MErhaba!

merhaba ben cavide. şimdi herkes kim bu cavide diyecek! demeyin ben handenin halasının kızıyım. o meşhıuuuuuuuuuuuuur hala kızkı cavideç. şu hani beline dövme yaptıuran. handeler salih yaptı diyorlar amaaaa onlar yapmadı. yani salihin ustası yaptı. ben zaten salihin eline vermem kendimi. ha noldu. şöyle oldu. salih eskizini çizdi ama tam popoma deng geldiği için ben istemedim. sonra salih tükürükle çıkardı o eskizi yenisini çizdiler belime. yoksa salih e birşey çizdirmişliğim yok. ben ondan dedim gözlerini kapadi eliyle nereyi cizfdiğini yokaldı deyi.!!!11

yaaaaaa çok fazla hata yaptuım demi yazı hatası. şey ederim herkesden! lütfen kimse kizmasin olayları daaa yanlış bilmesin. lütfen. Atatürk dövmesi de yaptırmak istiyorum sizce nasıl olur? onu da yorumlara yazarsanız çok sevinirim. benim için atatürk çok önemli bir insan. ama keşke ölmeseydi diye düşünüyorum. çünkü bugun akp denen birileri başımızda bu yüzden!

nehyse bundan sonra bende burada izin verdikleri sürece yazabilirim. sevgiyle kalın. not: dogmenin fotosu altta begenin:



















tabi ki bu benimki değil ama çok benzer. yani benimki kalıcı değil amaçok benzer olduğu için buraya koydum. bi de fotodaki ben değilim tabi ama çok benzerim!!!!!!111

44 yorum:

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:52

ya şaka falan mı bu blog allah aşkına? ciddiyse bu ülkede bu ülkede bu kadar bu kadar aptal, gerizekalı insan varken böyle bir blog açmaya insanların aptallıklarıyla moralinizi bozmaya değer mi...

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:56

oh oh
bak bak ne guzel akti geldi gencler..

saf misiniz olm siz,
saka lan bu blog, sazan avi
hatta sazan.avi, sahip.mpeg

eksisozluk cakali misin sen de?

junk dedi ki...
9 Haziran 2009 08:56

kim hackledi lan bu zavallıların sitesini

Salihande dedi ki...
9 Haziran 2009 09:01

Ne hacklenmesi yahu
basindan beri yalan dolandi
salih de benim asli da hande de

ayrica da hande yle beraber oldugumuzda hastaydi, utanmadan ilk erkegim muhabbeti yapti.
yansin dunya


Salih

salihin platoniyi dedi ki...
9 Haziran 2009 09:11

EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART
EYITIM SART

el-myra dedi ki...
9 Haziran 2009 09:14

"...tabi ki bu benimki değil ama çok benzer. yani benimki kalıcı değil amaçok benzer olduğu için buraya koydum. bi de fotodaki ben değilim tabi ama çok benzerim."
:D en çok buna güldüm tüm sitede

salihin platoniyi dedi ki...
9 Haziran 2009 09:16

BEN DE OYRETMENIN
FIKIRTEPE 19 MAYIS LISESINDE
ADIM NECIP HADEMELERE SOR GOSTERSINLER
SIMDI BILGISAYAR LABARATUVARINDAYIM
15 DAKKADAN CIKICAM BEKLYRM KAPIDA
EYITIM SART
EYITIM SART
SENIN GIBILERDEN KURTULMAK LAZIM

seref dedi ki...
9 Haziran 2009 09:18

arkadaşlar şaka yaptık size.bu blogun sahibi mkal'den şeref ve muhammed'tir.internette birşeyin ne kdr hızlı yayıldığını kanıtlamak istedik sadece.teşekkürler.bu gece siteyi kapatacağız.

salihin platoniyi dedi ki...
9 Haziran 2009 09:20

BEN OYRETMENIM BENIMLE NASI DALFA GECIYONUZ
KAPIDAYIM BEKLYRM

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:22

tamam da fotolar kimin?

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:23

salih, bana dövme yap!

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:26

ayy o göbeğe dikkat çekmek lazım asıl lan
bide kesinliKLE MALSINIZ
BU ARADA CAVİDE OROSPUSUN KIZIM ELİNLE YOKLAMAK NE DEMEK LAN MODERNLİK ELLE YOKLAMAK OLUYOSA VE SEN MODERNLİĞİ OROSPULUK SANIYOSAN ÜSTÜNE ÜSTLÜK KUZENİNİN BOKUNUN PÜSÜRÜNÜN SEVGİLİSİNE BAKTIRMAYIP ELLETİYOSAN BU MODERNLİK DEĞİL OROSPULUKTUR MODERNLİĞİN KELİME ANLAMINI ÖĞRENDE GEL BAKMASINA İZİN VERMEDEN TÜKÜRÜKLE SİLDİRMEK HEMDE AKRABANIN SEVGİLİSİNE MODERNLİK SANDIĞIN ŞEY MODERN DEĞİL KIZIM SENİN RESMEN GÖSTERMEDİM AMA ELLETTİM DİYOSUN YA , GÖSTERİP ELLETMESEN Bİ DERECE EN AZINDAN ATASÖZLERİ VE DEYİMLERE UYMUŞ OLUR

SANA TEKDİYCEĞİM OROSPU SÜRTÜK KALTAK BİTCH , SON OF A BİTCH

SAWYER'LA SELAM EDERİM

salihin platoniyi dedi ki...
9 Haziran 2009 09:30

salih bak sen iyi birine benzysn
dovmecisin ama eminim iyisin de
bi oyretmenle boyle konusulmaz
simdi evime gidicem uyucam
ama sana ve o kizcagiza halasinin kizina aciycm butun gece yazik be size
EYITIM SART
EYITIM SART

OROSPUYA LAFLARIM VAR dedi ki...
9 Haziran 2009 09:30

AKPYE LAF EDİYOSUNDA AKP BİLE SENDEN DAHA İNSAFLI MAL
BENİM DAHA SÖYLEYECEKLERİM BİTMEDİ
AKP SANA KURBAN OLSUN LAN SENİN GİBİLERİ İBRET OLSUN TAKSİMDE SALLANDIRMAK LAZIM LAN

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:32

fotolardaki çifte acıdım yazık hiçbirşeyden haberi olmayan zavallı bir çiftin fotolarını bulmuşsunuz bir yerlerden (büyük ihtimal feysbuk) kötü emellerinize alet ediyorusunuz. türkiye nereye gidiyor anlamış değilim. nerede bu devlet!

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:34

SALİH PİÇSİN , HANDE MALSIN , CAVEDE SÜRTÜK OROSPUSUN
ATATÜRK DÖVMESİ FİLANDA YAPTIRMA SAKIN ATATÜRK DUYSA SENDEN BIRAK NEFRET ETMEYİ PİKSİNİRDİ
OROSPULUK YAPANA KADAR YAZI YAZMAYI ÖĞREN ÖNCE ALLAHIN CAHİLİİİİİİ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BİDE AK PARTİYE LAF ETME HELE AKP HİÇ DEME SAYGISIZLIK YAPIYOSUN AKP SANA ÇOK MERAKLI SANKİ Bİ BOK BİLMEDEN ONA BUNA ÇAMUR ATMA OROSPUUUUUUUUUU

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:35

Devlet buna bişey yapsın!

salihande dedi ki...
9 Haziran 2009 09:36

Arkadaşlar, aşk blogumuza gelip küfretmek nedir ya?
sensin piç, sensin mal, evet cavide biraz oynak ama sürtük değil. diyemezsin orospu felan.
ben akp'ye oy verdim ama hande kızdı. sonra 4 bira içtim, fazlası değil.

rahat bırakın bizi.

salih

BOK PÜSÜR dedi ki...
9 Haziran 2009 09:36

salih sen brad pitt değilsin SEN JENSEN ACKLESS DEĞİLSİN(Kİ KİM OLDUĞUNU BİLE BİLMİOSUNDUR) SEN JHONNY DEPP DEĞİLSİN SEN MATTHEW FOX DEĞİLSİN SEN ALPAÇİNO VER PAÇİNO DEĞİLSİN
SEN MAL BAĞCILAR AMELESİNİN TEKİSİN
KENDİNİ Bİ BOK SANMA
SENİN HAVANI SÖNDÜRÜRLER ORMAN KAÇKINI HANZOOO

ERKEKLİĞİNDE SEN DE SANA GİRSİN
SANA KİMSE HASTA DEĞİL
HASTA OLANLARDA SENİN GİBİ KEZBAN OLAN AMELELER
BAĞCILAR AMELESİ KÖPEK

Kesinlikle , belki * dedi ki...
9 Haziran 2009 09:42
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kesinlikle , belki * dedi ki...
9 Haziran 2009 09:42
Bu yorum yazar tarafından silindi.
dailydealshop dedi ki...
9 Haziran 2009 09:45

cocuklar niye boyle yapysnz okula gitmedizi mmi siz hic yazik diil mi insan kalcasina dovem yaptirmaz kiz cocugu yapmaz boyle seyler
okudum inanamadim ki ben
handenin halasinin kizina dovme yapamazsin ayip salih sonra sevyrm deme bence yalan olur
yazik gencligimize ben eksisozluk falan bilemem ki su anda vatan gazetesindeki bi yorumda gorundunuz ordan actim
eytitm sart cunku yutuba giryosunuz sex vieyolarina bakiyosunuz internet eyitm icin kullanilmali eyitiiiiiiiiiiiiiiim sart

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 09:58

Küfretmeyin.
Laf etmeyin.
Hasta etmeyin.
Ekşisözlükten duyup gelmeyin.

mesajlarına salih diye imza atan ibne,
karakterli ol biraz adını yaz.

salih

Ece dedi ki...
9 Haziran 2009 10:05

kapamayın bloguuuu! cavidan utanmadan blog felan da yazma sen..ç !!111

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 11:05

lan am siboplarına bak internette nekadar hızlı yayıldığını kanıtlamak istedik bikbikbik ediyorlar... ekşisözlükte taşak konusu olmasaydı babayı yayardı bu blög

gereksiz açıklama dedi ki...
10 Haziran 2009 04:15

!!!111

asil dalga gecenler bu blogun sahipleri.

"küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi"
burdan bile anlaşılıyor.

kimse sevgilisine hakaret edip aldattın beni yazıp gerçek ortaya çıkınca silmemezlik etmez.

!!!111oneeleven!!

BlahBlah dedi ki...
10 Haziran 2009 07:56

ya ben dövmeyi tükrükle çıkardı kısmında kaldım. yaladı desene kız cavi!

merdümgiriz dedi ki...
10 Haziran 2009 12:09

güzel bi çalışma olmuş fakat keşke cavidan girmeseydi. bu yazıyı okuyana kadar gerçek mi senaryo mu diye muallakta kalmıştım ve heyecanlı oluyordu. bu cavidan karakteriyle birlikte blogun tamamen kurmaca olduğu aşikar

merdümgiriz dedi ki...
10 Haziran 2009 12:10

acaba gerçek mi kurmaca mı diye düşünürken bu cavidan'ın yazısıyla tamamen kurmaca olduğu aşikar olan blog. (yazar değilim be farkında olmadan tanım yapmışım :)

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
10 Haziran 2009 13:34

bende biran için böyle pislik bi göbeğin oldugunu düşünmeye başlamıştım !

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 11:35

sevgili adsız lütfen cevap ver piksinmek ne dmek???

Adsız dedi ki...
12 Haziran 2009 03:26

cahideç'in yazdıklarından sonra bu blogun fake olduğu açık edilmiş

deli oğlan dedi ki...
12 Haziran 2009 17:35

burdan salihin cavidanın kıcını yalıya yalıya temizledigini cıkarıyoruz. hande icin özet geçiyim dedim.

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 04:04

hepiniz birbiriizle sikişip sakat çocuk sahibi olursunuz umarım. lnaetliler. ekmeksizler

Adsız dedi ki...
14 Haziran 2009 10:34

burda küfredenleri allah bildiği gibi yapsın

Adsız dedi ki...
15 Haziran 2009 07:43

deli manyaklar..

Adsız dedi ki...
18 Haziran 2009 14:51

Şimdi cavidanı salih mi yalamış handeyi mi yalamış grup mu yapmışlar. anlamadım ben.

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 07:30

ahaahah bu ne lan nası bi blogtur bu ya

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 08:26

fotoda ki ben değilim bir arkadaşım puhahah :D iğrenç göbeğin varmış bu arada cavidan mısın cavide misin nesin :D

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 09:44

salih azına veriyim

Adsız dedi ki...
29 Haziran 2009 03:54

Olur olmazz yerlerde a.q. partisi, Atatürk lafları filan. Bu, (F) tipi angut beyinlerin bir ürünü ...

Bilgi Sözlük dedi ki...
29 Haziran 2009 12:58

salih cavidan'i mi yalami$ $imdi ben onu anlamadim? hande'ye de tukurukle mi cikarttim demi$ o dovmeleri? hey allahim.

http://www.bilgisozluk.com

wanna eigh dedi ki...
8 Ağustos 2009 04:10

cavidan seni yalar yutarım ayrıca bu site çok eylenceli

ak. dedi ki...
26 Ağustos 2009 18:39

fotoğraftaki erkek yalnız...

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi