Marmariste dört güzel

sonundaaaaa marmaristeyim.Aşkitomu bebişimi ufacığımı çok seviyorum. Pansiyonda kalıyoruz burda 15 milyon veriyoruz 2 yatak var 4 kişiyiz. Bira sıkışıyoruz ama ben zaten salihimin yanındayım. balayımız gibi aynı ona gündüzleri yardım ediyorum bazen banada öğretiyor sanatçı olabilirmişim bende. Salihimin böcüşümün erkeğimin kıskanç olması dışında başka sorunum yok. hep kıskanıyor beni burda hep çünkü turist sanıyorlar beni almanlara benziyorum diye. geçen gün laf attılar bana salihim hemen kavga etti beni sevmesi hoşuma gidiyor ama yapacak birşeyim yok etkiliyici bir bayanım oda benden öyle etkilenip aslıyı bırakmıştı başkasıda benden etkilenip onu bırakırım diye korkuyor.

Turistler çok medeni insanlar ama yinede türkler en güzeli. vatanımızın kıymetini bilelim yurtdışında böyle cennet yer yok çünkü. atatürkümüz bize buraları emanet etti deniz kenarlarını bile onların denizleri bile yok buraya geliyorlar o kadar düşükler düşünün. Gelip denizimizi neden kirletiyorlar biliyor musunuz. biz osmanlılar olarak onları ezdik rezil ettik onlarda intikanm için domuz giribi, kuş gıribi, aids ve hayat kadınlarını buraya yollayarak bizi içten içe yıkmaya çalışıyorlar. Düşmeyin bu tuzaklara. Aslında biraz korkuyorum ben domuz giribi olursak diye. Salihime diyorum dokanma fazla kadınlara oda sanıyor kıskanıyorum. yoo kıskanmıyorum işi o o bir sanatçı fazıl say gibi büyük bir sanatçı o. fazıl sayın karısı fazıl saya çıkma oraya kadınlar sana bakma derse türkiye ne hale gelir biliyormusun diyor. Çok haklı kıskanmıyorum ama domuz gıribi olursa diye korkuyorum. Dün sabaha kadar çalıştı mesela halamın kızıda yardım etti ona sabah geldiler eve. bencillik yaptım diye kızdım kendime ama karanlıkta dövmeyi nasıl çizerler diye geldi aklıma. Halamın kızı yeni dövme daha yaptıracak almanyaya giderken iyi olur diyor. göğsüne yaptıracak bu sefer bende yanlarında dururarım bakarım hem. Salihim banada yapacak ama safsın sen bozulma diyor.

Çok yorgunum gece eylenceye çıkacağız murat gezdircek bizi salihim böcüğüm ufacığım herşeyim hayatımın anlamı gene sabaha kadar çalışcak bugün. Seni seviyorum salihim.


BURDAN ASLIYA YAZIYORUM EKŞİ SÖZLÜK MÜ NEYMİŞ ORANIN SAHİBİNİ TANIYORMUŞ BURAYA KÜFÜR ETSİNLER DİYE İNSANLARI TOPLAMIŞ BANA BAK SEN BENİ TANIMIYORSUN İZMİRE DÖNDÜĞÜMDE GÜLTEPEYE RESİL EDECEM SENİ. İNSANLARA KÜFÜR ETTİRTMEK NE DEMEKMİŞ GÖRECEKSİN. AĞZIMI BOZMUYORUM DİYE ÜSTÜME GELME YETER BENİMDE CANIM VAR. SALİH ARTIK BENİM SEVGİLİM AŞKIM ANLIYORMUSUN O BENİ SEÇTİ SEN BİR ZAVALLISIN GİT ALİ ABİYLE GEZ RÜSTEMLE TAKIL ONLAR SENİ MUTLU ETSİN SALİHİM SENİ KULLANDI ATTI YATMAK İÇİN BİRLİKTE OLDU AMA BENLEN AŞK YAŞIYOR AŞIKIZ BİZ ANLA ARTIK DÜŞ PEŞİMİZDEN.

76 yorum:

salihande dedi ki...
9 Haziran 2009 10:57
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Salih ve Hande dedi ki...
9 Haziran 2009 11:02

lütfen salih taklidi yapmayın

Salih ve Hande dedi ki...
9 Haziran 2009 11:02

arkadaşlar biz olduğumuzu söyleyen insalar var o insanların yorumlarını yayınlamıyoruz. salihande biz değiliz mesela. ondan sildik. o tarz şeyler yazmadığınız sürece her şeyi yayınlıcaz.

hande.

kılyüntüy dedi ki...
9 Haziran 2009 11:12

ilgi çekmek için yaptığınız için adsız yorumları biraz NAH silersiniz
ayrıca ekşinin sahibinin daha ismini bile bilmyiorsunuz ekşinin sahibi diye hitap etmek neyin nesi kimin fesidir ?
Almanlara benzemek ? sen almanlara benziyorsan bende japonumda çaktırmıyorum
tee allaham ne günlere düştük demek isterdim diyemiyorum
maskaramsınız çünkü siz benim
haha

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 11:34

çok hoşş bir site. favourites miydi neydi ona aldım işte.

Onur Aydın dedi ki...
9 Haziran 2009 11:56

Ekşi Sözlük mü Neymiş Ora'nın sahibi, Aslı, Ali abi ve Rüstem...

Sanat eseri bu !

Tebrikler! :)

dailydealshop dedi ki...
9 Haziran 2009 12:09

sevgili handecim senin eyitim nedir kizim bak
ben oyretmenim ki galinba aklima gelen bi tek oyrtemen benim burada
bakin cocuklar ben cohrafya oyretmeniyim yillardir gezmedigim yer kalmadio sizler nasil insanlarsiniz salih handenin kilsiz yerlerini gormus cok ayip oglum sana kizlar eylenmeye cikmis ataturkun kizlari ayitimsizlikten boyle
ayip bakamyrum ben

Büşra Mutlu dedi ki...
9 Haziran 2009 12:11

"BURDAN ASLIYA YAZIYORUM EKŞİ SÖZLÜK MÜ NEYMİŞ ORANIN SAHİBİNİ TANIYORMUŞ BURAYA KÜFÜR ETSİNLER DİYE İNSANLARI TOPLAMIŞ" eheh çok iyi yaa xD xD
ciddiyim harika.. xD

cobija dedi ki...
9 Haziran 2009 12:27

Ekşi Sözlük'ün sahibi nasıl bir tabirdir öyle abicim ablacım. 3+1 dublex ekşi sözlük.

oturanboga dedi ki...
9 Haziran 2009 12:28

Fazıl say dedi lan.. AHahha askldaj dadasdasdasdad... Allahuekber alaaahaaekbeerrr dinimiz amin tanrım beni al yanınamuhuauhshdadgsahd :D

oturanboga dedi ki...
9 Haziran 2009 12:29

Fazıl say dedi lan.. AHahha askldaj dadasdasdasdad... Allahuekber alaaahaaekbeerrr dinimiz amin tanrım beni al yanınamuhuauhshdadgsahd :D

oturanboga dedi ki...
9 Haziran 2009 12:29

Fazıl say dedi lan.. AHahha askldaj dadasdasdasdad... Allahuekber alaaahaaekbeerrr dinimiz amin tanrım beni al yanınamuhuauhshdadgsahd :D

Büşra Mutlu dedi ki...
9 Haziran 2009 12:41

bi de kim ki bu resimdekiler şimdi??

Unknown dedi ki...
9 Haziran 2009 12:46

Komedi ya Bi Kere Versene Millete Belki Güzel Şeyler Yazarlar Bide götünün Resminide Koy xdxD dahahahaha

Vladimir dedi ki...
9 Haziran 2009 12:54

Salih dördünüze de tek tek karanlık göğüs döğmesi, kasık dövmesi yapsın. Salih'in bekar arkadaşı da alın aranıza grup dövmesi diye bir şey icat edin. Acaip meşhur olur müyhiş para kırarsınız. Siz grup dövemsi yapın tüm turistlere bir daha bakın bizi içten yıkmak için hayat kadını yolluyolar mı? Tüm hayat kadınlarına özel hayat kadını dövmesi yapın ki herkes bilsin nasıl bi hayat yaşadıklarını.

bir dost dedi ki...
9 Haziran 2009 13:20

hande aşkını, böcüşünü falan ilgiyle okuyorum. yalnız şu halanın kızı aşkınızda bir gerilim filmi tadında ısrarla duruyor. ne zaman almanya'ya dönecek o merak ediyorum. odaya kapanıp kapıyı kilitledirler salihle, yetmedi kalçanın en mahrem yerlerine yaklaşan dövme yapıldı. Sabahlara kadar böcüşünün yanında o hala kızın, yetmedi göğsüne dövme yaptıracak. hande bir kendine gel! yolla şu kızı almanya'ya. yapma şunu büyük aşkınıza !

muahaha dedi ki...
9 Haziran 2009 13:21

bi siktirin gidin çay koyun lan

wisss dedi ki...
9 Haziran 2009 13:31

handecim neden dövme yaptırıyorsun ki? zaten bir tane var kafatasının içinde... hani şu beyin şeklinde olan...
halanın kızıda bunu o kadar güzel biliyorki... git sor bakalım halanın kızına sabaha kdar salihine hangi konuda yardım etmiş? dövmemi yoksa farklı birçeşt dövdürmemi? yok tükürük yok bilmemne kızım akrabanın akrabaya yaptığını akrep akrebe yapmaz yapmaz derler aç sende gözünü artık gör gerçek yüzünü halanın kızını bak sana deyim blogda gereksiz yoruımlar var. eskiden burası daha güzeldi canım bi okumaya başlayınca kesintisiz en az yarım saat gülerdik. şimdi herşey iyice düştü. handecim bak benden sana bi abla nasihatı bi saniye yanlız bırakma salihinle hala kızını... aslı maslı hikaye ne yapıosa halanın kızı yapıo benden sölemesi. eksisözlüğün sahibinede o söylemiştir bu blogu bak yaz bi köşeye yarın öbürgün "wisss" dediydi dersin...

dailydealshop dedi ki...
9 Haziran 2009 13:33

eyitim sart bu kizlara
dovemci ohluma seslenyrm simdi buradan
sanatini yap dovemni yap
yeter zarar vermiyin biribinize
ataurkun bize emanet ettigi bu guzel sagillerde takilin eylwnin
snatinizi yapin dovmenizi yapin salih birak bu eyitimsiz kizi artik

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 13:50

Ekşi Sözlük'ün sahibinin(!) de işi gücü yok zaten cihat ilan etti bu bloga karşı. Gidin küfür edin diye...

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 14:01

Merhabalar,
Eksisozluk yazariyim.
Siteniz fazlasıyla komik olduğu için takip etmeye başladım.
Her postunuzu arkadaşlarımla paylaşıp göbeğimi kaşıya kaşıya gülüyorum.
Allah da sizi güldürsün.

dailydealshop dedi ki...
9 Haziran 2009 16:14

ya arkadaslar birileri numaradan dlgasini gecysa ama bu resimler de gervekse bi tore cinnayetine sebep olmayalim
yani bok yoluna gitmesin bu resimdekiler
handeyi hoturdum falan dyo bilmyrm izmir de toreler nasi islyo velakin yazik olur girmeyelim gunaha

el-myra dedi ki...
9 Haziran 2009 23:04

foto'daki iki hatun sen ve hala kızıysa diğer iki hatun kim hande? barlar sokağındaki tezgahta fotonuz yok mu böcüşünle? bi de murat çıktı ben onu kaçırmışım, mahmut vardı bi marmaris'te onu biliyorum, süper etkileyici fotosu olan hani

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 23:57

Bakliyat.

Unknown dedi ki...
10 Haziran 2009 00:09

fazil say konsere çıkmasa türkiye'nin hali ne olur?

dasdjshdfjashfjshajksdhajs

şaka gibi lan!

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 01:20

işte ben buna gülüyorum ya!

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 01:24

keçi boynuzu.

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 01:34

salih yine hala kızına tıklatmıştır sabaha kadar onun dışında göğsüne yaparken grup yaparsınız

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 04:06

Bravo cok basarili olmus elinize saglik..

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 05:20

eYitim şart :)

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 06:53

handecim bende salihimden pardon salihinden bana dövme yapmasını istiyorum. gögüslerime bide kalçama el şeklinde mümkünse. ellerin boyutuda salihin elleri kadar olsa yeter...

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 06:56

bence salih çok rerörerö

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 07:34

bi imla klavuzu edinin angutlar

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 07:43

gözümden yaş geldi

Salih cücüğün kopsun, Hande seninde kukun! dedi ki...
10 Haziran 2009 07:54

Kırmızı tumanlı olan Hande'yse eğer saçlarını ne ara bakır yapmış ? Merak ettim..
Boyanın marka modeli ne kız.. :D
Bi de halanın kızı Salih'e yardım ederken sen kimin kucağındaydın, bunu da merak ettim..
İyi tatiller.. :D

PuCCa dedi ki...
10 Haziran 2009 11:58

aslı senin allah belanı versin. benimde eski sevgilimin sevgilisi böyle aslı gibiydi rahmi koçu tanıyordu fabrikadaki karıları üstüme saldırtmıştı pis sürtük aslı. ailecenek aslıyı sevmiyoruz, salihe tavız handeye bayılıyoruz hala kızına uyuzuz mahmutun fanıyız. Muck öptüm

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 12:10

gülerken altıma işeme tehlikesi geçirdim. blogun takipçilerine tavsiyem okumadan önce çişinizi kakanızı yapın. sıkışık oturmayın pc başına.

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 15:33

Arkadaşlar üslup çok güzel tutmuş, ama üç kişinin de üslubu aynı mı olur ona biraz daha dikkat bence, makara olmuş hoş olmuş, devam edin iyi gidio

Salihe Aşığımm dedi ki...
10 Haziran 2009 16:42

salihten popoma dövme istiyorum el şeklinde hemdee

RaDYoKaFa dedi ki...
10 Haziran 2009 17:16

mikemmelsiniz! bakın mükemmel değil sizin dilinizeden mikemmel!

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 05:21

i love you hande ahahahahah aynı almanlara benziyorsun yuhahahah aşık oldum lan puhahahah senLEN ben salihLEN aslı büyük eYlence sdfdfdgdfgdfvsdf

yorumsuz... dedi ki...
11 Haziran 2009 06:20

ortaokul ogrencisi gibisiniz yukardaki yazilari okuyunca onu anladim biri kufur eeder digeri yok rezil etcem falan isiniz gucunuz yokmu sizin bide guzel blog diye atmislar

Cavide dedi ki...
11 Haziran 2009 06:24

ahh be hande uyuosun bee canım bee kuzen bee
salih benim göğsüme çoktan dövme yaptı hemde gerçeğinden göğsüme tabi ben o sırada çıplaktım ve biz yattık be canım önce bitmişti dövme sonra eskizinde hatta çıktı onu çıkarmak için tükürükle silmeye çalışıyordu karanlıkta tabii gözü kapalıydı sora açtı ve biz yhattık

CAVİDE

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 06:33

yirim sizi

penny lane dedi ki...
11 Haziran 2009 08:18

handecim sen en iyisi pansiyonda yemek pişir, koy sefer tasına, bütün gece salihin yanında otur, hala kızın da muratla gezsin, hem kız dönücek almanyaya bi gün yüzü görsün. hatta bence en mantıklısı salihin arkadaşı mahmutu cavidana yapın, double date olur eğlenirsiniz. kalan kızları da murat alır : )

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 08:52

handecim,aklını başına topla taş gibi kızsın gençsin güzelsin o hala kızı namussuzun önde gideni bak herkez aynı şeyi söylüyo lütfen açıp göğüslerini kontrol et bak orda el izi felan vardır salihle onu asla yalnız bırakma sen davetiye nikah şekeri yaparken onlar nikahlanıcak.

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 09:01

bak ekşide yazar olmaya üşenmiştim handecim.burda yazıyorum.düşün bak ayama geldi o kadar dandik lan ekşisözlük

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 09:10

hande çok tatlısın mucuks :D:D

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 09:23

muthis muhtesem, sanat eseri...

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 09:28

merhaba ben ekşi sözlüğün sahibiyim. sitenizde büyük potansiyel gördüm. benimle iletişime geçerseniz birlikte güzel bir proje teklif edeceğim:
ssg@sourtimes.org

taklitlere itibar etmeyiniz.
görüşmek üzere.

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 09:28

oy salihine can gurban oyyyşh

merdümgiriz dedi ki...
11 Haziran 2009 09:56

cavide kesin sarışın olandır ya :)

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 10:35

sevgili salihande,
insanlar bu adresten(http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=salihande.blogspot.com)blogunuz gördü ordan akın akın sizi okuyorlar. tavsiyem siteye reklam almanızdır, bu sayede okurlardan iyi para kazanırsınız. aslı'nın olayla alakası yok tamamen bir erken akıllının sizin bloğu ekşi sözlükte başlık açarak tanıtmasıyla oldu. aslı kim bu arada bir resim falan koyarsan anlarım ben. salihe kolay gelsin. mutlaka eldiven taksın dövme yaparken bu hastalık işi şakaya gelmez.

gokhanshen dedi ki...
11 Haziran 2009 10:53

Uzun zamandır bu kadar gülmemiştim..Cahilin cehaletine güldüğüm pek görülmemiştir lakin bunda ısrar edildiğini gördükçe insanın sinirleri bozulmuyor değil.

Bu blogu ben de ekşi sözlük vasıtasıyla tanıdım.O yüzden ekşi sözlük sahibine! kızmayın. Sizin gibi insanların da varolduğunu bize gösterebilen ender faydalı sitelerden.Siz de siteye girdiğiniz takdirde dövme ve ilişkiler hakkında faydalı bilgilere ulaşabilirsiniz.

Aslında bu sitenin şöyle ulvi bir amacı olabilir. Türkiye'deki cehaletin beraberinde getirdiği ahlaki çöküşün insanları ne hale getirdiğine örnek bir çalışma olabilir. Herkesin bu siteden sosyolojik çıkarımlar yapmasını bekleyemeyiz. Zira çoğunluğumuz salihle handeden farklı değil. Yine de ne halde olduğumuzu görmemiz açısından önemli bir site bu. O yüzden bu faydalı! çalşmadan dolayı bir tebriği de hak ediyosunuz.

Yaşça hem salihten hem handeden küçük olmama rağmen, ülkemdeki akranlarımın bu halde olmasından utandığımı da saklamıcam.

Üzülüyorum...



Gökhan Şen - İstanbul

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 11:13

Size iyi eylenceler (!)

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 11:30

hande
incinsen de sözün düzünü diciyem
acaip almanlara benziyirsen :D


bi de size grup vitaminden can touch this şarkısının türkçe versiyonunu hediye diyorum "dokandır" :DDD

kanmayın bu turist ayaklarına hepsi amerikan oyunu :D

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 11:32

allah yok

Baharli dedi ki...
11 Haziran 2009 13:18

hastasıyızz!!....
hande bak benden sana tavsiye yazmış millet ama birde ben pekiştireyim dedim bu halanın kızı var ya...
odaya salihle kitlenmeler karanlıkta dövmeler fln sıkı dur söylüyorum ,(sen düşünememişsindir şimdi bunu kara sevdadan) salih seni aldatoyooor hemde halanın kızıyla!! karanlıkta birbirlerini dövüyorlar ahuahuehuahua

sahip dedi ki...
12 Haziran 2009 11:45

buyrun ben ekşi sözlügün sahibi sedat.aslı'ya karışan karşısında beni bulur.salih akıllı olsun.

beslenir ki bu dedi ki...
12 Haziran 2009 12:06

keşke o 4 güzelin resmini de koysaydınız bak merak ettim şimdi

Adsız dedi ki...
12 Haziran 2009 20:14

salihi sikerem ohoohohohjsdşgjdgkşshjflşaj

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 00:50

hande kız yanındaki üç kızla gel dördünüze de imam nikahı kıyar sizi pirenses gibi yaşatırım :D

islamda dörde kadar izin var bu salih'den sana hayır gelmez ben dördünüzü birden mutlu eder hepinize gözüm kapalı şey yaparım dövme yaparım :D

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 02:12

hande nikahına beni çağır , istersen şahidin olurum ve salih sözüm sana handeyi sakın üzme o mutluluğu hak ediyor,

cengiz tetik

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 02:56

keşke gercek olsanız ya

JASMIN dedi ki...
13 Haziran 2009 06:28

Sitenizin ismini bir delinin saçmalamaları olarak düzeltseniz bence daha inandırıcı olur en azından yazılardaki tutarsızlıklara dikkat etmeden gülerek okur fazlaca anlamlar yüklemek zorunda kalınmaz

Adsız dedi ki...
14 Haziran 2009 06:49

Hande
Salih seni halanın kızıyla boynuzluyor anam.
Sen bırak osmanlıları falan da kendi derdine yan.
euehuehueheuheueh

ssg dedi ki...
14 Haziran 2009 09:35

Ben ekşi sözlüğün sahibiyim. Bu aslıya bir daha karışmayacaksınız. Bir emrimle binlerce kahraman neferim sizi küfüre boğar lan

Adsız dedi ki...
16 Haziran 2009 06:17

siz gerçek misiniz? böyle bir aşk göz yaşartıcı soğan gibi ne diyeceğimi bilemiyorum.

Adsız dedi ki...
16 Haziran 2009 15:16

lan bu resm baya tanıdık bunların fake olduu ortada zaten de :D ama fotoyu bi yerden biliorm bn :D

Adsız dedi ki...
18 Haziran 2009 04:48

yihyihyih siz gerçekmisiniz :D sen almana benziyosun öyle mi :D sana laf atıyolar öyle mi :D afedersin de senin havan fazla biraz söyle salihe alsın :D

Adsız dedi ki...
18 Haziran 2009 14:42

Hala kızına nasıl dövme yaptın salih. Hala kızı gitsin. Biz sizleri seviyoruz. Küfür yazanlar utansın. Anti pkk yes kapece, ultimatom. hüper ajdar diyorum.

Halvetini anlatmış hala yazıyor ya.
Adresini dağıttık nete ama bir baban okursa dibini dövdürdüğünü, bongonu çaldırdığını bakalım aşkınıza ne oluyor o zaman. Hala kızını bana yolla. Salih le bana dövme yapsın.

Adsız dedi ki...
18 Haziran 2009 14:46

Sakın ayrılmayın ha. Siz iki salak birbirinizi bulmuşsunuz. Ayrılırsanız bizim kardeşimize, bacıumıza sararsınız valla. Hele salih dövme yapar tam olur. Sakın ayrılmayın, sakın!

mehmet dedi ki...
26 Haziran 2009 07:14

"Turistler çok medeni insanlar ama yinede türkler en güzeli" ahahahahaha super.

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 08:56

hhahaha GIRİP XD

Adsız dedi ki...
29 Haziran 2009 04:00

Harun abiniz, fethi amcanız mı öğretiyo len bu pislikleri size... Yoksam a.q. partisinden mi yemleniyonuz?

Adsız dedi ki...
10 Ekim 2009 14:06

harbi malsınız yaa

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi