SALİH BURAYI OKUYORSAN EVİNE DÖN


Salihimle son zamanlarda biraz aramız bozuldu. Bana haber vermeden marmarise gitti. ne telefonuna ulaşıyorum ne mailine. Halamın kızına dövme yaptı sırtının altına biraz. Halamın kızı bunların evine gitmişti dövme yapması için. Bana dövmesini gösterdi, belinin orasıyla kalçasına yakın biryere ejderha yapmış, ejderhanın kuyruğu kalçasının oraya gidiyor. Sinirlendim halamın kızıda olsa kalçasını görmesinden hoşlanmadım. İkisinede güvenim sonsuz ama o sırada çok sinirlendim, salihle kavga ettik halamın kızının kalçasına baktın diye suçladım onu. oda bana kızdı "pirensesim, dünyanın en güzel sevgilisi benim sevgilimken neden başkasının .... sına bakayım. Sen benim bitanemsin ben pırofösyonel bir dövmeciyim. Orasına gelince gözlerimi kapatarak yaptım. Hiç bakmadım" dedi. Bende inandım ona. Haklı halamın kızı benden şişman neden ona baksın ben varken. Hem salih namuslu biri. Aslıyla yapıyordu ama aslı akrabam değildi. Halamın kızıda namuslu biraz oda yapmaz salihle.
Ben konuştum inandım salihe ama salih genede bana sinirlendi madem bana güvenmiyorsun ben gidiyorum dedi. Marmarise gitti. Ben kabul etmedim önce. Ama beni dinlemedi ve gitti. İki gündür yemek yiyemiyorum ölümü sağmı haberim yok. aklıma kötü şeyler geliyor. Bütün yaz çalışıp ev alacakmış bize, annesini de hastaneye yatırıp bacak diktirirmiş. ben annesiyle yaşarım diyorum dinlemiyor beni çok sevdiği için benimle sadece özel bir hayat kurmak istiyor. Ama ben ona güvenmediğim için biraz kafasını toplamaya ihtiyacıda var. Neyapacağımı bilmiyorum oraya gitsem yanına babam bacaklarımı kırar, o buraya geri dönmezse bu şekilde nasıl olabilir :(

Özür dilerim salih sana inanmam lazımdı. Ama inandım niye gittin anlamadım.


Bu ask böyle bitemez.. Birakma terk etme beni, aah!

Atma beni ölümlere atma beni zulümlere götür beni gittigin yereee,, 2x

Sensiz ben nefes alamam buralarda hic duramam, tek basina yanliz kalamam..

Senin kokunu özledim hep yollarini gözledim, götür beni gittigin yere.. 2x

59 yorum:

Adsız dedi ki...
25 Mayıs 2009 13:11

salih şerefsizlik yapma dön kıza

Adsız dedi ki...
25 Mayıs 2009 13:19

salih kim bilir hangi karılarla gezip tozuyorsun marmaris'te, bu kız burda senin için blog tutuyor bak... evine dön salih.. ait olduğun yere dön ulan şerefsiz!

Adsız dedi ki...
25 Mayıs 2009 13:38

salih sen PIROFÖSYONEL birisin akıllı uslu NAMUSLUsun hatta.Aslıyla yaptın ama halasının kızıyla yapmadın :D Ayrıca çabuk dön anan hasta yatağında seni bekliyo.Uygun bir terzi bul da diksinler kadının ayağını sökülen yerden ay pardon dktor dicektim.Neyse handeciimm zaten o müthiş zekasıyla anlamıştır ne dmek istediğimi anlatır sana :D

Vladimir dedi ki...
25 Mayıs 2009 13:41

Salih kıza acımıyosan halasının kızına acı, dövmeyi noksan yapmışsın motif yarıda kalmış. O ejderhanın kuyruğunu biraz daha aşağıya uzat. Yazık oluyor kıza.

sdfgsdfg dedi ki...
25 Mayıs 2009 14:05

salih yapma bunları salih.. halasının kızını , aslıyı bırak artık.. marmarisden de dön lütfen.. bi de ne diye marmarise gidiyon lan tatile.. karı-kız ayağına gidiyon dimi çakal... hep sana mı lan hep sana mı.. biz burda mbed ödevi yapalım, sen git marmarisde şerroluk yap..evine dön salih...

Adsız dedi ki...
25 Mayıs 2009 16:19

hande senin için fun clup kuracağız. pırofösyonel dövmecilerin acı çeken sevgilileri diye

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...
26 Mayıs 2009 01:43

Ne bu la!

clementine dedi ki...
26 Mayıs 2009 03:13

hande ama bız sana dedık dııl mı?böbüşüm hala kızıyla aynı ev aynı oda olmaz yanı.bakmadan nasıl yapmıs onu da anlamadım.yanlıslıkla kaymıssa ıgnenın ucu o daha vahım yanı...
salıh ııkı gıttın...bak sen gıttın hande yazmaya basladı...gozumuz yollarda kalmıstı.

hande uzulme nasılsa gerı doner ama yabancı eller bı taraflarına dokunmus ghalde mı doner onu bılemıoruz...

vermiyorum dedi ki...
26 Mayıs 2009 07:35

Valla sende kadın olsaydın erkeğini elinde tutsaydın. Hala kızım gidip arka odalara kapanıp mıçının yarığına kadar dövme yaptırcak. hahayt. O karının ağzını kendi elimlen ayırırım. Varmı öyle bedavaya kendi elimlen erkek kaptırmak. Neymiş.. o malum bölgelere yaparken gözünü kapamış. İyi tamam göz zinası olmamış demek. Ya peki gözü değmemiş başka yerlerini değdirmişse. hiçmi aklına gelmedi safmısın sen kızım. Bence sen salihi unut. ha bu arada istersen ben sana yardımcı olur seni salihle tekrar bir araya getiririm. sen bana adresi ver marmarise tatile çıkıyorum haftaya. ben onu orda bulur kendi ellerimle sana getiririm. ama kasığıma bir ejderhada ben istiyorum. şahin gibi çocuk, kara kaşlı gözlü erkek güzeli maşallah. allah sevdiğne bahşetsin tabi kıskananın ömrü vefa etmeye.

BlahBlah dedi ki...
26 Mayıs 2009 07:49

he ya iyi ki gözünü kapayıp yapmış. ne akıllı adammış.

yirim kız seni hande :)

Adsız dedi ki...
26 Mayıs 2009 07:52

halakızına söyle bana da versin. madem biraz namuslu.

biggeee dedi ki...
26 Mayıs 2009 08:58

handee bak salih marmarise gitti ama senin hala kızı oralarda mı ya beraber kaçtılarsa marmarise ya orda beraber dövmecilik yapıp onla evlenirse salih. sen bunları hiç düşünmüyon mu kızım.ben senin yerinde olsam atlardım otobüse giderdim böcüşümün peşinden zaten aşk çılgınlık deil midir?düşünme babanı falan.baban bacaklarını kıramaz zaten salih kurtarır seni

Adsız dedi ki...
27 Mayıs 2009 07:39

allah kahretsin yaaa milletin içinde güldürdünüz beni :) x2 nedir yaaaa :D

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 06:42

allah belanı versin salih dön şuna da kurta bizi

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 06:42

Author sen misin doğru söyle :D gerçek olamaz bunlar :D

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 06:54

kızım sen bu herifi bırak kaç ordan. kalçaya dövme yapmış ama bırak elleşmeyi bakmamış bile. ipne midir nedir?

dogus sahin dedi ki...
9 Haziran 2009 07:18

elif burayı okuyosan topsun.

shevek

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:32

bu ne sikim bi blog amk :S

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:40

hande bi kere versene

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:41

salih bence hande'nin kuzene tıklamıştır gözleri kapalı.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:41

Öss a.q!

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:46

Alo alo aşkım susma
Bu aşka kıyma

Alo alo alo
aşkım tövbe
Alo alo son kez dinle

Alem bize akıyodu
Yanaştıkça yanaştıkça
Aklım fikrim şaştı
Ben olmaz dedikçe o yanaştı
Kolumdam çekti zorla beni piste

Meraba ben jale

Jale jale de bu alemde tek bitane
Kolumcan çekti bei pişste
Jale’ye uydum kafaya taktım
Telefonum vibrasyondaydı
Bir titreşim oldu fakındaydım
Az daha diye diye hadi baştan
Çalkala çalkala bi haller oldu bana
Birazdan dönecektim ben sana
Jale’de kabahat durmadı bir an

Alo alo aşkım susma
Alo aşım tövbe
Alo son kez dinle

Alo, jalenin oyunana
-iyi halt ettin

Kendimi kaybettim
Jale’nin oyununa geldim
-Nası yani

Yan yandan sallıyordu oh
Çalkala çalkala bi haller oldu bana
Jale de kabahet durmadı bir an

Alo, jalenin oyunana
-iyi halt ettin

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:54

pİrenses nasıl bir kelimedir arkaaadaşım prensestir o.
allahın amelesiiiiii
komik bir blog lan bu

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:56

salih topsun olm

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:10

salih amına koyım senin ibnemisin lan gül gibi kızı bırakıp gittin

rewhat dedi ki...
9 Haziran 2009 08:42

salih donme olum, zor kurtulmussun zaten

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:44

hepimiz salihiz!
hepimiz handeyiz!

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:22

handecim salih sana da gözü kapalı mı yapıyor? dövmeden bahsediyorum :))

lethe dedi ki...
9 Haziran 2009 09:23

Salih, gece gece tenha bir yerde karşına salimin gözlüksüz hali çıkar inşallah. Dön ulan kıza !

odessali dedi ki...
9 Haziran 2009 10:02

salih allah belanı versin emi... bu kızı bırakıp gitmişsin ya inşallah marmariste totoş olursun.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 10:36

salih rus peşine gitmiş lan

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 10:44

fake yorumlar yayınlanmayacak mış ulan fake yorum ne demek siz de si sürülecek akıl yok zaten profil bi fake kokuyo öyleyse ii değilse böyle mallıkların içimizde olması beni ürkütüyo falan filan .....

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 18:18

Kızım sen salağan önde gidenisin diyebilirim. Ben eminim o halanın kızına da kaymıştır. Boşuna debeleniyosun. Off ya senin gibi saf kızlar oldukça bizim yaşayacağımız daha çoook zevk var. Salihede helal olsun valla iyi bahane bulmuş kaçmak için. Az pezevenk değilsin ha salih helal sana.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 20:18

Salih, hala kızınla sevişiyor, benden söylemesi. Şişman olmasına rağmen senden güzel olduğundanmış salih bana öyle dedi.

bir post !

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 08:52

hala kızımda BİRAZ namuslu ahahahahahah

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 23:00

ssg burayı okuyosan topsun olm

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 06:31

salih i marmariste zenci bir baketbolcuya dövme yaparken görmüşler ondan sonra kötü yola düştüğüne dair haberler geldi ama inanmak istemedim böyle bir sevda bitmemeli.

bu arada uludagsözlükteki tüm nurcuların a.q.

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 09:09

yerim seni salih

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 09:28

salih adam ol, işin bokunu çıkartma. dön lan kıza. bak sen yemezsen ben yerim.

mocococo dedi ki...
11 Haziran 2009 09:41

hande git marmaris e baban bacaklarını kırsa da problem değil nası olsa salih para kazanıp annenisinin bacaklarını diktirecekmiş aradan seninkini de çıkarırız...bu arada itü sözlükte duyurulara yardım edendelere cevap vermeyenler salih size de dövme yapsın gözü kapalı...

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 10:38

ne lan bu

Adsız dedi ki...
14 Haziran 2009 06:52

saliii dön kızaa..
bu arada ekşi ve itü deki tüm komunistlerin gelmşini geçmişini skeyim....

Adsız dedi ki...
14 Haziran 2009 07:32

küfürlü fake yorum

Adsız dedi ki...
14 Haziran 2009 07:37

salih hala kızı çatalının laneti bunlar!dön artık gözü yaşlı sevgiline

Adsız dedi ki...
16 Haziran 2009 01:44

salih hala kızın da seni çok özlemiş. evine dön lütfen. daha başka yerlerine de sen bakmadan dövme yapmanı istiyormuş, ibiş salih.

Adsız dedi ki...
17 Haziran 2009 06:19

biz sözlükçüler sizi siksin cahil zavallı ayak takımı siz sözlükçülerin tırnagı olamazsınız sizi gidi egitimsiz alt tabaka insanlari siz kesin radikal sagci felansinizdir....(evet sozlukcüler haklisiniz imajiniza zarar vermeye calisiyorum sozlukle alakam yok aslinda bunu yazinca bi boka yaramadi ama neyse..)

Adsız dedi ki...
18 Haziran 2009 04:54

bu iki ebleh tip gerçek olamaz aq yaaa :D insanmısınız laaan siz Pirenses hande ve pirofesyonel salihim :D

Adsız dedi ki...
18 Haziran 2009 04:56

salih dön lan kıza ayaklarına boşalırım ha!!!

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 03:50

salih handeyi al gel
ben de benim hatunu alayım grup olayına girelim
arada sana da çakma ihtimalim var oda karanlık olmasın

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 13:31

ya siz gerçekmisiniz bu ne ya :D

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 05:08

salihle hande nin çocuğu olsa ne manyak olur yaaa...


EGİTİM ŞART:DD puahhahaah

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 09:45

GERİZAKALI!!! BAKİYİM...WALLA GERİZEKALI :)))

mero dedi ki...
27 Haziran 2009 09:48

hali hali hal
mali mali mal
hahahha
çok tatlısınız lan :D

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 15:14

salih kim u lan

cansu. dedi ki...
29 Haziran 2009 10:45

bi saattir bloğu okuyorum hala kızının çatal rüyama girecek lan.

salihandemania dedi ki...
6 Temmuz 2009 01:37

"Özür dilerim salih sana inanmam lazımdı. Ama inandım niye gittin anlamadım."

Senin beyninin loplarına fışkırttırayım!

cemile amcakızı dedi ki...
15 Temmuz 2009 07:25

salih, benim de orama dövme yap! benim ki yılan şeklinde olsun, kuyruğa da kuyruk sokumumdan aşşalara girsin.

ama gözlerini kapatcan taammı! sözmü!

-hande'nin amca kızı cemile-

Adsız dedi ki...
5 Ağustos 2009 03:51

salihinide senide biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppp

Adsız dedi ki...
10 Ağustos 2009 10:00

hande bu salih seni çok feci yemiş:)

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi