SANA EN BÜYÜK BETDUAM MUTLULUK YAĞMURU ALTINDA ŞEMSİYESİZ KAL.......


Yazıklar olsun sana yazıklar olsun aşkımıza, yazıklar olsun sana inanan saf temiz yüreyime. Bütün saflığım beyazlığım masumluğum en duru halimle sana gelmiştim ama sen kirlettin herşeyi. aşkımızı sevgimizi bize inanan insanları aşkımıza saygı gösterenleri herkezi kandırdın. Mutlu olun salihim beni aldattı şakşaklayın o beni 3 kuruş etmeyen kadınlar için kandırdı. Gidin onu omuzunuza alın yatmak için başkalarını kullandı ama bana yalan söyledi. Sevinin siz haklı çıktınız.
Salihe diyordum facebook alalım diye, bana oradan cahillerin aldığını söylüyordu. Bizim bloğumuz var facebokumuz olmasın diyordu. İnanmıştım ona. Halamın kızıyla yeni sevgilisinin karısına bakmak için onun facebookundan girdik. bana dedi salihede bakalım gel. salih benim ona aldığım mail adresiyle kendine açmış bizi aldatmış. İkimizin aşkına saygı duymadan bana yalan söylemiş. Orda kendisini bekar göstemiş. Albüm yapmış "Marmaris oo yeeahh" diye. Dövme yaptığı bütün kızların resimlerini koymuş üstelik sarmaş dolaş. ve biriyle aşk yuvamız dediğim yerde yatarak üstsüz bir şekilde bizim birlikte uyuduğumuz yastığın üzerinde çekmişler. Kokum daha silinmeden başkasını koymuş yatağına. Bana yemin etmişti söz vermişti eğer bana ........ yaparsan senden başkasıyla ..... yapmam demişti. yazıklar olsun sana salih. Allah günah yazar dedim ordan yapılmaz dedim ama kuranda aç göster yok öyle dedin. Dayımın yengesinin kocası imam ondan duydum dedin, o bile yalanmış dayının yengesi yokmuş. Bana bile bile günah işlettin.
Senden nefret bile etmiyorum. hissetmiştim bunun böyle olacağın halamın kızıda dedi zaten salih benim sanırım ...ma baktı biraz elledi ayrılın sana anlatırım dedi. Almanyaya gideceğim seni unutacağım ordan biriyle evlenirim, burda olmaz çünkü sen aşkımızı sevgimizi sadece kirletmedin benide kirlettin her beyaz şey gibi. herkez arkamdan gülüyor sende gül aslı sende gül sana yaptığını banada yaptı ama beni daha çok sevdi hergün mesaj attı çünkü bana.
Bundan sonra artık hande diye biri yok salih bitti herşey. seni hep o baktığım resimlerdeki gibi kızların üzerine düşerken kafanda rakı kadehiyle hatırlayacağım. Senden nefret bile etmiyorum nefret asil bir duygudur çünkü, seni geçmişime gömdüm.
bilseydim ruhunun satılık olduğunu sana emek verirmiydim. bilseydim ellerle zevkte oolduğunu sana sonum dermiydim
sende sev ama sevilme
ask acisi cek ben gibi
cok ozle ama kavusma
kavusamadim gibi
seninde yureyin yansin
baska elerde mum gibi
caresizlik ayrilmasin
kapindan kole gibi
seninde kalbini calsin baskalari mal gibi (BURASI ÖNEMLİ)
sevdan yureyinde kalsin gizli bir gunah gibi
geri donme istememki
ben eski ben deyilimki
hayat oyle bir oyunki
aaa ne rolu var ne sahnesi
sende mutlu olma emi sende sev sevilme emi

111 yorum:

Adsız dedi ki...
23 Haziran 2009 19:33

handecim inanamıyorumm salih nasıl yapar bunu seni hiç haketmiyomuşş!! salihin mail adresini söylede tepkiler yağsın ona facebooktan

Salih ve Hande dedi ki...
24 Haziran 2009 00:56

yorumlarınızı yanlışlıkla sildim özür dilerim. salih zannettim birini o yüzden onu silerken hepsini sildim üzgünüm.

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 01:19

handeee canımmm ne yapacaksın şimdi yhaa! ne olacak şimdi bencede Almanya'ya git sen almaz kımse senı burda. canım ya ne kadar üzüldüm anlatamam. salihin boynu altında kalsın emi.

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 01:24

Biz Karanlığa Bir Çakmak da Sen Çak derneği olarak Hande'ye sahip çıkmaya garar verdik. Hande! Yannız diyilsin!

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 01:26

yıktınız bizi.
bu muyteşem aşk hikayesi nasıl oldu da böyle bitti.
salih sana yakışmadı oğlum hem halasının kızının şeyine bak hem gel kıza oradan yapmak günah deyil de, hem git dövme yaptığın kızlarla yat hem de aşk yuvanızda. tüüüüüü ne karaktersizmişsin saliiiiiiiiih!!

Salih ve Hande dedi ki...
24 Haziran 2009 01:28

neyapacağımı bilmiyorum kafam o kadar karıştıki 3 kuruşluk insanları musallat ettim ömrüme. sabaha kadar uyumadım bir haber gelsin birşey söylesin yalan handem onlar koplo desin bizi çekemeyenler yaptı desin ama demedi. beni bunaltma be dedi sadece. Almanyaya gidip onu unutacağım bir daha yüzünü görmeyeceğim allah beni mutsuz ettiği gibi onuda mutsuz eder. kalbim sanki yerinde yok nefes alamıyorum bu kadar ucuzmuydu sevgiler herşey böyle yalanmıydı herkez haklımı çıktı.

Salih ve Hande dedi ki...
24 Haziran 2009 01:47

ya seninki yine bişiler yazmış dedi fuat ben de girdim baktım. bu ne sacmalik ya. aşkım handem allaşkına! o albümde köpekle sarıldığım senin de sarıldığın foto var. rex ile olan işte. köpekle de mi aldattım seni? sen de mi köpekle aldattın beni? o kadınların benim için köpek kadar farkı yok. hatta doggy diyorum devamli. i love doggy diyorum onlara. yemin ederim bu kelimeyi kullanmadıysan öleyim. seni seviyorum köpecik manasına geliyor.. arkadaslar ingilizce bilenler lütfen söylesin kendisine. ya da ben bunu bloga yazayım biliyorum ki okunmuyor buradan.

halanın kızı da cok afedersin ama orospu aslı. lütfen sacmalama aşkım ya!

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 01:48

hande yavrucum bak hiç uzulme Almanya'ya gıdersın bulursun bı tane ADOLPH isimli alman bır genç sarı saclı mavı gozlu beyaz tenlı bır genç. buyuk bır aşk yaşarsınız sonra onunla bır blog oluşturursunuz ismide adolphande olur nıye uzuluyosun bu kadar ya sana erkek mı yok

Salih ve Hande dedi ki...
24 Haziran 2009 01:51

ben gideceğim salih sen o köpeciklerinle mutlu ol. hem günaha soktun beni hem kirlettin aşkımızı hemde kandırdın yalan söyledin bana.

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 02:00

Yine Karanlığa Bir Çakmak da Sen Çak derneği olaraktan Hande'ye bu yalanlara kanmaması gerektiğini söylüyoruz. Bugün köpek seven adam yarın ne sever allah bilir de diyoruz. Salih' sokaklarda sürünsün aç kalsın gebersin pezemek! diye beddua edenler de var tabii içimizde. Saygı duyuyoruz. Hande! Salih'e ganma onlan oyalanma, ne güzel memleket Almanya!

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 02:47

salihin biloka girişi yasaklansın!!!

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 03:10

KBÇSÇ Derneği:

Diğer yandan Adolph ne güzel adam mesela. Tablo gibi. Karşısına geç, ister kahve iç ister çay iç ister su iç, ister üzüm ye.. Aslı'sız, Allahın en güzel bi gavuru. Salih'i kabul etmeyeceğine inanarak diyoruz ki biz, gel şunu ADOLPHANDE yapalım. Hayatında bir kara leke olan Salih'i silelim yeni çarşaflar serelim!

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 03:21

KBÇSÇ Derneği benı destekledığın için teşekkur ederım. aslı'sız ve salih'siz bır hayatın neden olmasın handeee. yeni insanlar tanı yenı bır hayat kur kendıne. ADOLPle beraber cay iç su iç kahve iç üzüm ye ama salihın senı yemesıne ızın verme handee

Götten vermeye devam edersen cırcır olursun ey Hande! dedi ki...
24 Haziran 2009 03:30

Gitti göt. :/
Ağzının tadını biliyormuş pezevenk Salih. Doggy hea. Bababa. Kıromeze bak sen.
Hande'cim inanma bu karaktersiz ibneye sen. Doggy çok ayıp birşey.. Bak üstü kapalı anlatayım sen anla. Hani köpekler üst üste çıkıp zikişiyorlar ya. İşte senin ufacığın da mor salkımını o pozisyonda rus karıya salmış. Bilemem artık.
Olan göte oldu. Yanarım yanarım ona yanarım.

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 03:31

KBÇSÇ Derneği:

Bizim gibi düşünüyorsunuz biz de sizin bayan olduğunuzu düşünüyoruz. Ne dersiniz bu konuyu mum ışığında bir akşam yemeğinde tartışalım mı? Bize bir nick verin sizi diğer adsızlardan ayıralım. Her şey Hande'nin mutluluğu için.

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 03:50

KBÇSÇ Derneği arkadasım kendını handeyle aynı pozisyonda mı goruyon sen. o gunahkar. o salih onu kandırdı gunah işletti ona. onun hamama gıdıp 41 kere su dokmesı gerekıyo kendıne. ama o hande bır kere tadına baktı. vazgeçemez. KBÇSÇ Derneği o kızı kendınzıden gormeyın. taşlamak lazım o kızı

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 04:11

KBÇSÇ Derneği:

Korumamız altında olan bi bayan kişisine lütfen bu tür ithamlarda bulunmayınız. Sizi yadırgadım. Cinsim münasebetiyle kendimi Hande ile eş tutmamın mümküünaatı yok. Pozizyon farklı bir şey tabii onu ayrıca tartışabiliriz. Fekat sevmiş de yapmış kızcağız. Öldürelim mi yani ne yapalım! Biz dernek olarak elimizi kanlı işlere sürmek istemiyoruz. Taşı ancak yolda iş pişiren köpeklere atarız atarsak da. O da çoluğa çocuğa kötü örnek olmasınlar diye. Lütfen bayan. Rica ederiz. Ayıpoluyoama..

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 04:23

ben bayan değilim sayın KBÇSÇ Derneği. Sevmişte yapmış ne demek. bu kız buraya fotoğrafını koydu yediği her boku anlattı. mor salkım mor düğmeler bı kere tadına baktı vazgecermı he vazgecermı sayın KBÇSÇ söyleyin bana. bu kızı kım alır artık herkes onun fotoğrafını gordu. herkes onun ambalajının yırtık olduğunu bılıyor. mor salkımını bılıyor. kım ne yapsın bu kızı sayın KBÇSÇ

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 04:38

KBÇSÇ Derneği:

Tadına baktı mı vazgeçemez derken neye dayanaraktan söylüyorsunuz bunu sayın adsız bayan?

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 04:47

yav ben bayan değilim KBÇSÇ Derneği ben bayan değilimmm erkeğim sapına kadar oyuzden bılıyorum şimdi size anlatamam nasıl olduğunu. ee kaç yaşındasın sende bılıyorsundur bu işlerın nasıl olduğunu. ama erkeğine bağlı tabi. ıyı erkek rastlamadıysa sıze onu bılemem tabi.

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 05:01

KBÇSÇ Derneği:

Erkeksiniz ve kadının bir kere yaptı mı bir daha da vazgeçemeyeceğini söylüyorsunuz. Hay Allah bakın şu işe siz. Ne kadar da enteresan.. Çok da bi şey yanii.. Dernek olarak bir kadını 'ambalajı yırtılmış' diye nitelendiren bir insanın seviyesine düşemeyiz. Yine de cinsel tercihleriniz bizi ilgilendirmez ama anlamalıydık bu düşmanca tavrınızdan. Hipneyseniz hipneyim diyin. Lafı dolandırmayın. Açıkca söyleyin. Blog takipçilerini de aydınlatın. Hadi buyrun buyrun konuşun. ??..

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 05:14

bak şimdi bacım köyden dün gelmiş bı kızla tanıştım arkadas olduk kotu nıyetım yoktu. cunku tipim değildi. yanı açsa bakmazdım o biçim çirkin bı kızdı. at gıbı suratı vardı. bıgun sahılde oturuyoruz arkadaslarla. öpüşen bi çift vardı. sen hıc öpüştün mu dedum yok dedı. opmem kımseyı dedı. o kadar da namusluydu. sonra bız bunla sevgılı olduk. sonra aramızda bışeyler yaşandı ilerı derecede. evlencektıkte. çok sevmıştım kızı.askere gittim ben donunce evlencektık. aldattığını duydum aradım ınanmadım. benımde ıhtıyaçlarım var bende ınsanım bende ıstıyorum dedı. yıkıldım. o namuslu kız ne hala gelmıştı keşke hıc alıştırmasaydım dedım. anlıyorumusunuz benı KBÇSÇ Derneği. çok uzuldum. aynı şey arkadasımın başınada geldı çocuk yedıremedı kendıne kendını vurdu. işte ben hipne değilim sapına kadar erkeğim oyuzden başıma bu olay geldı. anladın mı

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 05:51

izmir'in kızları bir elinde de cımbızları
dişidir, anadır, efedir gidinin tatlı huysuzları
çıktılarmıydı ipek çoraplarla kordon boyuna
savaşta da, aşkta da esaslıdır kadın duruşları
hiçbir topuk tıkırtısı bu kadar
davetkar çalamaz
bir göz vuruşuyla yerle bir eder
böyle bir şey olamaz

körfezin yakamozu, yıldızı,
keskin tuzu tadında
parfümü meltem
yasemenler açar balkonunda

izmir'in kızları
korku yok kitabında
çal bre bir harman dalı,
delikanlı makamında

izmir'in kızları
ayıptır söylemesi laf aramızda
sevişe sevişe de ölür,
dövüşe dövüşe de icabında
baba sen de ne biçim takardın
kısacık eteklerime benim
merdiven altında
dizimden belime kıvırıverirdim
izmir'in kızları çırasını yakar adamı

değil mi hande?

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 06:38

hande gel kız ben seni alırım. göttende istemem :) anamda sakat değil :) ama sende bu orospuluk varken günde 10 posta kayarım haberin ola :))))

salihede çok görmemek lazım, çocuk bi yerde ihtiyaç karşılamış. ama senin zoruna gideni ben anladım, rus kızlarını otel odasında, seni dikenli tarlada becerdi diye dertleniyon :D

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 07:07

yok be hande salih yapmaz öyle şeyler, sen güvenmiyo musun miniciğine erkeğine?
hatıra olsun diye şeyetmiştir o.

Onur Değerli dedi ki...
24 Haziran 2009 07:09

o salihin neyine bakar kızlar ya :D

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 07:31

Hacı o değilde,
''Halamın kızıyla yeni sevgilisinin karısına bakmak için onun facebookundan girdik.''

bu ne demek Allah aşkına :):):):)

Hadi bu hande biraz salak, biraz da zikişken ama bu hala kızı ne ayak ya :))
yeni sevgilisinin karısına bakacaklarmış facebook'tan..

Ulan ortalık or.spu dolu aq, bi tanesi de bize rastlasa bari :))

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 07:40

salihin böyle bi bok yiyeceği hala kızına tutumundan belliydi:)

salihhh gözün kör olmasın salih..

:P

Unknown dedi ki...
24 Haziran 2009 07:53

dayımın yengesinin kocası ney lan?

vermiyorum dedi ki...
24 Haziran 2009 07:58

Salih madem Hande'ye yol verdin benim de .mıma baksana, elleyebilirsin istersen. herşey serbest.. istersen o hayvani arkadaşın da gelsin grup yaparız. Hoş çocuk o da. İkinize de yeterim ben.

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 08:43

Yahu bu site fake dedik gene de giriyoruz; ama siz de yeni tatlar katın be arkadaş. O kadar emek verdik, trajını yükselttik, primine prim kattık. Hande cahil cahil yazsana biraz gülelim. Böyle eğlenceli olmuyor bak. Çizginde ayrılma, içeriği tut yana çek salihande.

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 09:05

vay salih doggy style demek ha!!

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 09:06

hande inanma bu salihe sakın, bak gene saçmalamış. sen daha iyilerini hakediyosun be, karaktersiz salih de kimmiş!

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 10:03

hande ileride kakanı tutamazsın bak bi daha arkadan verme emi!

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 13:47

dünyanın en müslüman insanı yıldız tilbe'nin dizeleriyle bu güzide mesajına son vermen şahane olmuş handeciğim. yalnız başlıktaki olumlu durumu anlayamadım, salih'in mutluluk yağmurunda şemsiyesiz kalmasını istiyorsan ne diye o kadar ah ettin çocuğa bütün yazı boyunca?

wisss dedi ki...
24 Haziran 2009 17:53

ahh handecim ahh bahtsızsın diycem olmuycak salaksın diycem sen kızcan ama cuk oturcak...
bak adam neler yapmış sen hala ara bişi söle yalandı de diyorsun. bir konuşsa kollarına koşcaksın yine.. sen kendini kandırıosun. yazık valla gençliğine... o salihin böyle olucağı belliydi. bak buraya yazıorum. halanın kızına da kaydı o salih doggy si. ama sne hala saf saf dolaşıyorsun. ahhh handecim ahhhh...

Lord of Drinks dedi ki...
25 Haziran 2009 01:37

Şiir tadında bi özet:

SANA EN BÜYÜK BETDUAM MUTLULUK YAĞMURU ALTINDA ŞEMSİYESİZ KAL.......

Bu ne lan? nasıl BETdua bu? devrelerim yandı analiz ederkene :D

Bütün saflığım beyazlığım masumluğum en duru halimle sana gelmiştim ama sen kirlettin herşeyi.

Zannedersem senin bi tokmakçın, yani şey kuzenin vardı. hafif mıncıklamıştı seni. sandığın kadar temiz,duru,beyaz diilsin yani. Ayrıca kütür kütür arkadan önden OGS geçişi gibi vermişsin ne temizliği kaldı beybi?

Bizim bloğumuz var facebokumuz olmasın diyordu. İnanmıştım ona.

Harbiden de. ne gerek var face boka püsüre?


Albüm yapmış "Marmaris oo yeeahh" diye.
İşte buna bittim. uu beybi, güzel bi hareketlenme oldu bendE:D


Bana yemin etmişti söz vermişti eğer bana ........ yaparsan senden başkasıyla ..... yapmam demişti. yazıklar olsun sana salih. Allah günah yazar dedim ordan yapılmaz dedim ama kuranda aç göster yok öyle dedin. Dayımın yengesinin kocası imam ondan duydum dedin, o bile yalanmış dayının yengesi yokmuş. Bana bile bile günah işlettin.

Bu ne lan? ne film dönüyo burda? .. yaparsam ... yapmam nedir? dayımın yengesinin kocası nedir? ta zihniyetinize sokim ya uhuausuadasda:D
İnsan inandırıcı bi akraba koyar. görümcemin yeğeninin kayınçosunun ikizi vs. gibi.


seni hep o baktığım resimlerdeki gibi kızların üzerine düşerken kafanda rakı kadehiyle hatırlayacağım.

Muahahah. bi hayal ettim çok komik oluyo hande:D Allahın adını verdim, Allahaşkına faceBOKUNU ver biz degörelim.. nsl olsa ayrıldınız artık. intikamını bile alırsın 70 milyon yarıla yarıla gülsün salihe :D

Son olarak; Doggy moggy yanlış yaptın kıza salih.. Hadi o cahil, salağın önde gideni, biz yemeyiz koçum. ay lav doggy miş.. köpekcikleri severmiş kılmış tüymüş. köpecik diyen diline ossurim senin :D

Çok güldüm sabah sabah. böyle bişeye ihtiyacım vardı inanın... Allah razı olsun. özellikle senden handecim. Eski bi izmirli olarak sana acılarını her türlü unutturacağıma garanti ederim, takipçinizim bi mesajına bakar.
Call me .. yani türkçesi beni arayabilirsin :D

Dokundur,elle.
öptüm bye.

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 02:47

ahahahahahha sınav öncesi çok ii geldin hande bebeyim :) depresif halime ilaçsın lan :) nasıl bir hasta ruhsun sen,nası uyduruon bunları :) helal olsun.devam et çok eğleniyoruz :)

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 03:36

hande, kötümser olma gönlünü ferah tut biraz.
insan her fotoğraf çekilen kişiyle yatıyor olsaydı aile albümlerine nasıl bakardık? salih akıllı çocuk, hem izmirli hem sanatçı, aldatsa belgesini facebook'a koyacak kadar salak mı?
hem nineden yadigar leğen testini hatırla, salih geçmişti o testi. boşu boşuna almanyalara gidip kendini hansların adolphların kollarına atma, asıl o zaman kirlenirsin.

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 04:12

aldatılınca türkçenizde düzelmiş bir anda ahahhaha, nerde sizin o garip yazım tarzınız?

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 06:39

seni aldattigi kadin turk mu yabanci mi?

imza:Dunyanin En yuzeysel Adami

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 06:51

Ya arkadasim bir de imkanin varsa bira Turkce Dersi alsan super olur.

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 07:21

handeciğim
anladığım kadarıyla çok sikişken bir insansın ve artık boştasın.banada acilinden bi fukbadi lazım.gel fukbadim ol.bi telefona gelir seni siker giderim.hatta bak o halanın kızı aslıyıda getir ikinize orgy bile yabarız.

imza:tantra sever

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 08:40

bu ne iş ya feyk bu hande salih feyk

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 08:47

Ya bu salih ciddi ciddi adam değilmiş. hergün severek okuyorum hande yazılarını, böyle gülmekten yarııyorum hatta; ama buna ciddi ciddi üzüldüm be. hani şeye yazılarının devam etmemesi ihtimaline üzüldüm. sen hala beyazsın üzülme, neler unutulmuyor ki...

Kal sağlıcakla.

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 09:11

Üzülme hande ya seni hak etmiomuş demek ki boş ver bence sevineblirsin bile hayatından çıktığına

Beauty dedi ki...
25 Haziran 2009 09:23

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 Çarşamba 01:24

Biz Karanlığa Bir Çakmak da Sen Çak derneği olarak Hande'ye sahip çıkmaya garar verdik. Hande! Yannız diyilsin!


bunu yazan adsıza talibim. adsız gel beni bul elif_22_f

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 09:26

artık salihin yorumundan sonra fake oldugunuz kesinleşti

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 09:28

sen doggynin ne olduğunu bilmiyorsun heralde salih. git bakalım bi rusa "i love doggy" de. 2 saniyede yatakta bulursun kendini.

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 09:28

onun tipi sana uymuyormuş zaten canım benim. zaten ismi de; salih. çapulcu ismi gibi. senin gibiler daha iyisni hakediyor. boşver handecim sen onu. abazan o.

marpuçyo dedi ki...
25 Haziran 2009 09:53

tehey tehey

Beauty dedi ki...
25 Haziran 2009 09:53

Adsız dedi ki...
24 Haziran 2009 Çarşamba 01:24

Biz Karanlığa Bir Çakmak da Sen Çak derneği olarak Hande'ye sahip çıkmaya garar verdik. Hande! Yannız diyilsin!


***bu yoruma sahip adsız, beni bul! senin olucam

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 10:44

bence köpek olup geri dönücek o it! süründür o köpeği hande, tüm sevenler adına!

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 13:20

ne içiyosunuz lan siz?

Adsız dedi ki...
25 Haziran 2009 13:23

hande bence salih'i affetmelisin.Bu arada sitenizin pagerank değeri 2 olmuş.bunun hatrına affet.

clementine dedi ki...
25 Haziran 2009 15:09

ama hande beybı bn sana o kadr dedım dımı bu sıfatına sıcılasıdan bısıy olmaz dıye...
gıt sen gıt almanyaya gıt =))

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 02:39

Valla sen hala ağlayadur, düşünedur. Salih çatır çatır elin Almanına, Rusuna kayıyo. O doggy senin, bu oral benim, vay efendim bi gang bang yapalım muhabbetiyle geçiyo ömrü. Am üstünde göt sikiyomuş çok afedersin.

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 04:08

handecim canım kızım zaten ismi salih olan adamdan hayır mı gelir devir berke,tolga,sartukam devri hem zaten salih de tipsizin teki... ben seni çok beğendim.gel he de yeni bir blog açalım istersen almanya'ya beraber gidelim ilk başta çalışma izni alırız sonra çalışır oranın kodamanları oluruz boy boy çocuklarımız olur en çirkininin adını da salih koyarız o şehvetli dudaklarını yumulup sana yaşamadığın zevkleri yaşatabilirim o incecik belini kavrar nefessiz kalana kadar öperim seni...

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 04:26

salih çükümü ye bu kıza bu yapılır mı

adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 04:27

bütün bu kurmaca böyle mi bitecekti ya :( sezon finali deseydin bari arkadaşım. buraya kadar iyi kurgu getirdin, hadi sezon finali de git yeni sezona daha iyi hazırlık yap. göreyim seni. hadi bakiyim

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 04:32

betdua ne lan ? öküz..
git türkçe öğren gel.

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 04:43

mikilen götün davası olmaz demiş atalarımız

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 04:43

salih haksızsın ibne

seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım...

Çevirmenlik bürosunda CEO olan adam dedi ki...
26 Haziran 2009 04:44

handecim salih doğru söylüyo. tercümanlık firmasında çalışıyorum ben ona göre çeviriyorum iyi oku.

i = ben
love = seviyorum
doggy = köpekçikleri

yani rex e söylemiş ve bir insana köpekçik dersen bu küfür gibi kalır yani rus kızlarına küfür etmiş s.ktirin başımdan der gibi anladın mı? affet sen salihi sizi hep takip ediyorum. salih'in yazdıklarını okuyorum o çok iyi bir insan inan onun sevgisine. mor salkımına iyi bak öptümkibbyebye.

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 05:05

hande kucağıma otur

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 06:35

tühh handecim ya nolcak şimdi! yaznını okurken içim parçalandı valla ama o salihin böyle yapacağı belliydi zaten tipinden yani ğehh

bu arada hande yazım biçimne bayıldım ne kadar mantıklı cümleler kuruyorsun sen öyle tüm bloglar sana emanettir sen hepimizi geçtin vallahi helal olsun ayakta alkışlıyorum seni ve blog yazma işini bırakıyorum seni gördükten sonra

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 07:07

İnanmıyorum yaa sizler, burda yazıyazan herkes, siz gerçek olamazsınız. Şaka değil mi bu blog? Tamamen kurmaca değil mi? Bu kadar saçmalık bir şaka değil mi? Biri şaka olduğunu söylesin.
Yoksa Darwin'in tüm araştırmaları boşa gidecek... :(

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 07:11

salih yapmaz öyle bir şey... iftira atıyorlar yiğide...

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 07:24

"halanın kızı da cok afedersin ama orospu aslı. lütfen sacmalama aşkım ya! "

Asli derken?? handenin halasinin kizi degil miydi o?

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 07:34

anası götten sikişen orrospu çocuğu modelini gördüm ben

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 07:52

kız handee, senin salihin author olmasın sakın. evet, evet! taşlar yerine oturuyo yavaş yavaş... salihin ısrarla göt istemeleri, götten sokabilmek için salyalı ağzıyla attığı yalanları... ah be handecim naptın cicim sen, nasıl bir seksomanyağa kaptırdın yıldız tilbeninki kadar temiz yüreğini? :(
kızım senin salih nam-ı diğer author ekşi sözlükteki hatunları sikicem diye maymun olmuş,bi eli sikinde bi eli klavyede entiriler döşüyo gece gündüz... inanma bi dediğine bebeşim, marmaris, sanat falan da yalan hep şekerim, istanbulda bi apartman dairesine tıkılmış kalmış, sözlük bağyanlarını düşüne düşüne osbir çekiyo, sana da kezban fuckbuddy dio oralarda laf aramızda:(

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 08:19

ahah ne kirletmesi kızım sen vermişsin zorlamış mı sanki adam ayrıca salih de .. önde gideniymiş ahah :D

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 08:39

allah salihi kahretsin!
canını cebine koysun!
mafetsin!

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 08:41

geçmiş olsun handecim, benim bi eski sevgilim var adolph (ki zaten bu isim yakıştırılmış daha önce sana) istersen tanıştırabilirim, hem doggynin de kadına saygısızlık olduğunu düşünüyor. ne dersin?

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 08:42

Sevgili Hande bir kardeşin bir bacın olarak sana diyeceğim şudur:

Erkeğin atına, silahına
içkisine ,kumarına bir de hovardalığına karışılmaz derler. Biz büyüklerimizden böyle öğrendik. Yerinin ayrı olduğunu bilen kadın duyar bilir ama unutur ;) he mi?

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 08:45

Sevgili Hande bir kardeşin bir bacın olarak sana diyeceğim şudur:

Erkeğin atına,silahına
içkisine,kumarına bir de hovardalığına garışılmaz derler.Biz büyüklerimizden böyle öğrendik.Yerinin ayrı olduğunu bilen kadın duyar bilir ama unutur;)? he mi?

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 08:52

handecim son yazını okudum ve diyorum ki sana yakışacak şey İNTİKAM almaktır. madem salih bunları yaptı bence sen de onun her gününü ayrı bir İŞGENCEYE çevirmelisin. saygılar, her işin rast gitsin işalla.

dogus sahin dedi ki...
26 Haziran 2009 08:56

hande, onu bosa bana gel lan.

yasatırım ben seni.

Unknown dedi ki...
26 Haziran 2009 09:22

handecim bo$ver salihi, ben seni alirim, her turlu giderin var.

XkenY dedi ki...
26 Haziran 2009 09:42

olm salih! eğer adamsan, bir dizi estetik ameliyatı geçirip handenin karşısına adolph olarak çıkarsın.

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 09:43

hande sen bize gel biz seni süt banyosuna tutarız...

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 10:07

halanın kızı da cok afedersin ama orospu aslı. asli?

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 11:34

hande bize salihin facebook adresini ver onu protesto edelim.

adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 11:35

hande salihin facebook adresini ver ona haddini bildirelim senin gibi bi kıza bu nasıl yapmış hesap soralım hande

salihin mor salkımlarıyla oynayan rus dedi ki...
26 Haziran 2009 12:46

handecim artık ben dayanamıyor. salih bana doggy dedi. bende doggy oldu. ama ben bilmiyordu seni.
eğer ben bilseydi seni salihin mor salkımları ile oynamazdı. zaten o günden beri ben tutamıyor kakamı. senin lanetin buldu beni. ben üzgünüm doggy yaptığım için. artık bundan sonra ben yaptırmıycam dövme kapalı odalarda başbaşa. lütfen affet beni. mor salkımların senin olsun ben istememek ne doggy ne dövme ne salih ne salkım... ben istemek artık kakamı tutabilmek.

gerilerden gelen kemalettin dedi ki...
26 Haziran 2009 13:20

salih bunu okuyorsan topsun oğlum.
ilik gibi hatunu bırakıp ne saçmalıklar yapmışsın

ikipilic dedi ki...
26 Haziran 2009 13:32

bn burdan bır rıcada bulunmak ıstıorum lutfen cakmak yakan dernek sahıbı arkadasım banada sahıp cık bnde yannızım yanı bugun handeye olan yarın bana tırsıyom walla cok bu arada handecım anam bacım sen bastan hata yapmısın ne derler zamn kotu kolla g-tu be bebısım yoksa bole dogide olur baska seyde olur.... kendıne dıkkat et hande salıhlere olum KARANLIKA CAKMAK CAKAN ARKADAS BNI UNTMAYIN LUTFEN irtibata gecelım...

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 14:20

madem seviyosun ne diye dötten veriyosun.delikanlı gibi yatsana çocukla.peh!

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 14:40

Salihcim bebeyim ara beni 354132438735357 saat durmadan doggy yapalım sabahlara kadar çılgınlarca duş alalım hayallerimin pirensi. tutamadığım kakalarım feda olsun sana, benim ol!
050954368xx
xx'i bulursan gece gündüz seninim, bulursun sen deyil mi benim için ;)

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 15:11

salihin facebookunu istiyoruz.

crazyboy_88 dedi ki...
26 Haziran 2009 15:31

handeciğim bence salih'e bir şans ver. biz sizi ve aşkınızı severek takip eden bir arkadaş grubu olarak her içtiğimizde size kadeh kaldırıyoruz. bir arkadaşımın gözleri doldu bu haberi alınca. insanlar hata yapabilir bence pişman olmuştur. çünkü o da seni seviyor. hem bir kereden bir şey olmaz biz burada hep beraber sözünü alırız salihten bir daha yapmasın diye.
ayrıca sana gelince adi rus kadını, sana laflar hazırladım, sen fahişenin tekisin, dövme yaptırmaya gidip niye sevişiyorsun. bütün büyük aşkların, nice salihlerin nice handelerin sonu oluyorsunuz. defolun gidin ülkenize, huzurumuzu kaçırmayın. inşallah orda burda kaçırırsın kakanı allah belanı vermiş.

salih ve handeye sesleniyorum son olarak, lütfen bu büyük aşkı, bu kutsal hikayeyi bitirmeyin, biz gençlerin sizin gibi örneklere ihtiyacı var.

Lord of Drinks dedi ki...
27 Haziran 2009 01:29

Fake se fake kardeşim. angut angut yorumlar yapan tipler yapmasın bundan sonra.


bundan daha eğlenceli bi hadise var mı son günlerde? ne kurcalıyosunuz fake filan? göbeğimizi kaşıya kaşıya gülüyoruz işte. Blog üzerinden yok fake miş yok salaksınız siz miş gibisinden toplumsal mesaj veren sikikler, şurda iki dakkalık eğlencemiz makara kukaramız var içine sıçmayınız.

Fake bu tipler evet. Gidin kumda oynayın siz. Veya bi çay koyun bi amaca hizmet edin.

Hande teklifim hala geçerli yavrum... Romantik duygular eşliğinde, mum ışığında yemekli memekli sevişgen bi aşka evet dersen bi mesajına bakar. Salihin şahini mi serçesi mi temprası ne sikimi varsa benim de Astra var 2006 model. merak etme daha konforlu daha lüks içinde yaşatırım seni.

o yavşak gibi senden benzin parasını da geri istemem.
Hadi beliyorum. öptüm.

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 01:31

Hande teyze hala kızı yeni mi açıkladı ...na baktığını, ellediğini? Hala gızının arka cephesini tükürüğüyle bile sildiğini sen demedin mi Hande teyze? Son haberlere göre ziftle de kaplayacakmış.
Hande teyze çiçek gibi olacaksınız, gül gibi. Olmazsanız kocalarınız Nataşa'lara gider, gitmedi mi? Niye? Çünkü onlar çiçek gibi, rengarenk...

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 01:58

KBÇSÇ Derneği:

Biz dernek olarak sizi bulmaya garar verdik.

Zate bu Hande karısının gözü haylan daha Salih'de. Çaağnım Adolph dururken, e Hande'de de Almanlara benziyorken, fevkalade bir çift olurlar diye düşünmüştük. Nagadar da yanılmışız :/

Not: elif_22 f,

vallaha mı??..

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 02:54

KBÇSÇ Derneği:


"Adsız dedi ki... 24 Haziran 2009 Çarşamba 05:14
bak şimdi bacım köyden dün gelmiş bı kızla tanıştım arkadas olduk kotu nıyetım yoktu. cunku tipim değildi. yanı açsa bakmazdım o biçim çirkin bı kızdı. at gıbı suratı vardı. bıgun sahılde oturuyoruz arkadaslarla. öpüşen bi çift vardı. sen hıc öpüştün mu dedum yok dedı. opmem kımseyı dedı. o kadar da namusluydu. sonra bız bunla sevgılı olduk. sonra aramızda bışeyler yaşandı ilerı derecede. evlencektıkte. çok sevmıştım kızı.askere gittim ben donunce evlencektık. aldattığını duydum aradım ınanmadım. benımde ıhtıyaçlarım var bende ınsanım bende ıstıyorum dedı. yıkıldım. o namuslu kız ne hala gelmıştı keşke hıc alıştırmasaydım dedım. anlıyorumusunuz benı KBÇSÇ Derneği. çok uzuldum. aynı şey arkadasımın başınada geldı çocuk yedıremedı kendıne kendını vurdu. işte ben hipne değilim sapına kadar erkeğim oyuzden başıma bu olay geldı. anladın mı"

Bundan dolayı hipne oldunuzu yani?? Lütfen rica ederiz kızmayınız. Burda yorumda bulunan pek çok beyefendi var. Onların yorumlarını- küfürler işte, efendime söyliyim Hande'ye yapılmak istenenler falan ossun- baz alarak biz çok kolay annıyoruz sizin hipnesel alanlarda gezindiğinizi. O yüzden bize öyle sapına kadar da yok köyden kız geldi de namusluydu da falan da filan da senaryo yazmayın. İsteyin sizi de koruma altına alalım?? Yaparız yani..


Not: Bacı değil en güsel bi ağbi olurum ben size.

Beauty dedi ki...
27 Haziran 2009 06:18

KBÇSÇ Derneği:

evet, seviyorum seni bebeyim, al beni götür uzaklara. bırak oralarda.

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 06:19

Handenin zeka seviyesinden şüphe duydum okudukça, öylelerine daha iyi çakılır çakıldıkça.
Helal olsun Salih sana ;)

Adsız dedi ki...
27 Haziran 2009 07:47

şimdi handecim boş ver bu salihi vallahi bende bir baklava karın var şekerlik, bir adonis kombi nasyonu var vallahi bal döker yalarsın. daha öncede söyledim oky dersen adresim cc. 34556 moda sırtları. gel kırk baklavadan tad, bal adonisten yalapşap oky bebeğim bekliyorum....
seni şekerlik seni...

Beauty dedi ki...
27 Haziran 2009 08:32

o şekerlik ben olmak istiyorum

Adsız dedi ki...
29 Haziran 2009 05:59

handecm bnce snn gibi namuslu! bi kız halanın kızı gibi orospularla görüşmemeli hem salihe kendini elletmiş sana anlatmam-ış hem de evli adama verio sn onu bırak salihi de affet xD

Adsız dedi ki...
30 Haziran 2009 06:28

en mantıklısı intikam. eğer halanın kızının facebooktaki karısı olan sevgilisine giderse ikisindende intikam almı olursun.

Adsız dedi ki...
3 Temmuz 2009 01:21

handecıımm son erkegm falan dıosn ama bırak bu ıslerı bu dewırde ılkı sonu mu kaldıı hemm baak burda ne guzell yerınıde buldnn bı suru sahıplenenn ınsancıklar turedı :)anlıcagıın MOR SALKIMCIKLARIN cogaldııı :))fenamııı hemm bakk baklawalı söbıyetlı teklıflerr yagıoo bnı dınlersen bırakk salıhııı kosss baklawan kurumadan serbetını dööök :))

Buraksem dedi ki...
7 Temmuz 2009 08:54

aq!! bunlar sonunda cenk erdem çıkacak...

kudra dedi ki...
7 Temmuz 2009 16:27

lord of drinks seni seviorum galiba sanırsam

kudra dedi ki...
10 Temmuz 2009 06:05

salih ve hande sayesinde her ne kadar henüz haberi olmasa da ben de 'lord of drinks'le mutlu bi izdivaç düşünmekteyim. imam nikahı da olur hatta bana söz verse de yeter. beklentilerimi düşük tutmayı öğrettikleri için bu müstesna çifte teşekkürü borç bilirim.
(lordum nerdesin hadi)

Lord of Drinks dedi ki...
25 Temmuz 2009 05:36

mutlu aşk yoktur kudra..
hadi bakim.. bak adamlara ne sex hayatı kaldı ne bişi...

feyk meyk.. banane..

feyk you bu arada.

kudra dedi ki...
4 Ağustos 2009 13:01

ayh lordum beni mi feykceeeeeeen
heyooooo

Adsız dedi ki...
6 Ağustos 2009 15:54

lord of drinks....


BENİ AL!

Lord of Drinks dedi ki...
22 Ağustos 2009 02:48

höttt..
kapışmayın kavga etmeden dövüşün fake hatunkişiler.

Lord of Drinks dedi ki...
24 Ağustos 2009 01:16

"lord of drinks....


BENİ AL!"



Kimsin sen?
Çık dışarı, Çık...
Nolur git ya!

kudra dedi ki...
11 Eylül 2009 06:31

lordum aramiza kara kediler mi giriyor nedir bak ayri dustuk yoksa ayran mi ictik
bul beni diyorum sana
bekliorum lorduuuuuum

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi