Afetmek allaha masustur ben allah deyilim ama afettim



Salihimi affettim. bana ordaki kızları anlattı. Mahmut arkadaşının sevgilileriymiş o resimdekiler.. mahmutun annesi facebokta diye görür diye salihim koymuş resimleri. bende oraya gittiğimde mahmut bizi gece çıkarmıştı bir defa, o zaman dedi fotoğrafınızı çekselerdi ben görseydim öyle düşün dedi. haklı magazinciler bunu ünlülerede yapıyor çünkü. lokantanın önünde karşılaşıyorlar meraba diyorlar magazinciler çekiyor bizde gerçek aşk zannediyoruz onları ama değiller. Gerçek aşk bizim salihle olan aşkımız. Evet ona çok kırgınım hala bir yanım buruk ama çok sevdiyim için affettim.
Sadece biriyle ... olmuş oda kız çok yalvarmış, ağlamış buda demiş yapacam ama bir şartla gözlerimi kapatıp handemi düşüneceğim. Öyle yapmış yeminler etti kıza hep hande demiş. Ne kadar gurursuz onursuz insanlar var. Salihim beni sevdiğini söylüyor hala o onla birlikte ...... yapmak istiyor. Böylelerini gördükçe miydem bulanıyor. Annelerimizin bize amanet ettiği tertemizliği böyle bizi sevmeyen istemeyen erkekler için kirletmemiz çok saçma. Salih yeminler etti annesinin ölüsü üzerine gözlerini kapamış hep beni düşünmüş, sabah ağlamış hatta ben handeme nasıl bunu yaptım diye.
Ama salihimi anlayabiliyorum o çok iyiniyetli biri insanları kıramıyor, kız öyle ağlayınca oda dayanamamış. Büfeci salim usta var bizim burda o mesela salihe bazen diyor gel bir namaza gideceyim dükkana bak diye salih hayır diyemiyor dükkanına bakıyor. Bu kadar iyi biri olmasının zararları var elbette ama artık öyle biri olmayacak.
Dün sabaha kadar internette konuştuk. ağladı o gözyaşlarını gördüm yalan insan öyle ağlayamazdı. Beni gerçekten seviyor dedi ilk ağladığım kız sensin aslıya bile ağlamamış. İlk kez birine aşık oldum dedi beni bırakma karımsın sen dedi. Bir daha kimseyle olmayacağını söyledi, kamera açtım leğen testini yaptı bana. burdan baktım yüzüyordu leğende. leğen testi yalan söylemez beni aldatmamış. O yattığındada ben gelmeden önce olmuş o kavga ettiyimizde bana kızgınmış birazda ondan yapmış. O aldatma sayılmıyor zaten.
Lütfen kıskançlıklarınızı başka yerde yapın bizim aşkımız riyakarsız çıkarsız bir sevda. ne olursa olsun hep aşık kalacağız. ne yaşarsak yaşayalım birlikte öleceyiz.
Sen kalbimi durduğun gün
Ben oraya ismini yazdım
Salih dedim izmire bağırdım
izmir dedi salih sensin
Ben salihimin salihim benim
İçim dışım dudaklarım her taraf salihim
İsmin benim için çok özel sevgilim.

YAZMAYI UNUTTUM AŞK BAŞIMI DÖNDÜRDÜĞÜ İÇİN:
maykıl jeaksının ailesine allahtan rahmet ve sabır diliyoruz. Kelime-i şahaadet getirip öldü. Müslüman aleminin en iyi insanı olarak biliniyordu öyle öldüki kandil günü öldü. Bizi şuanda cennetten izliyor melek gibiydi zaten bembeyaz yüzü vardı. Laik ülkemize bir ders olsun bu cenaze namazını bile kıldılar. Demekki insan hem çok ünlü olup hem müslüman olabiliyormuş. Herşye başını kapatmak deyilmiş, başını kapatmadanda müslümanlık yapılırmış. Seni seviyoruz maykıl şarkını hiç dinleedim ben yabancı müzik sevmiyorum ama olsun müslüman olduğun için sevilmeyi hakediyorsun.

143 yorum:

purplelife dedi ki...
27 Haziran 2009 06:42
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 06:43

ahahaahhaa yandaki resim süper olmuşş :D

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 06:45

gıt lan sürtük şeye sürülecek akıl yok sende mal. mahmudun annesi gorurmuş mal ya harbi mal. koyuyo ordan burdan resımlerı gerızekalının tekı yakalancak haberi yok. bilişim suçlardan yakalasınlarda seni gör. akılsız

Salih ve Hande dedi ki...
27 Haziran 2009 06:48

o bilişim suçları sen bana sürtük derken elleri armut topluyor sanırım.

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 06:51

KBÇSÇ Derneği:

Dernek olarak yazıklar ossun diyoruz :/ Pencereden bir mikrofon uzanıyor şimdi,muhabir Hande Hanım yeniden Salih Bey ile beraber siz böyle mi koruyorsunuz? diye soruyor. Bir Türk insanı ve KBÇSÇ derneği mensupları olaraktan, len sekteren gidin şurdan itolluuuit! diye bağırdık tabii. Rezil olduk. Koruma altına alırken samimi olmadığımızı düşünüyorlar. Bize bunu yapmayacaktın Hande. Herşeyi bitirdin. Dernek olarak bugün köpek seven yarın ne sever Allah bilir demiştik. Sözümüze geleceksin Hande. Kafanı taşlara vuracaksın. Seni Tanrı bile affetmeyecek!

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 06:52

bilmem sen onun bunun resmını koyuyosun korkma bu kadar ya dığer yazılarının altındakı yorumları da okumadın galıba sana yapılan hakaretlerı.

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 06:53

bari kaldır resımlerı tamam bız guluyoruz eglenıyoruz da bızı guldurcen dıye yakma kendını

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 06:55

KBÇSÇ Derneği katılıyorum sıze gercekten bız kadınların onurunu yerle bır ettı bu hande asla affetmıcez onu

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 06:58

Yalnız yazan kimse feci ayar veriyor. bu iki oldu gördüğüm bildiğin göt ediyor. Fakese zekana ve espirilerine hasta kaldım. Değilse yaşam tarzına hasta kaldım XD

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 07:15

KBÇSÇ Derneği:

Ne de hüçkayıtçı olmuşsun beyazlar içinde sen :/ Hande Salih gider biz kalırız. Handeee geleceksin. Derneğin kapılarını yumruklayacaksın. Ama gururumuzdan seni içeri almayacaz. Dernek olarak fevkalade rençide olduk :S Genç kızları koruma konusunda şüphelere düştük şu an.

Not: Bize katılın. Teselli edin bizce.

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 07:22

ya KBÇSÇ sıze gercekten hayran kaldım bunu yapam kendını küçük düşüren bırı için hala uğraşıyosunuz gerckten takdır edıyorum

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 07:43

leğen testi ne lan? bilen var mı?

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 07:48

KBÇSÇ Derneği:

Herşey Hande gibi ayşk maskesi altında tuzağa düşen türlü sahtekarlıklara maruz kalan genç kızlarımız içindi. Ama n'olduuu?? Sevgiylen açılan kollarımız boş kaldı. Bi Salih uğruna satıldık. Oysaki biz Hande'yi pikniğe götürcektik. Onunla dantel örüp onunla pirinç ayıklayacaktık. Bülent Ersoy'u tek başımıza görmeye cesaret edemediğimiz için konserine onunla gidecektik. Daha nice hayallerimiz vardı. 2 dakika önce mikrofona tekme atalım derken bacağımız pencereye sıkıştı kaldı. Oradan uzanıp bunları yazıyoruz. O kadar ki üzgünüz. Takdir eden bayan gelsin bizi burdan kurtarsın :/ Onun hissiyatlı bir insan olduğunu düşünüyoruz. Dernek olarak tabii yine..

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 07:50

burası da sıktı lan artık. yeni celebrityler lazım

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 07:59

ya ne demek tabı KBÇSÇ Derneği. hande bu saydıklarınıza layık değil ben sızınle ırtıbat kurmak ıstıyorum gercekten cok etkılendım yazdıklarınızdan

gokhan.gungor dedi ki...
27 Haziran 2009 08:01

Just another faker blog!

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 08:03

Just another faker blog! nice one though! =)

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 08:23

ahahah öldüm gülmekten ya.arkadaş bu ne,salihin iyi sıkmış,sıkmamış taramış,bombalamış hatta..kız çok yalvarmışmış,sabah kalkıp ağlamışmış,ona hande demişmişmiş bıraah yaa..ahaha alemsiniz ya..

Beauty dedi ki...
27 Haziran 2009 08:25

kbsç dernegi ile birlikte ben de yazıklar olsun diyorum. laaa bak tecrübelerimden yararlanarak diyorum ki dünyada daha böyle adonis kaslı, zenci taşşaklı herifler var. bırak lan bu salihi' amı götü dagıtmaya seni davet ediyorum handecigim.

Beauty dedi ki...
27 Haziran 2009 08:29

leğen testi su oluyo, oturtuyon herifi elegene, siki kalkıyorsa aldatmıs, kalkmıyorsa aldatmamıs. ya ya yaaa!

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 08:43

bu posta kadar "acaba? gerçek olabilir lan bunlar" diyordum da... bu posttan sonra hayal kırıklığına uğradım resmen. siz de yalanmışsınız salin & hande :(

adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 08:45

kameradan leğen testi iyi iyi valla iyi.. ahahah süpermiş..

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 09:02

oha oha çüş...sallamanın da bu kadarı..gerçekliğinizi yitirdiniz dostlarım. tamam hemşerilerim arasında böyle tipler oldugunu az biraz tahmin edebiliyodum ama bu kadarı imkansız...yine de muazzam bi emek var ortada, takdir etmek lazım :)sosyolojide tez konusu falan olabilir yani...

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 09:09

gözümü kaparım vazifemi yaparım. şahane!!

bahçelerde da da boynuzlu hand(a) dedi ki...
27 Haziran 2009 09:11

yaaa yuhh hande yaaaaa adam aldattığını söylüor yok seni düşündüm yok çok yalvardı bla bla bla sen hala affettim seni diyorsun. olmas bu kadar yaaaaa... sen sadece kendini değil bütün kadınların gururunu yok ettin cık cık ayıp hiç hoş değil. sende salihe de bakalım "kuzen abimle sadece bir kere olduk çok yalvardı ama kıramadım ama seni hayal ettim düşledim" de bakalım yaaa o mor salkımların aynı renginden göz makyajı yapmassa sana neyim ben. sen ne kadar gurursuzsun yaaa sana aldattığını söylüor sen hala affediyorsun anlamıorum yaaa
sen daha dewam et salihini leğene oturtmaya. yakında o seni boynuzlaırnın üzerine oturtucak iice de haberin olmuycak...

P.S.: sen "michael jackson" bir şarkısını bile bilmiyor olabilrsin ama o adam ve şarkıları beni çocukluğum geçmişim şimdidi. lütfen bu konulu bir bloq da onun vefat haberini bu şekilde sunma. başta ben olmak üzere ona çok değer veren insanlar var siz onuda dalga konusu haline getirip o insanlara saygısızlık ediyorsunuz. lütfen bunu yapmayın

ASLI KUZGUNOĞLU dedi ki...
27 Haziran 2009 09:48

Bana bak allahın belası sürtük. Seni gültepenin önünde öyle bir döverimki. Meliha abla söylemeseydi bundan haberim olmayacaktı. herkes okuyormu bunu şimdi aslı yazıp duruyormuşsun senin kaliten benim adımı ağzına almaya değmez kızım. Şunu aklına sok sürtük salih beni değil ben salihi bıraktım. Senin gibi fırsatçı akbabalara yem olsun diye attım onu sokağa.. benden çıktı artık o. hergün beni arayan salih hergün ama, bir hareketime bakar bana köpek olmasına. Dön bana dediğim anda bırakır seni.
çok namusluymuşsun kandırma lan insanları kaltak. Ben salihi askerde beklerken sen bekir abiyle işi çoktan pişirmiştin duymayan kalmamıştı. Sonra o gün abinle kaçarken salihin yanındaki bendim, görünce onu götüne motor takmış gibi uçtun. Suatın milli olmasına sebep sen değil misin ha hatırlatayım mı o günü. meltemin kına gecesindeydik hani, okulun arkasına lebleblebileri almaya gitmiştik orda votka içtik suat san salça olunca ben ön tarafa geçtim. Daha yazayım istermisin. Birşley olmadı deme olduğunu gültepe biliyor kaltak
Salih senle evlenmeyecek bunuda aklına sok salih seninle sadece yatmak için çıkıyor. Çünkü başka bir işe yaramazsın. Salihe ömrümü verdim ben, benden iyimi tanıyacaksın onun karakterini.
yazık kendini böyle düşürme bari. Senle birlikteyken bize gelip bana ağlıyordu salih. resimlerini koymuşsun ya benle büfede çektirdiği resimleri görsen aşk neymiş bakıp anlarsın. Senden tiksiniyor baksana bakışlarına.
Buraya nasıl resim atılır söyle bana atayım
bura ne hem sitemi ne bu böyle yabancı kelime herşey. biri söylesin o resimleri tek tek atayım gözüne sokayım senin.

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 10:03

offf offff offf bekir abi mekir abi suat milli mi? hadisesi hande nedir bunlar kuzun. vallahi gözümden düştün... aslı nın dedikleri yalan de ne olur hahahaha

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 10:06

KBÇSÇ Derneği:

Aslı bizlen ol! Bize katıl bizi sev!..?!?..

Beauty dedi ki...
27 Haziran 2009 10:09

yürü be aslı!

aferin len, aslı yrumu iyi oldu buraya, renk geldi. rating düsüyordu sizde iyi düsündünüz. yirim sizi ben

cobija dedi ki...
27 Haziran 2009 10:20

Yahu Handeciğim iyice yalama oldun sen de. Ayrıca maykıl jeakson'ın cenaze namazında en ön safta abimde vardı. maykıl'ın yüzünde nur varmış, parlıyomuş.

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 10:51

KBÇSÇ Derneği:

Beauty,

Rica ederiz amağ.. hiç bir bayana yakışıyor mu ham döt zik falan :I vajina deyin penis deyin popo deyin ama bunnarı böyle söylemeyin yha.. söylemeyin yha..

Diğer Adsız bayan,

Tane taane yazıyorsunuz ne kadar az imla hatası yapıyorsunuz.. Siz gerçek misiniz? Birlikte bir yerlere gitsek bizlen gazoz içer misiniz?

Beauty dedi ki...
27 Haziran 2009 10:54

beni iki dakikada sattınız sayın dernek. küserim ve giderim.

Beauty dedi ki...
27 Haziran 2009 10:56

fotograftan facebook adresi bulan kişi, oha diyorum sana...laa ben arattırıyorum bulamıyorum. nassı oluyor o iş? allah neler dogurtuyooo yerepiiiimmmm

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 10:56

ne adsız bayanı gerizekalı KBÇSÇ derneği... şaplak konseri veririm narin götünde.
ibreti alem için kukunda dokuzuncu senfoniyi çalarım
evet yaparım.

akşam akşam sinire kestim.

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 11:40

KBÇSÇ Derneği:

"Adsız dedi ki...

ya ne demek tabı KBÇSÇ Derneği. hande bu saydıklarınıza layık değil ben sızınle ırtıbat kurmak ıstıyorum gercekten cok etkılendım yazdıklarınızdan."

Gerizekalı sanırım sizsiniz efendim :/

Beauty,

Küsme beraber olalım Aslı'ya katılalım!

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 11:49

salihande dedi ki... 27 Haziran 2009 Cumartesi 06:48
o bilişim suçları sen bana sürtük derken elleri armut topluyor sanırım.

arrivaaa!!böyle ayar görülmedi :)

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 13:29

sıktı yalnız ya

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 13:31

sıktıysa okuma salak sanki para veriyor eğlenmek için beğenmiyor birde.

biggeee dedi ki...
27 Haziran 2009 13:41

hande bak beni biliyosun baştan beri takip ediyorum.Ama bunu yapmıcaktın be kızım adam orda yiyişiyo karılarla sende kös kös oturuyon.bide affdediyon onu.Kızım hiç mi gurur yok sende.Bide leğen testi yapmışmış.LAn yakında salih o leğeni senin götüne sokacak farketmeyecen.Bİ kadın olarak senden utanıyorum.Küfür etmek istiyorum yazık...
bundan sonra takip etmeyecem seni...utan be utan aslı bile daha gururludur senden.

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 15:27

YA SİZ ŞAKA MISINIZ!

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 15:55

ahaha.çok beyendim bebeyim sizi.yeah

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 17:09

Tüm dünyayı kucaklamışsın yine Hande.Önce Salih'i affetmişsin, sonra da "Maykıl"'ı Müslüman olduğu için takdir etmşsin, sevmişsin.
Helal olsun la sana.Seni Birleşmiş Milletler Genel Sekreteri yapmak lazım.Tüm dünyayı daha rahat kucaklarsın böylece :)))

fthn dedi ki...
27 Haziran 2009 17:51

ulan neresinden tutarsam elimde kalıyosunuz.kolpasınız desem,hayır buna inanmak istemiyorum.Kafamda çizdim sizin profilleri falan.E diğer taraftan da gerçekseniz bu kadar da kuş beyinlilik olabileceği ihtimali hiç aklıma gelmezdi.Ama muhtemelen kolpasınız,kaliteyi düşürmeyin.Gurbetçi (almancı falan) gençlik tandansı görüyorum bu iki akıl hastası tipte.

Adsız dedi ki...
28 Haziran 2009 01:18

legen testini birak. daha iyisi. birinin aldatip aldatmadigini anlamak icin bir tabak pilav yeter.

simdi kural dolu kasikla hic tane birakmadan pilav bitirmek. bunu yaparsa aldatmamistir.
eger son kasikta tabaktaki bütün pirinc taneleri toplanmamissa aldatiyor demek.
bir tek pirinc tanesi kalmamasi lazim. öyle siyirarak olmaz ama bu is. tek hamleyle, tek bilek hareketi lazim.

legen testi nasil bir sey hala aklim almiyor.
pilav testi iyidir. yapiver.

Adsız dedi ki...
28 Haziran 2009 01:39

salih aşkııı:
handeyi bi daha aldatırsan seni öldürürüm.
karı gelse taşşağını üflese onu sikme.
ne olurrr salih hande ye bunu yapma.
hande yener bunu haketmiyor.

Adsız dedi ki...
28 Haziran 2009 02:47

şu leğen testindeki su sıcak mı soğuk mu merak ettim :)

Salih ve Hande dedi ki...
28 Haziran 2009 03:03

Salih aşkım herşeyim böcüşüm ben burdan nasııl yorum sileceğimi bilmiyorum aslı diye bir sinek vızıldıyor onun yazdıklarını silerek umrumuz dışısın dermisin ona. Mahallede benimle arkadaş olmak için yanıp tutuşan kişilerin burda böyle bana iftira atması çirkin. ogünü hatırlat istersen o benim kardeşim gibiydi milli ne demek anlamadım ama kardeşim gibi gördüğüm biriyle olmazdı. benim ilk sahibim salih oldu senin gibi kullanılmış mal değilim. üstünden geçmeyen kalmamış senin burda yazma o yüzden. burası ikimizin aşkı buna saygı duy ve bizi kabullen seviyoruz sende kıskançlığından kudur.

leğen testini tam olarak açıklayamıyorum biraz müstehçen çünkü. Sonra burda geri kafalı yobaz insanlar üstüme geliyorlar.

Beauty dedi ki...
28 Haziran 2009 03:15

ama kalbimizi kırıyorsun hande, biz bir kesim toplum olarak merak ediyoruz, bizi bilgilendirmeniz gerekiyor. belki ben de aldatılıyorum. ve zekam senin kadar yeterli degil, cozemiyorum.. legendir, pilavdır ögrenmem gerek benim de böyle seyleri..bilmemek ayıp degil ögrenmemek ayıp demişler di mi büyük türk düsünürlerimiz..

BEDRETTİN KARAHİNDİBA dedi ki...
28 Haziran 2009 03:22

üzlerek söylüyorum ki fake dostlar. gerçekte böyle süzme salaklar yok. keşke olsalardı ama yok.
yalnız blogu yapan arkadaş, fotolarını kullandığın elemanlar sena dava açsalar popondaki donu bile alabilirler ona göre. göte girebilir yani. ankadın sen onu...

Salih ve Hande dedi ki...
28 Haziran 2009 03:22

bağnaz gerici burayı irana çevirmek isteyen insanların üzerine gitmeliyizki onlardan korktuğumuzu zannetmesinler. bizi böyle bastırıyorlar salihimde hep onu diyor zaten bizi bastırdıkları için istediğimiz gibi yaşayamıyoruz burayı arabistan yapıyorlar böylelikle.
Söylüyorum yazın leğeni dolduruyoruz oturuyor sevgilimiz içine eğer hani ....ları ama çok olanları tek olanı değil yüzüyorlar ise aldatmamış demektir. bu bilimsel birşey orası boş olunca dibe batar dolu olunca suda yüzer.

Adsız dedi ki...
28 Haziran 2009 04:27

arkadaşlar doğru söylüyor kızcağız. ben fizik bölümü mezunuyum. tez konum leğen testiydi.(suyun kaldırma kuvveti fln) sonuçlar inanılmaz. hande haklı. böyle bir bilimsel gerçek var. fakat handecim benim sana tavsiyem, leğen testi yaptığın sudan biras içirmeyi dene salihe. çünkü yaptığımız araştırmalarda fark ettikki erkekler suya işerlerse suyun yoğunluğu arttığından dolayı,çift olan, erkek aldatsada aldatmasa da herşekilde yüzüyor. eğer salih çaktırmadan suya işediyse yırtmış olabilir. sen o yüzden bir parça o leğendeki suyu içirmeyi dene. eğer salihin içemek istemezse anlaki bu işte bir ipnelik var.

wisss dedi ki...
28 Haziran 2009 04:33

"bu bilimsel birşey orası boş olunca dibe batar dolu olunca suda yüzer. "
handecim sana bunu kim söylediyse onunla ilgini kes seni baya baya kandırıyor. yazık olucak gençliğine...
bu arada burası iran gibi bağnaz değil. o yüzden özgür düşünce ortamı elimizden alma bizim. bırak aslı da geldsin konuşsun suatta bekir abide. sonuçta sen çok aslı aslı dedin onlarada cevap hakkı doğdu.
"o bilişim suçları sen bana sürtük derken elleri armut topluyor sanırım. " demişin bilişim suçlarının elleri armut toplamıyor tabiki. şu anda bütün işlerini bıraktılar sana sürtük diyenleri döne döne arıyorlar sen hiç merak etme handecim...

Adsız dedi ki...
28 Haziran 2009 07:11

birinci bir kız asla tutturupda ne olur beni sik diye ağlamaz.... çok saçma emin ol birine beni sik diye kimse çemkirmez o sikmezse sikecek başka insan doludur. artı salihin seni çok seviyorduysa tutup da sırf o ağlıyor diye aman üzülmesin diye onla yatmazdı. ey güzelim o kadar safsın ki göremiyorsun!!! bir erkek bir kızı seviyorsa çok başka bir kıza hiçbir şekilde dokunmaz. ağlayıp sızladıysa kız da siklemez. salihe ne ki alala o kızdan. her ağlayan kıza sik verilseydi oho diğer kızların işleri işti. Son bir de gerçek aşk görmesek valla yutturacaksınız. gerçek aşk gizli gizli seks çalışmalı yapmak, aman ilk defa öptüm, sadece sen dokundun değildir. MJye gelince abi sen o kadar günah işle son anda müslüman cennete git!... öle mi sanıyorsun en insan... o zaman firavunda giderdi cennete.... son pişmanlık fayda etmez derler...

wisss dedi ki...
28 Haziran 2009 07:51

arkadaşlar lütfen... Michael Jackson ı daha fazla dilimize dolamayalım. dini ne olursa olsun bir insan öldü sonuçta. lütfen onun hakkında böyle bir blogta konuşmayalım ne güsel salih hande leğen mor salkım fln eğleniyoruz. lütfen bu siteye dini ne olursa olsun ölü bir insanı alet etmeyelim..

Adsız dedi ki...
28 Haziran 2009 09:27

lan allah belanızı! gerizekalılar adamın adını doğru yazın bari maykıl jeaksın ne lan? kemiklerini sızlattınız ne denebilir ki!

deoris dedi ki...
28 Haziran 2009 15:05

handecim, sikilmiş götün davası olmaz, ben bunu bilir bunu söylerim. bırak salih'i derim ben.

Adsız dedi ki...
28 Haziran 2009 18:04

eğerki bu eleştiri,makara amaçlı bi blogsa ( ki gerçek olabilitesini düünmek bile istemiyorum ) bunu yapan arkadaşın eline beline diline kuvvet derim. ancak bu derece ince espriler, eleştiriler fırlatılabilirdi.

Nirvanayı geçmiş, aşmışsın dostum =]
Bir Ateist için Hz Muhammed ne kadar sosyologsa sende benim için ona yaklaşmış sayılı sosyologlardan birisin.


tekil konuşuyorum çünkü kanımca ancak 1 beyinde toparlanabilecek bir hikaye olmuş. karakterlerin tavırları asla değişmiyor, araya giren abi, aslı vs ap ayrı :D "Şiir yazan garip insanlar" yazısndaki yorumlarla beraber 4 yıllık peşin kahkahamı atmış bulunmaktayım..

eğerki salih ve hande gerçek birer karakterse, bu blogda fake öğeler bulunmuyorsa... :S:S:S
işte ozaman önce kendimi sonra salihi sonrada rıdvan dilmeni vururum.

oJ2h4n

Adsız dedi ki...
28 Haziran 2009 23:44

umrumuz dışı ne lan..allahım sana geliyorum

Demokrasi lazım dedi ki...
29 Haziran 2009 00:34

Bence Aslı'ya da söz hakkı verilmeli.
Aslıcım yapıver kendine bunun gibi bi "blogspot" adresi.

m. dedi ki...
29 Haziran 2009 03:32

iki saattir konuşuyoruz bir kere atatürk demedik.

Adsız dedi ki...
29 Haziran 2009 03:49

zuhahah resımlerı kaldırmış püff

ESTHER dedi ki...
29 Haziran 2009 04:17

o leğen testi nasıl yapılıyor biraz ayrıntılı anlatır mısın? okurlarının isteklerini kırma lütfen :D sizin aşkınıza çok büyük saygı duyuyorum

Adsız dedi ki...
29 Haziran 2009 06:12

salih bn de çok ağlıorm aşkından heder oldum gel bni de s.k iş üstündeyken hande de bana yalvarırım!!!! xD

Lord of Drinks dedi ki...
29 Haziran 2009 09:13

Syn Aslı Kuzgunoğlu;

Tüm kalbimizle destekliyoruz seni.. Açık konuşayım sen bu salih hande ikilisinden daha inandırıcı geliyorsun. fake olmana rağmen.

bir de gerçek ismini koysan...

Ayrıca sert çıkışların ve dadından yinmeyen kendini savunma taktiğine de hasta oldum...

Uu beybi bi harektlenme oldu bende:D

Adsız dedi ki...
29 Haziran 2009 11:14

Syn Lord of Drinks

sizde sanırım salihande ile çalışıyorsunuz... çünkü yorumlaırnız süper tebrikler...

Adsız dedi ki...
29 Haziran 2009 12:53

amaçsız canlarım bunlar
accayip lüzumsuz nasılda kekliolar insanları sizigidi
shame on you bitcheeeeeees
o yeeeeeeeeee man!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...
29 Haziran 2009 12:59

"müstehçen" yazmışsın yorumda Hande :) her harfi doğru lan :D

wisss dedi ki...
29 Haziran 2009 14:27

"Adsız dedi ki...
29 Haziran 2009 Pazartesi 12:59

"müstehçen" yazmışsın yorumda Hande :) her harfi doğru lan :D "

hahaha perfectooo.......

Lord of Drinks dedi ki...
29 Haziran 2009 22:53

Syn Lord of Drinks

sizde sanırım salihande ile çalışıyorsunuz... çünkü yorumlaırnız süper tebrikler...


kendi başıma bi örgütüm ve tek başıma çalışıyorum.

Saygılar, öptüm bye.

CharmeD dedi ki...
29 Haziran 2009 23:39
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Alper dedi ki...
30 Haziran 2009 03:08

allah aşkına gerçekte kimsen söyle valla gelip elini öpücem artık :D

Adsız dedi ki...
30 Haziran 2009 05:38

gözlerimi kaparım vazifemi yaparım olmuş salihinki.

salihande, seninle ortak bir blog açsak
adınıda salihandecan koyarız. leğen testinin ayrıntılarını yazarız olmadı salih gözlerini kapatır leğen testini dener, videosunu ekleriz.

ne bileyim bir sürü şey geliyor aklıma. bu salihin eski yavuklularını, aslının söylediği senin eskileri alırız. bende 5 kişi getiririm. forum kurarız.

bu salihte ne şansılı adam kızlar beni de benide diye sıraya giriyor.

yada daha iyi bir fikir geldi aklıma, bırakalım blogu forumu, siz imam nikahını halledince film işine girelim.

Adsız dedi ki...
30 Haziran 2009 06:45

hande.
buradan salihe laf sayıyorsunda yok bir sinirlenip bir kızıyorsunda beni ne zaman unuttun.

aynılarını banada söylüyordun. hani sadece benim kadınım olacaktın. radyodan istekler yapıyordun banada. şimdi burada sanki seninle geçen üç yılımız yokmuş gibi salih ilk erkeğim son erkeğim numaraları çekiyorsun.

okulun arkasında olanları hatırlamıyor musun? orada bunları banada söylemiştin hani.

o halanın kızıda biliyor sende biliyorsun. benim için kavga etmediniz mi?

şimdi buradan günah işlerine giriyorsun. nokta koyuyorsun. ulan berebar yaptıklarımızı yazmaya kalksam tümden nokta olur sayfalar.

sinirlendirme beni

Adsız dedi ki...
30 Haziran 2009 11:41

KBÇSÇ derneği ne lan? Açılımı ne bunu?

Adsız dedi ki...
30 Haziran 2009 12:15

hande şu 20 yıllık yaşantımda senden daha malına rastlamadım be güzelim.

Adsız dedi ki...
30 Haziran 2009 12:30

Syn Lord of Drinks

neden sizde bir blog yapmıyorsunuz? walla ilk izleyiciniz ben olucam
saygılar sevgiler...

Lord of Drinks dedi ki...
30 Haziran 2009 23:41

Syn Lord of Drinks

neden sizde bir blog yapmıyorsunuz? walla ilk izleyiciniz ben olucam
saygılar sevgiler...


Satıcı değilim içiciyim ben.
Türkçesi: Blog olayım yoktur. Yorumdur benim işim. Şaraptır, aşktır, kadındır...

"Arz u hamam idelüm sürtüştürem ben sana
Lal u şarap içelüm ve ıslatup geçürem"

ok bye.

Adsız dedi ki...
1 Temmuz 2009 06:34

ben bekir hande beni hatırladın mı ?

burda salihe söylediğin yalanları görünce çok şaşırdım yok maykıl ceksın gibi bembeyazmışsın falan. seninle beraber bizim eve gittiğimiz zamanları unutma hani ben kama sutra kitabı almıştım seninle beraber ordaki hareketleri denemiştik.

saatlerce süren sevişmelerimizde bana da bekirim senin kadınınım artık ömür boyu senden ayrılmam demiştin.

bak sakın bunları inkar etme sonra seni fethullah hocam çarpar. hani fethullah hocam bizim imam nikamızı kıymıştı abdullah ve recep amca şahitlik yapmıştı. ben seni hala boşamadım sen benim ak gülümsün geri dön tekrar o ateşli günleri yaşayalım.üç çocuk yapıp büyüklerimizin sözünü dinleyelim. ben belediyede metrobüs şöförü olarak işe girdim sağolsun kadir abi kıyak yaptı bir tanede villa yaptım mahalledeki boş arsaya kadir abi bana oranın tapusunu da verecek ne olur dön sana tesettüre gir dediğim için beni bırakıp intikam için salih e gittin gerçek aşkın benim gel seni kabul edecem emine abla ve hayrunnisa abla seni hamam da yıkar temizlenirsin her şey silinir hocam öyle dedi.

geçmişimizi inkar etme aslı hepsini biliyor sen marmarise gidince aslı ya her şeyi anlattım.

HANDE FUCKBODYOĞLU dedi ki...
1 Temmuz 2009 08:53

hande ismini kullanan kötü kişi, insanları niye kadırıyorsun.
arkadaşlar gerçek hande benim. ve Salihimle şok mutluyuz. günde beş pompa yaparız. burda yazan hande fakedir. fuck e dir.
salihimle bizi rahat bırak. biz bir aileyiz, biz güzel bir aileyiz. bunu yıkmaya senin gücün yeter mi sanıyorsun? ama sana ne yakımaz? sen değilmisin salihle bize bir parça mutluluğu çok gören.? sen değilmisin? konuş.
seni nasıl kınadığımı bilsen kendine şaplak konseri verirsin...

clementine dedi ki...
1 Temmuz 2009 16:20

allah carpsın senı hande...

"milli ne demek anlamadım ama kardeşim gibi gördüğüm biriyle olmazdı" bu ne demek handeeeeee....ne demek bılmıosan kardesın gordugun bırıyle olmayacagını nerden bılıosun. hande fucka bastın bebeyım...:DD:D:D:

Adsız dedi ki...
2 Temmuz 2009 01:15

Adsız dedi ki... 30 Haziran 2009 Salı 11:41
KBÇSÇ derneği ne lan? Açılımı ne bunu?

karanlığa bir çakmakta sen çak derneğiydi diye hatırlıyorum ben

Adsız dedi ki...
2 Temmuz 2009 06:05

Hande teyze blogunuz nice izdivaçlara şahit oldu. Nice genç kız ve genç erkekler yaşama bu blogta tutundu; gün olur da ayrılırsanız, tekrar single dolaşırsanız, sizi beğenen bey ve hanımların ilgisini görüp onlara ilgi duyarsınız diye. Nice yiğidolar ise Salih amcanın dayanılmaz yakışıklılığı karşısında telef oldu bu yolda. Hele Hande teyze sen, sen, sen ki Hande usta fotoşop bile öğrenmişsin, resimlerin üzerine yazılar falan.

Busra Akdogan dedi ki...
2 Temmuz 2009 13:04

daha sık yazın. Sıkılıyoruz beklemekten!

Lord of Drinks dedi ki...
3 Temmuz 2009 02:45

clementine dedi ki...

allah carpsın senı hande...

"milli ne demek anlamadım ama kardeşim gibi gördüğüm biriyle olmazdı" bu ne demek handeeeeee....ne demek bılmıosan kardesın gordugun bırıyle olmayacagını nerden bılıosun. hande fucka bastın bebeyım...:DD:D:D:



Evet yan bastın hemide.. Temiz, masum kız ayaklarına yatma kızım.
Bak aslıya, el yakıyo el!
kaltak maltak tam gaz...
Sen de hala yok bilmem de yok kıldı yündü... Söyle kızım çekinme söyle...
Zigiştim de ağzıma aldım de burnumdan çıkardım de, hell yea! de..

Ben öyle de kabul ederim seni..
Hadi bebeyim. orrayt.

Lord of Drinks dedi ki...
3 Temmuz 2009 02:47

Bi de maykıl için;
müslüman aleminin en iyi insanı ne demek lan? Fetonun yanında saf mı tutuyormuş ne diosun sen yani :D

cibilliyetini zikim... Senin de; ayakkabı eskisi suratlı salihin de :D

Olsun yine de gülüyoruz lan. Yazın, ama yaratıcı olun. Aslıyı filan daha çok görmek isteriz. Yeni trend o çünkü. Sizde iş yok artıkın. Şöhret olunca g.tünüz kalktı :D

hobby dedi ki...
3 Temmuz 2009 05:55

Hande tanışalım yavrum.Ben de vazifemi yapıp ağlayabilirim :)

Adsız dedi ki...
3 Temmuz 2009 12:54

syn Lord of Drinks
her geçen gün yorumlarınıza daha fazla bağlanıorum.

Lord of Drinks dedi ki...
4 Temmuz 2009 07:33

syn Lord of Drinks
her geçen gün yorumlarınıza daha fazla bağlanıorum.


bi de adın olsa...
Bağlan tabi. konektinipipıl.

wisss dedi ki...
4 Temmuz 2009 09:22

böçüşler ne oldu büyük aşk bitti mi yoksa? kaç gündür yeni bir yazı çıktımı die bakmak için telef oldum burda... yapmayın ama bir istanbul masalından sonra sizin aşkınız ikinci favıri aşk hikayesi. bizi bu kadar boşlamayın... merakla yemiyor içmiyor uyumuyor sizi maceralarınızı bekliorum.

Adsız dedi ki...
5 Temmuz 2009 13:45

hadi artık ekşııın

D. dedi ki...
6 Temmuz 2009 04:40

kan testi iste hande. akıllı ol. hastalık falan kapma salihin çapkınlıkları yüzünden.

Adsız dedi ki...
6 Temmuz 2009 18:18

bugüne kadar çok güzel gidiyordu da leğen testinden sonra artık inanmak mümkün değil ya malesef. ama süperdi şimdiye kadar ellerinize sağlık çok güldüm : ))

Lord of Drinks dedi ki...
6 Temmuz 2009 23:22

Bu ne ya;? artık yazmak için her yazıda 100 yorum mu bekliyosunuz nedir?

Nerde bu devlet? Nerde salihin mor salkımları, nerde handenin anal fantazileri?

Başlatmayın lan sülalenizden!

Hööt!sinirlendim.

flyinglady dedi ki...
7 Temmuz 2009 06:28

kız ağlayınca dayanamamış ne lan?

Adsız dedi ki...
7 Temmuz 2009 09:50

aslı bari sen susma!!

Aslı Kuzgunoglu dedi ki...
7 Temmuz 2009 16:37

BEN ASLI!! SİZE VE SİZİN OKUYUCULARINIZA İKİ ÇİFT LAFIM VAR!!1

http://kuzgunoglu.blogspot.com/

Aslı Kuzgunoglu dedi ki...
8 Temmuz 2009 05:35

hande sürtüğü dün bir kaltaklığını daha öğrendim, bu insanlara namusluyum deyip durma evire çevire döverim seni pis yalancı. salih zaten sürekli arıyor beni, anlatırım her şeyini hiç acımam!!1 allahım yarabbim ya! kızım ben senin kadar kaltağını, sürtüğünü, kevaşesini, haysiyetsizini, tıynetsizini görmedim ahir ömrümde be! son kez söylüyorum sana cibiliyetine tükürdüğüm!1! yalanlarına bir son ver yoksa çok fena olur bilesin!! salihle evlenmeyi falan da unut pis fahişee! o seni daha fazla düzebilmek için oyalıyor ama senin yalama olmuş beynin bunu basmayacak kadar küçük! naptın o küçğk beynini de mi becerttin!1!
bana bak pis kevaşe, allahıma yemin olsun anlatırım her şeyini damarıma basma benim!11! canımı yakanın canını yakarım kızım bizde atara atar satıra satır demiştim ;)) kaltak seni!

Adsız dedi ki...
8 Temmuz 2009 06:09

"afetmek" değil "affetmek"
"masus" değil "mahsus"
"deyilim" değil "değilim"

1 cümleden çıkan hata bu kadarsa yazının içeriğini tahmin bile edemiyorum. Yüreğim elvermedi okumaya.

Bilgisayarı olan blog açıp yazı yazıyor.İlginç.

Adsız dedi ki...
8 Temmuz 2009 07:23

** Gönderen salihande zaman: 05:44 film mi izliyodunuz?

** ayrıca kuzgunoglu.blogspot hiç inandırıcı değil. !!1!11!! nedir lan. şaka mısın?

Deniz dedi ki...
8 Temmuz 2009 07:34

Yaktın bizi Hande. sana inanıp güvenmiştik nasıl yaparsın bunu. nasıl affedersin onu?
imam osursa cemaat sıçar haberin var mı

SALİH BIZIRIDÖVEROĞLU dedi ki...
8 Temmuz 2009 09:37

lan siz benim handem hakkında nasıl ileri gerri konuşursunuz. ben salihim ve hepinizin adreslerini tespit ettim. iki vakte kadar alyınızın bızırı dövülecektir.

Lord of Drinks, seni pislik herif, bil ki bızırının çeperleri genişleyecektir.

Adsız dedi ki...
8 Temmuz 2009 10:55

Handeee nerelerdesin? Bişeyler yaz bekliyoruz yaa!

Adsız dedi ki...
8 Temmuz 2009 11:42

tek rakibim sozluk modunda bir geyik tadinda iddiali bir blog. Klonlar halt etmis.

Adsız dedi ki...
8 Temmuz 2009 15:12

eğer fakeseniz ve bunu okuyorsanız, artık oyun bitti; sizi ayyıldız hack team a yönlendiriyorum, daha fazla orospuçocukluğunun alemi yok...

Salih ve Hande dedi ki...
8 Temmuz 2009 18:25

o blog gerçek aslıya ayit deyil. sordurdum yok dedi o daha blog ne bilmiyor.

Adsız dedi ki...
9 Temmuz 2009 00:42

Ya salihande ilk başlarda ne güzel temiz temiz ana dilimizi yazıyormuşsunuz. En azından şu halinizden daha iyiymiş. Şimdi galeyana gelmiş Ajdar gibi yazı yazıyorsunuz. O nasıl bi yazı biçimi hiç bilmiyorum. Elim ayağım titredi sinirden ya.

"o blog gerçek aslıya ayit deyil. sordurdum yok dedi o daha blog ne bilmiyor." Her bulduğun yere "y" harfini dayıyorsun salihande. Senin yazılarına değil yapılan yorumlara gülüyoruz bunu bilesin. Bu yüzden de hiç kendini abuk subuk şekillere sokmayasın.

Bre gidinin çıkısı.

Lord of Drinks dedi ki...
9 Temmuz 2009 04:11

lan siz benim handem hakkında nasıl ileri gerri konuşursunuz. ben salihim ve hepinizin adreslerini tespit ettim. iki vakte kadar alyınızın bızırı dövülecektir.

Lord of Drinks, seni pislik herif, bil ki bızırının çeperleri genişleyecektir.

yürü sktirgit bi çay koy len :D
bi amaca hizmet et..
ya da gel taşaamı yala. o da olur. sıcak yaz gecelerinde soğuk bir serinleme estir taşaklarımda

Adsız dedi ki...
9 Temmuz 2009 04:47

burayı dikkatli okuyalım beyler bayanlar;işte şimdi foyanız ortaya çıktı...

"ogünü hatırlat istersen o benim kardeşim gibiydi milli ne demek anlamadım ama kardeşim gibi gördüğüm biriyle olmazdı."

hande nin aslıya yazdığı cevap bu; demekki aslı nın bahsettiği gibi bir kişi ve olay var ki hande bunun içyüzünü açıklayarak cevap vermiş.ama salih de o blogun aslıya ait olmadığını söyledi; o zamn nereden bildi o olayı.eğer aslı fake olsaydı hande o olayı hatırlamazdı, demekki bütün yazılar(aslı da dahil) aynı kişinin hayal ürünü...

amnakyduklarım işte foyanız ortaya çıktı.aslı da sensin orospuçocuğu salih...

yeter artık bırakalım bu yavşakları da prim yapmasınlar....

SALİH BIZIRIDÖVEROĞLU dedi ki...
10 Temmuz 2009 05:14

Lord of Drinks
amına hodouken attığım piçi.
35 cm lik bir tabiat harikasını içine alacaksın dostum. ona iyi bak. artık senin bir parçan olacak. o içindeyken artık kötü espiride yapmayacaksın.

bızırında bir bal arısı titizliğinde çalışacağım dostum. onu kamulaştıracağım.. sermayenin eline bırakmayacağım..

Adsız dedi ki...
10 Temmuz 2009 05:19

bu blogun gerçek olduğunu zanneden mi var?
gayet açık değil mi fake olduğu ve tek kişinin kaleminden çıktığı?
en başından beri biraz akıl yürütünce anlaşılıyo.
neyi yakalama çalışıyosunuz ki.
fake olmasına rağmen ben gayet eğleniyorum, çünkü başarılı buluyorum.
yeni yazılar bekliyorum ayrıca (:

Adsız dedi ki...
10 Temmuz 2009 07:34

Salihande salon kadını çizginden kaydın resmen, senin tabirinle yapılan yroumlar çok acayip... İzdivaç platformundan cevizkıran platformuna dönüştü.

Adsız dedi ki...
10 Temmuz 2009 17:28

salih hande ve buraya yazan aslı harikasınız gerçekten. kolpa kemalistlere, dincilere, batı hastalarına, faşistlere, fanatiklerin hepisinin ağzılarına sıçıyorsunuz dalga geçerek onlarla. ama şu aslı diye açılan blog rezalet onu kim açtıysa kapasın. burda güldüğüm ve beğendiğim nokta ironi üzerinden dalga geçilmesi ama bunu bile anlamayıp 3 kuruş aklıyla buranın populeritesinden yararlanmaya çalışılmış.

Lord of Drinks dedi ki...
11 Temmuz 2009 02:41

Lord of Drinks
amına hodouken attığım piçi.
35 cm lik bir tabiat harikasını içine alacaksın dostum. ona iyi bak. artık senin bir parçan olacak. o içindeyken artık kötü espiride yapmayacaksın.

bızırında bir bal arısı titizliğinde çalışacağım dostum. onu kamulaştıracağım.. sermayenin eline bırakmayacağım..

ona Hadou Ken denir mınırzını sktiminin cahili.
Bişeyi bilmiyosun bari cümle içinde kullanma. Yarraamın antifrizi seni... Tabiat harikasına o kadar meraklıysan bende daha klası var, hani yaladığın 2 topun üstünde.

Sen domal, sıcak suyu da koy geliyorum ben.
Nassınısktiminin sıçırtması seni.. Diyaloğa bile girmemek lazım senin gibilerle de bakma işte. böyle kendini klavye başında delikanlı zanneden 13 yaşındaki bebeleri hayalimde zikerken canlandırınca bir anda klavye başında boşalasım, içimden çıkan yaratığı aleme yalatasım geliyor.
İdare et.

Öyle sokulmaz böyle sokulur. Akıllı ol, yaşıtlarınla kumda oyna. hadi bakim.

Hnd dedi ki...
12 Temmuz 2009 12:45

ne zamandır yeni yazı yok, merak ediyoruz hande, nerelerdesin? yaz artık böyle habersiz bırakma bizi ama.

Adsız dedi ki...
13 Temmuz 2009 04:17

nananın amı Lord of Drinks.
çocuk bi ken i ayırmadı diye paparayı basıyosun valideyyül siktimin çakalı.lise bebesi gibi öğrendiği üç beş kelimeyi gelip burda yazıyo kamil. siktiğim yontması. sirrre ambiti.

Adsız dedi ki...
13 Temmuz 2009 04:21

Lord of Drinks, sen haksızsın ibne.

Adsız dedi ki...
13 Temmuz 2009 04:23

Lord of Drinks, yavaş ol saçın başın dağılmasın.

Lord of Drinks dedi ki...
14 Temmuz 2009 23:04

İşinize bakın yavrum... Hadi dağılın.
Adsız pezevenkler siziiiieee. gidin kumda oynayın. Kale male yapın.

Adsız dedi ki...
19 Temmuz 2009 16:14

ne mal insanlarsınız ya şimdi yazan kişi buraya çıksa evet sahte bu yazılar dsese ne işinize yarayacak ben merak ediyorum ayrıca fake olduğu her halinden belli zatern neyi kime kanıtlamaya çalışıyosunuz okuyun eğlenin gidin mal mal yorumlarla can sıkmayın iki gülüyoruz şurda sinirlendim be aaaa yeter :D:D:D

Adsız dedi ki...
19 Temmuz 2009 19:07

Ben yeni süper hayalgücü blogları keşfettim.
benevliyim.blogspot.com

benevliyim2.blogspot.com

Sizin yerinizi tutmaz salihande ama siz de bir yere kadar yani.

Adsız dedi ki...
20 Temmuz 2009 01:33

http://salihhande.blogspot.com/

Bu ne peki salih ve hande.

Resmen fake diye bağırıyorsunuz burdan. Bari bunu kapasaydınız. Neyse seviyorum sizi ama nazlanmayın artık.

Lady of drinks dedi ki...
20 Temmuz 2009 02:09

lord of drinks
sana aşık oldum ciddi ciddi
gel biz de bir blog açalım
görsünler doggy nasıl oluyormuş
ufacığım benim
muz likörüm
lady of drinks in yap beni

Adsız dedi ki...
23 Temmuz 2009 06:00

bu kadar cahil bir zihniyet nerede yetişti?

Adsız dedi ki...
25 Temmuz 2009 14:25

şşşşşt yelloooooooooooz evet sana diyorum sözde lady of drinks.. aşkımla arama girme arasıra başkalarını sikio olabilir ama o bana aşık tamam mııııııııııııııııııııııı

ek0 dedi ki...
25 Temmuz 2009 17:16

Başlıktaki ALLAH (c.c) Kelimelerini Büyük Yazarsanız Sevinirim .

Adsız dedi ki...
26 Temmuz 2009 11:08

kıro cahil denyolar siktirin gidin yaaa

Adsız dedi ki...
31 Temmuz 2009 00:36

ya niye yazmıyorsunuz artık walla merak ediyorum.. pembe dizi gibi takipteydim ama yarım kaldı.. severek ailecek izliyoruz.. lütfen devam edin..

Adsız dedi ki...
3 Ağustos 2009 05:14

"Lady of drinks dedi ki...
20 Temmuz 2009 Pazartesi 02:09

lord of drinks
sana aşık oldum ciddi ciddi
gel biz de bir blog açalım
görsünler doggy nasıl oluyormuş
ufacığım benim
muz likörüm
lady of drinks in yap beni

Adsız dedi ki...
25 Temmuz 2009 Cumartesi 14:25

şşşşşt yelloooooooooooz evet sana diyorum sözde lady of drinks.. aşkımla arama girme arasıra başkalarını sikio olabilir ama o bana aşık tamam mııııııııııııııııııııııı "

sayın lord of the drinksin saygıdeğer aşkı... lütfen sizde blog yapın. "bir hande gördüm sanki" oldum birden.
belki saygıdeğer lord of the drinks de yorumları ile size eşlik eder. bizde sizi kızdırmak için aşkınıza asılırıs:)

Adsız dedi ki...
5 Ağustos 2009 03:26

nerdesiniz be yeni übersonik sallamatik hikayelerinizi bekliyoruz!

Adsız dedi ki...
5 Ağustos 2009 07:51

mks nerdesnz yha :D çok özledm sizi balayına mı gittiniz yoksa :D

Adsız dedi ki...
5 Ağustos 2009 23:24

öldünüz mü lan

fenasi kerim dedi ki...
6 Ağustos 2009 13:13

bkz. İmamın sadece osurup cemaatin topluca cıvık sıçması..

noirbylady dedi ki...
6 Ağustos 2009 16:03

çakma lady of drinks ve adsız...

O BENİM OLACAK!


duy beni lorduuummm! mutlu doggylerde buluşalım karşılıklı malibular votkalar içelim gel benim doggy world ün lordu ol su gibi içerim seni ben rakı gibi çocuksun maaşallah gel doggy aleminin homojen karışımı olalım!

ayy ben fena oluyorum.

Adsız dedi ki...
6 Ağustos 2009 16:03

ya bari yorumlar onaylanmadan çıksada eylensek bea

Adsız dedi ki...
7 Ağustos 2009 03:12

hadi artık.güncelgüncelgüncelgüncel

Adsız dedi ki...
10 Ağustos 2009 09:53

ya hande kusura bakma ama ya aşırı safsın yada buna verdin,ayrılamıyorsun.salih seni iyi yiyor benden söylemesi:)

Adsız dedi ki...
12 Ağustos 2009 01:29

Michael yası uzun sürdü, yeni yazılar bekliyoruz sizden.
Tekrar birleşmek nasıl bir duygu? Aşk herşeyi affeder mi?

Adsız dedi ki...
16 Ağustos 2009 22:52

leğen testi :)
http://jdjiego.mybrute.com

Adsız dedi ki...
18 Ağustos 2009 07:06

biz sizin hikayelerinizi severek okuyoruz ve sizlerle tanışmak istiyorum nasıl yapabiliriz acaba?

la dedi ki...
21 Ağustos 2009 16:59

noldu la size ? yazsanıza olum

Lord of Drinks dedi ki...
22 Ağustos 2009 02:55

Eğer siteye yeni yorumlar eklendiyse bu şudemek;
yorumların gözükmesi için siteye gimişler ve onay vermişler...

Yani fazla uzağa gitmiş olamazlar.. Yüklenin ey ahali.



ŞŞ alo.. Sizsiz hayat çok boş lan. Valla. Leğen testinin detaylarını bile unuttum,
sayenizde.


De gelin gayrı.



Dipnot: Lord of Drinks hayranları; kim ilk blog açarsa ve kıçının üstüne "Property of LORD OF DRINKS" diye dövme yaptırırsa onun olacam. Haydi başlayın.
Haa; dövmeyi Salihe yaptırmayın sakın. O yavşak hem bakıyor, hem de tükrükle silmeye filan kalkıyor bilmemne. Ellenmiş kase istemem

Adsız dedi ki...
22 Ağustos 2009 14:35

http://jdjiego.mybrute.com
bu ne ben anlamadım? bişey olmuyor girince

Adsız dedi ki...
24 Ağustos 2009 23:10

http://kelogian.mybrute.com

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi