Resim Falan Yok Sonra Aşık Oluyosunuz


Merhabalar. Ben bugün handemden değilde bu blogdan bahsetmek istiyorum. öncelikle gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim ama bence biraz daha dikkatlı olmanı gerekiyor. burada iki insanin birbirine olan şeysi var. onu bir kutsal hazineymiş gibi görmenizi isterim. daha öncede yazdığım şeyleri (yorumlara) buraya kopyala yapıştırma ile göstermek istiyorum:

yorumlarda terbiyesizlik yapmayın lan gavatlar! bana kalsa hepinizi dövdürürüm ama hande yapma salih diyor. kendine adsız diyen insan! senin işin yok mu! sen nasıl bir karaktersizsin ki adına adsız koymuşsun! bence sen hırbosun! ve bunu hakediyorsun! adam olsan kendine bir ad koyarsın. hırbo! hakettin gocunma hiç!

bana kalsa dövdürtürüm küfredenleri ama hande çok demokrasi olduğundan onları da yayınlamamızı istiyor. ne yapacaksın emir büyük yerden :))

bu bir.. ikincisi hürriyet gazetesinde bile çıkmışız kelebek eki olsa da gazete gazetedir. tabi ünümüz çok büyümüş. böyle olunca ben rahatsız oldum. zaten bunu sabahleyin cep telefonuma aslında gelen "o kizla birlikte açtığınız site olay olmuş hürriyette çıkmış, bende bi site açayım da olayların aslını herkeze anlatayım" mesajı ile öğrendim. boşu boşuna aslıya site açtırtmayın. bu yüzden yani çok meşhur olduğumuz geçen günde beni yolda tanıdıkları için resimleri falan kaldırdık. yandaki resimi nasıl kaldırcağımı bulamadım onu da handem benim şempazem kaldırır. şempaze diye laf attılar buna. sonra çok sevdik ama. bazen geceleyin bana şempaze de dediği oluyor mesela.

annem iyi merak ettiyseniz söyleyeyim marmaristeyken çok özlemişim. sağolsun nuran baktı ona. nuran da beni çok özlemiş ama hande var diye birlikte film izleme teklifini kabul etmedim. ama belki ederim sonuçta film.

söyliceklerim bu kadar. artık foto yok yani. gerçi bilmem olabilir. ama yarın yolda laf gelirse handeye bana katil olmak istemiyorum.

bu günlerde en çok sevdiğim şarkı ile bidireyim:


bir efsane olduk dertle çilede
hep sordular mecnun leylan nerede?
dedim ki leyla bende gündüzümde hem gecemde
kaderimde feryadımda son nefesimde
dedim ki leyla benim gündüzümde hem gecemde
kaderimde kederimde her nefesimde
aşkımın göz yaşları tek ümidim hala
döktüğüm kanlı yaş yalnızlık ne bela
mahşerde seni senii leyla leyla leyla.
hande hande hande :))))
ölmek bir son değil seven ölümsüzdür leyla
dünya durdukça biz varız sevdikçe leyla
sevdikçe leyla

ekşisözlüğe bizi ünlendirdiği içinde teşekkür ederim

24 yorum:

Onur Aydın dedi ki...
13 Haziran 2009 05:05

hürriyet ekini boşverin bu böyle devam ederse times'a kapak olucaksınız :)

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 06:12

bambaşkaymışsınız

aslı dedi ki...
13 Haziran 2009 06:51

salihim ben senin tipi değil ruhunu sevdim ama...

wisss dedi ki...
13 Haziran 2009 06:54

hande ye şempaze diyorsun öylemi? kızım sana bariz maymun diyo ve sen bunu seviyorsun. artı şimdi birde nuran çıktı yaaaa kızım bak sana söyleyim biliosun ben handeciyiim. salihe dikkat et walla bir bakarsın ki boynuzlarını bileylemeye başlamışın benden söylemesi...

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 08:08

hande aslı'nın abisiyle patagonya'ya kaçmış diye duyduk bu işin aslı var mı :O

bizmut dedi ki...
13 Haziran 2009 09:09

S alihim, haşin erkeğim
A fitabcemaline tahayyür ettiğim
L eylanım ben senin
İ ba etme benden kemanebrum
H ande'yi terk eyle,benim ol serv-i bülendim

Büşra Mutlu dedi ki...
13 Haziran 2009 10:30

yalnız iki gün önce ekşi'ye sayıp söverken şimdi teşekkür etmek de güzelmiş.. gerçi artık hiç bi şeye şaşırmıyorum bundan sonra xD

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 10:41

hande bu salih varya sana acaip boynuz çakıyo halanın kızı verdi buna ben sana diyim

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 11:07

hande çok demokrasi olduğu için ben de şunu diyiyim didim;
salihim, koçum; çok mastürbasyon zararlı bak, abi tavsiyesi...

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 13:06

olm arada bi bağlaçları ayırıyosun lan

clementine dedi ki...
13 Haziran 2009 14:00

ilginç tabı...kelebek ızın aldı mı pekı yayınlarken.yok ızınsız yayınladıysa dava acın bnce.kız delı para alırsınız nişandı dugundu cıkar aradan.=))

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 14:11

asli site acarsa adresini lutfen burdan yayinlayin haberimiz olsun..

delininbiri dedi ki...
13 Haziran 2009 16:40

aa ama fotosuz olmaz..üzülürüz..büyük aşkınızın fotoğraflarını görmek istiyoruz.. :(

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 16:59

Salih kabuğundan çıkıp Aceto'ya yorumlar bırakmaya da başlamış.
Salih vaktini yorumlara harcama, kendi bloguna sakla enerjini, sen bu ülkeye lazım bir dövmecisin.

Sen Salih'sin, büyük düşün...

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 23:33

İyi de Kelebek'te hakkınızda yazılan sizi sevindiriyorsa daha ne diyeyim dayı ben size. :)
Ayrıca ünlü olmaktan rahatsızım diyorsun Ekşi Sözlüğe teşekkür ediyorsun. Tezatlarla dolusun. Ayrıca hep aynı yazım tarzını kullanıyorsun bu kadar amatör de yaklaşma artık. Sonuçta 71 milyon seni izliyor.

merdümgiriz dedi ki...
14 Haziran 2009 00:09

bence fotoların kaldırılma sebebi okuyanların kafasında "marmariste kazak giyilir mi bu mevsimde?" sorusunun oluşması! fakesiniz işte!

Adsız dedi ki...
14 Haziran 2009 04:32

olm fake fake deyip durmayın lan.
tamam biliyoruz biz de. lakin bu komik oldukları gerçeğini yalanlayamaz. gelin, ironik yorumlar yapın, okuyalım, gülelim, hayat bayram oslun anasını satim. salih ara sıra köfte niyetine halakızına dayasın, hande buraya gelip salihe hakaret etsin, sonra salih ortaya çıksın, olay esnasında gözünü kapattığını söylesin, hande affetsin. böyle bir sevgilinin var olabileceğini tasavvur etmek bile sizce de şahane değil mi lan? herif midir hatun mudur, ne güzel düşünmüş de yapmış bu blogu. ihtiyacımız olan şey işte tam da bu olm. ahaha
düşünsene olm bi ya?? baldızla kilitli kapılar ardında baş başasın, senin hatun da kapının ötesinde nikah şekeri yapıyo. ahahah
diyorum ki, bu güzel ortamı 'fake' gibi meymenetsiz şeylerle bozmayalım mınakoyim.
yazar bize ışıltılı bi hayattan bahsetmiş siz çıkmış bök püsür. siktirin gidin lan sinirlendim

Buraksem dedi ki...
14 Haziran 2009 06:54

ekşiiii ekşiii seviyor siziiiii...

aşk böcükleri söylesin kimsiniz siz? cenkle erdem mi??

Adsız dedi ki...
18 Haziran 2009 14:36

Ya nolur bırakmayın yazmayı. Ay çok güldüm. On numara salaklar. Aştan tiksindirdirirsiniz be. Önce halvet ol, sonra erkeğim. Koy götüne salih. İyi etmişsin. Aslı ben.

Adsız dedi ki...
18 Haziran 2009 17:12

''hande çok demokrasidir'' ama öyle demeyin... xD
demokrasi kelimesi bi isimdir eğer birinin sıfatı olarak kullanılcaksa o demokratik olur salih...
yapma böyle ama racon adamı dediğin dört dörtlük olur türkçemizi doğru kullanır xDxD
salih beni gece gece güldürdün xDxD

Adsız dedi ki...
21 Haziran 2009 15:45

şempaze ne lan

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 15:50

allah belanızı vermesin lan koy cik yap herşeti ne aşkmış cik cik cik .d:D

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 08:23

Hahaha saLih anangiLLer nasıLLAr?

Adsız dedi ki...
11 Ağustos 2009 23:12

ciddi ciddi buraya yorum yapanların hürriyet okuyucu yorumlarında da yazılarını okuyup üstümü başımı yırttıracak tipler olduğunu düşündüm sabah sabah, yok fake imiş de yok on numara salaklarmış da. ulen bu blogta yazılan herşeyin müthiş bir zeka ürünü olduğunu bile anlayamayacak bir kitleye daha başka ne denir? sittirin gidin

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi