Çok az kaldı bebeğim çok az

Teyzemin kızının düyünü vardı bu hafta hep onlarla uğraştım. burayla ilgilenemedim oyüzden. salihimi sonunda ailemle tanıştırdım. babam biraz hoşlanmadı ama önemli değil. halamın kızı salihi çok sevdi, salihte onu. içimize girmesi çok güzel salihimin. artık bir aile gibiyiz. halamın kızıyla hep içerdeki odada konuştular hep benden bahsediyormuş evlenmek istiyorum diyormuş. ben biraz bozuldum önce yani ben orda nikah şekerlerini paketlerken onlar hep içerde kapıyı da kapatıp fısır fısır konuşuyolardı iş yapmıyolardı. kimsede gelmesin iş yaptırtmasınlar diye kapıyı kitlemişlerdi. annemgil biraz kızdı bana neden böyleler diye, burası düyün evi dediler. ondan biraz kızmıştım salihe ama halamın kızı bana dedi senlen evlenesi var diye bana anlattı. tamam o zaman konuşabilirsiniz içerdeki odada dedim.
salihim bi ara marmariste dövmeci olarak çalışmıştı, resim yapma yeteneği çok var. sizin gibi değil salih sanatçı sayılıyor. sazda çalıyor üstelik. bu üklenin böyle insanlara ihtiyacı var herkez böyle sanatçı olsa çok güzel yerlere geliriz amerikayı geçeriz biz. zaten amerikalılar bizden korkuyor o yüzden biz geçmeyelim diye bizi sindiriyolarlar. oyuna gelmeyelim arkadaşlar lütfen. herkez sanatçı olsun yeteneğini farketsin üstüne gitsin.
halamın kızına dövme yapacak bugün salih o yüzden. sonrada bana yapacak koluma salihim yazacak. abdest alınamıyormuş dövmeyle ama salihim özel boyayla yapacağı için abdest alınır boyaymış. almanyadan getirtmiş. herşey çok güzel gidiyor nazarlardan korusun Allahım bizi. lütfen arkadaşlar sizde nazar deydirmeyin siz ne zaman birşey söyleseniz salihim ufacığım böcüşüm herşeyimle kavga ediyoruz. onu çok seviyorum herşeylerden herkezlerden çok seviyorum. içimde yanan aşkı kimse söndüremez. özellikle sizin gibi vatanını milletini sevmeyen geri kafalılar hiç söndüremez. bunu unutmayın. bizi kıskanmayın gidin kendinize salihim böcüşüm herşeyim gibi birini bulun bizi rahat bırakın.
Sen içime işleyen bir gül
Sen okyanus gözlü bir bülbül
Sen gençlik hatam değil gelecek rüyam
Sen ilk erkeğim son duam
Sen salihim herşeyim hayatım buram buram tüten özlemimsin

59 yorum:

biggeee dedi ki...
13 Mayıs 2009 07:47

ulen şaka maka özledim sizi beee
salihe söyle halanın kızından sonra gelsin banada yapsın dövmeyi. dövdürcek bi yer buluruz muhaha:)))

biggeee dedi ki...
13 Mayıs 2009 07:50

bu arada benim halamın kızı sevgilimle bi odaya kapansa kan çıkar haaaa hande fazla genişsin bak kaptırcan çocuğu

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 07:51

salihim bi ara marmariste dövmeci olarak çalışmıştı, resim yapma yeteneği çok var. sizin gibi değil salih sanatçı sayılıyor. sazda çalıyor üstelik. bu üklenin böyle insanlara ihtiyacı var herkez böyle sanatçı olsa çok güzel yerlere geliriz amerikayı geçeriz biz. zaten amerikalılar bizden korkuyor o yüzden biz geçmeyelim diye bizi sindiriyolarlar. oyuna gelmeyelim arkadaşlar lütfen. herkez sanatçı olsun yeteneğini farketsin üstüne gitsin.
halamın kızına dövme yapacak bugün salih o yüzden. sonrada bana yapacak koluma salihim yazacak. abdest alınamıyormuş dövmeyle ama salihim özel boyayla yapacağı için abdest alınır boyaymış. almanyadan getirtmiş. herşey çok güzel gidiyor nazarlardan korusun Allahım bizi.

koptum koptum. cümlelere bak ahahah

salihin gizli kapılar ardında sadece konutuğuna emin miisin halanın kızı tabii ki sana senle ilgili konuşuyor dicek safff nasıl kandırmış senı :)

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 08:08

ahahahah lan yarıldım yine yaaa :) daha sık yazın lütfen :)

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 09:54

bence salih elektro saz çalarsa uzaya bile çıkarız..rusya amerika yanımızda halt eder.

~Elize~ dedi ki...
13 Mayıs 2009 09:56

Sevgili gençler.Mübarek din kardeşlerim salih ve hande mümini..Burada bir konuya değinmek istedim..'abdest alınır boya' adlı cümlendeki boya çeşidinin dinen uygunluğu konusunda bir kaç arkadaşımla görüştüm,bunun için balolar düzenledik ve sonuca vardık..Şimdi efendim..Abdest alınan boyanın kullanım yerleri yalnızca ayak bilekleri,parmak araları(özelliklede yazın giyilen parmak arasu papuçlar)ve herhangi bir bölgede meydana gelebilecek nasır türleridir..Bu hususun farkında olup,dövme yaptırmadan önce bir çeşit ön sevişmeyle durumu tartışıp açıklık getirirseniz hem dinen,hem de ahiretteki 7 katlı cennete çıkabilmek için sizin açınızdan daha rahat olur diye düşündüm.Malumumuz şudur ki abdest için yapılması gerek beden arınımıdır.Üzerinde boya örtülü bir yere suyun girebileceğini nasıl da düşünebiliyorsunuz..Amerika bile bu konuda bizden örnek almış,çocuklarını dine uygun isimlerle donatmıştır.Gereğinin yapılmasını uygun bulmaktayım..
Elhamdürillah geyiz.

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:13

ben ibadet ettiren boyadan istiyorum yeni çıkmış piyasaya. TSE damgalı birde.diyanet işleri onaylı. hatta boyanın sloganı "Tanrı isterse boyayı gökten indirir size ibadet ettirir" .google a yaz gör. boyanın adı da İbadet Boya. dövme için yapılmış.tanrının göz yaşlarıyla sulandırılmış, DOĞADAN YANİ!

~Elize~ dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:18

Şimdi noir désir.Evlat.o boyadan bende de var evet.Her gece yatmadan burun kenarlarıma sürüyorum.Vücut mekanizmam daha rahat hareket edip boyaya biraz olsun alışsın diye.Ancak sende bir din kardeşimsin,sende bir müminesin.Bilirim.Namaz örtüm benim..Bu sebepten dolayı sana birkaç sorum olacaktır.

1) Salihin ve handenin geleceği için tavsiye ettiğin boya kaçıncı devirde islam alemine kucak açmıştır ?
2)Boya gerçekten de doğadan mıdır ?Yoksa bir kaç öküzün boynuzunda hareket eden dünyaya bir yansıma olarak mı inmiştir ?
3)Bu boyayı ajdar dahil herkes kullanabilir mi ?
4) Kullanmadan önce dinespektüsünü okumamız şart mıdır?

Şimdiden teşekkür ederim sevgili noir dünür.

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:24

Hemen cevaplıyorum din kardeşim..

1) Bu boya 610 yılında Tanrının İslamiyeti yeryüzüne getirmesiyle üretilmeye başlamıştır hatta Hz. Muhammed ilk ticaretini bu boyayla yapmaya başladı.
2) Darwin vs.. bıdı teorilerle gelme bana sayın Elize P. , zira Allah'ın göz yaşları diyorum!
3) Ajdar'ın doğumu bile günah olduğu için bir zamanlar okuduğu makine mühendisliğindeki eski sınıf arkadaşlarına sabır diliyorum.sonuç olarak kullanamaz.
4)Dinespektüs : Kuran'dır.

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:26

Öte yandan Am-erika ve rusyaya gelince.Amerika am bi ülkedir.green card diye bir şey var herkesi alıyorlar yahu.gireni çıkanı belli olmayan ülkeye ülke demem ülke benim olmadıkça!

~Elize~ dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:33

Pekala seccade dostu,güzel insa.O vakit bize gelde hande ve salihin son durumuna bir açıklık getirelim istersen ? hı? .. hem bu sayede boya hakkında da atıflarda bulunur ve hacriptiz oynayarak kabe günümüzü kararlaştırırız..
(son dinespektüsüne ithafen ) : Amerika gavur ülkedir asıl.green card'ı da bizden almışlar.yeşil ticaret be noir désir.Birleşik İslam Marketlerini ziyaret etmemiş,fem kitapları okumamış bir zihniyetten ne bekleriz.Tabiki bu konuda dinimizinde çok özlü bir sözü vardır.Bilirsin..

'' abdest alsan aldın demez,
namaz kılsan kıldın demez,
müftü gibi haram yemez,
şeytan bunun neresinde ?''

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:35

SÜPHANEKE DİNİMİZ AMİN.

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:38

lan elize ve noir milletin blogundan prim yapmayın be bok bok şeyler yazıp. kralsınız hande ve salih, dalga geçmelerine izin vermeyin şunların sizlerle. ama birşey diyeyim hala kızı olayında var bi bokluk.

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:45

Ekonomistim prim yapmak benim işim :D

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:47

ha bide ben bu salih ve handeyi kendi blogumda yazdım zaten prim yapan birileri olcaksa onlardır sen merak etme aaa.

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:47

salih gibi bir böcüş bul kendine ekonomist olacağına bak handeye hayatın anlamını bulmuş. Seni kıskanıyorum hande :D

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:51

ay kız bende kıskanıyorum ya..salih gibi mert yakışıklı, sevgilisini kollayan bir adam bu devir de çok az!

sükunet mecmuası dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:52

salihin evlenesi varmış senle burda önemli husus şudur ki evlenirseniz halvet olacaksınız ki bu da güsul abdesti demek bence dövmeni şimdi yapmasın ya da 'allahın izniynen salihim' yazsın belki o zaman yüce rab sizi affeder.ama bak belki diyorum kesin bişey söylemiyoum.elize e noir désir kardeşlerimi alınlarından öpüyor, cumada buluşalım diyorum.
allahın nuru üstünüzde olsun canlar.

~Elize~ dedi ki...
13 Mayıs 2009 10:56

sükunet hadis-i şerifi..Cuma bana az gelir,allah baba vaaz verir adlı ilahı eşliğinde kucaklıyorum tüm din kardeşlerimizi süphaneke..Şu dövme hakkında,allahın izniyle salihim yazısının altında bir de bismillah yazdırırsak her işe rabbın elastik kolları eşliğinde başlamış oluruz zanlımca..
Adsız : o böcüş benim böböyüm!

ugenist dedi ki...
13 Mayıs 2009 11:12

ahahaah nağadar gırosunuz heri:D

sükunet mecmuası dedi ki...
13 Mayıs 2009 11:15

ah sevgili elize.allah nuruyla kendimden geçtim, aldığım nefes benden midir bilemedim, içimde sönen allah aşkını yunusa sordum, ben imansızlarla neyleyim anlayamadım.salih bana da dövme yapacak.imanı eksiklere reklam olmasın diye mahrem yerlerime yapcak.din kardeşim bişey olmaz.hala kızına da yapcak zaten.beraberce din kardeşimizin ellerinde zikir eder gibi boyun eğeceğiz raabıma.amin.
hande kardeşim.müminem..allahın ne kadar sevgili kuluymuşsun ki böyle nur yüzlü bir delikanlının aşkına nail olmuşsun.
benim böcüğüm aşküm herşeyim bana öpecem diyor, beni sıkıştırıyor nikahına çomak sokturma gel buraya diyor.ayrılamıyorum çok seviyorum ama kitabıma da sarılmadan edemiyorum.napıcam çok çaresizim..

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 11:19

Sevgili sükunet mecmuası,

Güzin abla edasıyla sana cevap vereceğim.. Erkek dediğin "çomak" sokar. Kadın olarak görevinde imam nikahı altında ona izin vermek olacaktır.Kitabını elinden, erkeğini belinden bırakma.

sükunet mecmuası dedi ki...
13 Mayıs 2009 11:30

ah noir désir nasıl iyi geldi lafların.aşkımı böcüğümü herşeyimi biriciğümü kartalımı kaplanımı arayacağım şimdik çomak diyorlar yiğidim ama önce imam babanın ellerini öpeceğiz allahın izniynen diyeceğim.çok saol tavsiyelerin için ama sana bunları söyleten de yine yüce rab.rab izin vermezse hiç bişey olmaz.rabbım yne gösterdi büyüklüğünü kurak göynüme su serpti..
allahın nuruynan..

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 11:37

Her zaman sükunet mecmuası..her zaman.öğütlerimle buradayım..herhangi bir "vaka" halinde diyanet işlerinden bir imam tutup yıldırımlı imam nihakı kıydırırız. "ya olacak ya olacak." - Tansu ÇİLLER

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...
13 Mayıs 2009 13:00
Bu yorum yazar tarafından silindi.
adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 13:04

bu kadar sacmalık,terbıyesızlık olmaz,fake oldugunz zaten cok belli insanların fotograflarını alet etmeniz ucuzlugunuzu gosterıyor umarım fotografların asıl sahiplerini sizi bulurda en ağır bilişim suçundan içeri girersiniz cahil insanlar

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 13:36

Yukardaki gibi tipler beni deli ediyor. yok fake yok ucuzluk yok ölün yok bilmem ne.. Sizene gelip okumayın etmeyin. Fakese fake sana mı fake salak insan. Fake ise eğer fotoların sahibi geldiğinde daha çok güleriz olur biter. Bunu yazdı ya şimdi arkadaş dünya tertemiz cennet oldu. Gidin kendinize çay koyun başka işlerle uğraşın 2 gülmelik zevkimize entel kuntel yaklaşıp salak salak sıçmayın.

Adsız dedi ki...
13 Mayıs 2009 14:30

salih handeden intikam alıyor :d hande kuseniyle işi pişirdi ya şimd ide salih handenin kuzeniyle mercimeği firina atma operasyonu gerçekleştiriyor :D slak bide yazmış kapıyıda kitlediler bıt bıt :D sık yazın hande ya sıkılıyoruz :D

Adsız dedi ki...
14 Mayıs 2009 05:47

hande kızzıaaam halanın kızı salih gibi yakışıklı, terbiyeli, dürüst, saygılı, helal süt emmiş temprası olan çocuğu görünce aşık olmaktan kendini alıkoyamadı bence. herhalde salihte ondan hoşlandı. kapalı kapılar ardında işi pişirdiler belkide. dikkatli ol kaptırma böcüşünü.

Hande'nin Kuzeni dedi ki...
14 Mayıs 2009 06:08

Handecim Salih bana senin memelerinin çok küçük olduğunu o nedenle senle gönül eğlendirdiğini bana bir görüşte aşık olduğunu söyledi.....lütfen çekil yolumuzdan bu aşk bizim olmalı salih benim içime girmeli......

Unknown dedi ki...
14 Mayıs 2009 06:13

Ohooo.. Salih kuzeni götürmüş içerde bizim saftirik de şeker paketliyor.. Aynen devam Hande.. Bu ülkede senin gibiler olduğu sürece Amerikanın *mına koruz biz.. Bi' de nasıl masumane yazıyor ya..
Lan Hande sen var ya çok piçsin he.. :D
O değil de sizin sülale komple azgın lan.. Bütün kuzenler zikişme derdinde.. Bilmediğimiz bi' rekabet mi var yoğusam ? Söyle hadi çekinme gıı..

Adsız dedi ki...
14 Mayıs 2009 12:45

zekanıza bacaam girsin ahanda o kadar sölüorum!

cingibi dedi ki...
14 Mayıs 2009 19:45

süpersiniz valla nediyim amerika sizi kıskanıyomuş bana öle söledi

Hande'nin kankisi olmak istiyorum dedi ki...
15 Mayıs 2009 08:22

hande :D senin bu salih kuzenini düdükledi.. sen oturmuş nikah şekeri yapıyosun. aç kızım gözünü. bak seni kardeşim gibi severim o yüzden dost nasihatı olarak sölüyorum. dinle sen beni. dikkat et salihe

BlahBlah dedi ki...
16 Mayıs 2009 01:09

yaşasın sanatın ve sanatçının dostu handeee!

özlettiniz kendinizi beah.

salih dedi ki...
17 Mayıs 2009 04:13

ya tamam bu kadar baskıda daha fazla susamayacağım.evet bir yakınlaşma oldu aramızda.ama ben hala böbüşüm miniciğim pır pır kelebeğim falanım filanım feşmekanım handeciğimi seviyorum.hande halanın kızını kullandım ama sana aşığım böbüşüm...inanma bunlara bence hepzi amerikanın oyunu bizim gibi sanatsever ve modern insanları çekemiyorlar...

Adsız dedi ki...
17 Mayıs 2009 05:56

Salih odada dövmeyi yapmştr bile kuzenine dgnshgsg.Sen dert etme!Malsnz haa insanları keklemeye çalışan kekler!

Adsız dedi ki...
17 Mayıs 2009 12:11

ahahahah yorumlarımızla salihe ışık tutmuşuz,aklında olmayan işi ortaya komuşuz falan..helal olsun bize :D yukardaki diyanet görevlisi arkadaşlara da koptum nan burda :) tanrı hepimizi korusun :)

Adsız dedi ki...
17 Mayıs 2009 13:31

Böyle aşkı avrupa görmedi amerika görmedi. Dövmeciler hala kızlarına tecavüz ediyor aman hala kızına dikkat kızlığı deldirmesin gereksiz yere.

clementine dedi ki...
18 Mayıs 2009 07:18

haaa hilihuyaaaaaa halihuyaaaaaa

vermiyorum dedi ki...
18 Mayıs 2009 08:39

Bence atmasyon kokuyor buralar... ya da bu ikisine büyü yapmışlar. bu aşk ya akıl hastanesinde ya da karakolda biter. dediydi dersiniz. benim süleymanda güya beni böyle seviyordu. aldattı beni öküz. allahın öküzü. naleetler olsun erkek milleti deyil mi hepsi aynı. rezil şeyler.

conick dedi ki...
19 Mayıs 2009 06:01

yok artık ülker dankek...
olm tamam iyi guzel yazıyosunda cok abartıyosun bazen, daha gercekcı entrıkalar olsun bence ılk ıkı fılan daha iyiydi sanki...

Adsız dedi ki...
19 Mayıs 2009 13:41

ohoo kızım hande aç gözlerini odanın kapısını kitlemişler artık neler oldu bilinmez yani salih halanın kızını halletmis yiyişmiş sikişmiş bi bok olmuştur yani :D:D

Adsız dedi ki...
20 Mayıs 2009 10:17

conick haklı atcaksan adam gibi at len asdfasdfa

Adsız dedi ki...
22 Mayıs 2009 11:09

hadi artık yazın yaaa yeteerrr

selin dedi ki...
23 Mayıs 2009 01:01

Adsız; abartma yha :D

BettyBlue dedi ki...
23 Mayıs 2009 03:28

uff benım nıye salih gıbı bi "böböşöm" yokk :( :D
ağlayasım geliyo.
nazır değdirecem valla :D

Adsız dedi ki...
23 Mayıs 2009 15:57

e hani yeni yazılar, aa olmadı böyle

Adsız dedi ki...
25 Mayıs 2009 16:28

İçimize girmesi çok güzel salihimin? (hönk)
* bu bölümde gizli kapılar ardında sohbet edilen hala kızı bir sonraki bölümde kuyruk sokumunu dövmeleticek,ilişkiyi bozacak ve salihin marmarise gitmesine sebep olacaktır.

Finduilas dedi ki...
26 Mayıs 2009 06:19

haleeelujaaaaahhhh! D:

Kesinlikle , belki * dedi ki...
9 Haziran 2009 07:58
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:01

düyün değil düğün
oyüzden birleşik yazılmaz doğrusu --> o yüzden
yapmıyolardı değil --> yapmıyoRlardı
ükle değil --> ülke
herkes değil --> herkes

yazım kurallarını bilmek iyidir...
birde yazdığınız gibi konuşuyorsanız vay halinizeeeeee
son olarak -> ki ki ki ko ko ko glu klu klu klu klu ku vak vak

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 13:19

ben çok üzüldüm yani düyünde olanlar çok acıklı bence babanın sevmemesi çok kötü olmuş bence babaların sözü dinlenmeli dinlenmezse toplum ne hale gelir.

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 08:13

böcüşüm ne lan
ahahahah
allah belanızı versin
cok güldüm sjdskajdskjd

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 00:24

lütfen bu bi şaka olsun yarebbim, gerçek olabilme ihtimalinizi düşündükçe ürperiyorum....

ama şaka bi yana, blogunuzun sıkı bir takipçisi oldum, lütfen daha çok yaz...
yaz ki biz de yarılalım içimize neşe falan serpin yani

Nagihan Ok Yüzüak dedi ki...
11 Haziran 2009 18:06

göğsüne yaptıracak bu sefer bende yanlarında dururarım bakarım hem.


durarım ne demek kızım.
öküz müsün sen idiot musun androit misin küçükken seni salih 3 kere atıp sekiz kere mi tuttu ¿

insan. dedi ki...
11 Haziran 2009 18:07

göğsüne yaptıracak bu sefer bende yanlarında dururarım bakarım hem.


durarım ne demek kızım.
öküz müsün sen idiot musun androit misin küçükken seni salih 3 kere atıp sekiz kere mi tuttu ¿

Adsız dedi ki...
12 Haziran 2009 09:05

üzerim bilirsin salih.

Adsız dedi ki...
16 Haziran 2009 15:00

salihim bi ara marmariste dövmeci olarak çalışmıştı, resim yapma yeteneği çok var. sizin gibi değil salih sanatçı sayılıyor. sazda çalıyor üstelik. bu üklenin böyle insanlara ihtiyacı var herkez böyle sanatçı olsa çok güzel yerlere geliriz amerikayı geçeriz biz. zaten amerikalılar bizden korkuyor o yüzden biz geçmeyelim diye bizi sindiriyolarlar. oyuna gelmeyelim arkadaşlar lütfen. herkez sanatçı olsun yeteneğini farketsin üstüne gitsin.

zuha xD tabi amerika o kadar ezik ve bize muhtaç ki çekemediğinden türk genini salih ve hande gibi mallarla oyalıyo :D gerizekalı ya xD emnm salih halanın kızının dövmesini yapcak uygun yeri bulmuştur kapalı kapılar ardında... xD

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi