009 09:37

Ayrıca Hande; kakan gelmiş gibi gözüküyorsun. ewww.

odessali dedi ki...
9 Haziran 2009 10:05

salih akıllı ol!!!

camilla dedi ki...
9 Haziran 2009 10:30

salihim benim, ben bakımlı bi slav kızıyım, marmarise gelip seni bulucam, sonrada arkadaşlarımı çağırıp sana dövme yaptırıcaz. Ye beni yağışıhlım

themis dedi ki...
9 Haziran 2009 10:43

yeter artık vurmayın adam öldü

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 11:07

Bu şaka değil mi? Yani gerçek değil tabi ki. değil mi? şaka deyin lütfen.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 11:20

du bist mein lokomotiv salih!!!!!!..

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 11:42

Ulen salih ne edip durun sen böle. Söle bakem günde 5 rusu ne edecen. Sokup sokup cıkarıon di mi len allahsızzz. Abu gari allah belacığını virmesin. Endekileri affetme. Mimaraslılar seninle gurur duyuyor. Efsanesin sen efsaneee.

oturanboga dedi ki...
9 Haziran 2009 12:33

Blogspot kapansın. Ne olur. Buradan yetkililere sesleniyorum.

Unknown dedi ki...
10 Haziran 2009 15:08

ay ne salaksınız siz

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 09:36

arkadaki havlu seni daha seksi göstermiş.

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 10:42

ah be! o şüphe olmasa ah olmasa! hande ve uzatmalı sevgilisi gerçek olsa blog olmasa film olsa bu ve harcanmasa bu yazıların eşsiz hayalgücüne sahip sosyal gerçekçi yazarı,bu tadı yakalayan insan 'sen' tebrik ediyor önünde saygıyla eğiliyorum,bir yolunu bulup film yapman lazım demirkubuz marmarise taşınır bırakır film yapmayı balıkçı olur, nuri hayata küser, 'sen' girersen bu piyasaya.sözlükçüler ekolünden yetişmiş genç kuşak edebiyatçılar adına lütfen harcattırma kendini-halakızı-

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 03:36

tırnak işareti koymasaydın 3. şahısların cümlelerine inanırdım gerçek olduğuna :)

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 07:39

hepiniz haksızsınız. handecim bende bi baklava karın var vallahi azizim havuç rendelersin. bak tavsiye edrim. salih de kimmiş. oky dersen adresim cc 567899 moda beklerim

Burak dedi ki...
26 Haziran 2009 10:56

evet ben Burak.. Eşcinselim, açık yüreklilikle söylüyorum bunu.. Sizin şu yarmaya vermek istiyorum ayıptır söylemesi :) Yarmam benim mucx..

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 19:59

istanbul'dan kalktı tren,
ankara'da yaptı fren,
bu mesaja cevap veren,
ya salih'tir ya hande..

cansu. dedi ki...
29 Haziran 2009 10:56

feyk işte feyk lan adam bilerek yazmamış olamaz bunları lan

Hepimiz 5 rus kızı yapsak hem dünyaya dağılır şanımız hem de paraları merkez bankasına gider.

hemen atlayalım diye evet.

Adsız dedi ki...
11 Aralık 2009 10:25

salih sen geçen gün çok iğrenç bir insansın.

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi