erkeklik bilekle değil yürekle olur

Uzun zamandır yoktuk, çünkü ben benden gittim salihte benden gitti. Kahpece beni terketti. Beni yalancılıkla suçladı. beni dinlemedi. marmaristen geldikten sonra çok deyişmişti salih sürekli yalanlar söylüyordu. bir gün tuhafiyeciden tığ ipi almaya gitmiştim. orda bizim mahallede bir kız var boncuk almaya gelmiş oda salihi gördüm evlerine bir kız giriyordu dedi. beynim eridi orda napacağımı bilemedim tığ ipini alıp salihin evine koştum, kapıyı çalıyorum açmıyorlar tekmikliyorum açmıyorlar. baktım salihin kafası camdan gözüktü hemen perdeyi kapattı tekmeledim gene açmadı. allaha havale ediyorum dedim gittim.
akşam salih beni aradı bizim evi tekmelemişsin kapı yıpranmış parasını ver dedi. sinirlendim bende yanındaki kız parasını versin dedim. bana dediki salih annemle pazara gittik kız mız yok rezil ettin beni dedi. ama annesi değil pazara tualete gidemez kadın bacaksız çünkü. sonra ben bunu diyince sen benim annemin bacaklarıyla dalgamı geçiyorsun dedi geldi bizim evin oraya çık dışarı dedi bana vurdu. annemin adını da ağzına alma dedi. beni konuşturacak annesinin bacakları varken adını değil hertarafını ağzına alıyorlardı diyecektim ama demedim. kendi kocasını zehirleyen kadın için beni dövdü. hemde bana yalan söylediği halde. ben bunu hakedecek birşey yapmamıştım.
bende foçaya halamların yazlığına gittim kafa dinlemek için. onu burda bıraktım hatasını anlasın diye. Bugün yeni döndüm keşke dönmeseydim büfenin önünde oturuyorlardı beni görünce orucumu bozacak pis karı dedi bana. sabahtan beri ağlıyorum keşke gelmeseydim. ölmek istiyorum ben bu adamla birlikte olduğum için. erkekler neden böyle anlayışsız acımasız. neden dinlemiyorlar çok kırıcılar. erkekleren nefret ediyorum artık kimseyi sevemem ama evlenmem gerek. napacağımı bilemiyorum foçadayken herşey güzeldi bir subay var talibim onla evlenirim belki ama bu halde beni almazsa diye korkuyorum salihte bana sokaktaki köpek gibi davranıyor neden bunlar hep bana oluyor. halamın kızının ne güzel sevgilileri var benm bir tane sevgilim var olmasına rağmen bana böyle yaptı. artık kime güveneceğimi bilmiyorum :(

17 yorum:

BlahBlah dedi ki...
9 Eylül 2009 22:57

vay yavrum benim. şimdi de böyle mi oldunuz?...

Vladimir dedi ki...
9 Eylül 2009 23:59

Geçmiş olsun Hande'cim uzun süredir senden haber alamayınca endişelendim. Eski bir söz vardır Seven ne yapmaz? diye. Salih de seni sevdiği için bunları yaptı bence. Sen yine de subay talibine açık bir kapı bırak bence...

Lord of Drinks dedi ki...
10 Eylül 2009 02:14

Özledim seni be güzelim; hepimiz özledik

hepimiz çok gerildik, hepimiz çok üzüldük bu uzun bekleyiş içerisinde...

Salih şerefsizinin imalat hatası olmaya çalıştığını burda 98237987329 kişi sana anlatmaya çalıştık ama yok "aşkım" yok "böcüşüm demirden erkeğim mor salkımım blabla" triplerine girersen, kamuoyunun yorumunu böyle ikinci plana atarsan öyle olur işte.
Bi bildiğimiz var ki konuşuyoruz, yoksa niyeti sizi ayırmak değil milletin.

Neye gülecez lan biz siz ayrılırsanız muhaha:D siz yoksunuz diye yazımız çok sıkıcı geçti, bi eksiklik hissettik bünyede.

Gelelim sana; evliliği mevliliği boşver, yani bozulmuş vs. açısından söylemiyorum. zaten sana değil kızlık zarına değer veren birisiyle zaten evlenme amına koim. Böyle bile bile kendinizi küçültmüyormusunuz deli oluyorum:D
Ayrıca salihin annesinin bacakları belki kertenkelenin kuyruğuna benziyordur ne biliosun? çıkıyordur yerine yenisi?

Tıp çok gelişti bebeğim öyle deme.
Maymunun dötünden kan alıp koyun kopyalıyorlar..

Yaa, yaa...

Lord of Drinks dedi ki...
10 Eylül 2009 02:16

Haa bir de;
kocasını zehirleyen kadın gibisinden yorum yapmanı kınadım. annesi hakkında.

Geçen sen değilmiydin onu sırtımda tuvalete bile götürürüm diyen? Hayır annesi zerre kadar sikimde diil de;
Bu ilginç detayları neden bizden saklıyorsun?
Aileye bak aile diil ki yalan rüzgarı hamına koyim..

Neyse sittiret de, şimdi dökülebilirsin istediğin gibi. Salihin kuşu kalkmıyordu de, koyduğu araba resmi onun diildi de, sikik bi şahini var yolda kalıyordu sürekli de.
Al intikamını tüm kirli çamaşırlarını bekliyoruz pezevengin:))


Sana gelince; oldum olası hastaydım sana biliyosun, hazır o yavşaktan da kurtulmuşken sana tüm acılarını unutturabilirim bebeğim. Bi mesajına bakar...

Evlilik konusunu düşünmüyorum şu an ama. Senle veya zarınla marınla alakalı diil, sadece evlilik için fazlasıyla hayat doluyum o yüzden.

Takıl bana;
Hayatını yaşa tatlım. Bekliyorum. Doggy'yi sözlük anlamının çok dışında öğreticem sana,söz.


Dipnot: Profildeki resme hasta oldum, ama senin resmin değil. Kiminse geri iade et.

Namazını gııl, tespiini çek.

Dilschad dedi ki...
10 Eylül 2009 09:12

handecim bu erkeklerin hepsi böyle yaa valla bak.. ama olsun üzülme canim. kafana da takma sen bekaretmis fln zaten sen alman sayilmiyor musun kendi agzinla söyledin onlar da hic önemli degil böyle seyler. hatta ne kadar cok tecrübeli olursan o kadar makbulsun. kendini üzme bebegim böyle seyler icin. salihlere degil hanslara andreaslara sarilirsin almanya da hem onlar daha iyi valla bak. napcan bu salihi kapkara bisi
zaten. hadi öptüm kusum kendine cok iyi bak.

Optimus dedi ki...
10 Eylül 2009 16:33

subayı boşver sen. tanıdık bir albay var onunla yapalım seni...

mehtap dedi ki...
10 Eylül 2009 16:33

Handecim alsancakta mükemmel bir doktor var 500 liraya sorununu çözebilir içinde ki dertten kurtulursun. Diktirt kurtul hayatım parasını da salihten al ne de olsa bu onun suçu..

Adsız dedi ki...
12 Eylül 2009 07:09

Ah canıııım. çok üzüldüm tatlım neler gelmiş başına :(
yalnız tığ ipi diyip duruyosun, hayatım senin gibi bi kız tığ ipi denen şeyin "dantel yumağı" olmadığını nasıl bilmez? Şaşırdım valla.

Hiç üzülme mehtap arkadaşımın dediği gibi 500 liraya bakar olay. yarım saatte eskisinden sağlam olursun :)
dua et hamile falan kalmadın.
yoksa halin ne olurdu, salih başka kızlarla gezip tozarken?

hadi geçmiş olsun, bizi habersiz bırakma tatlımmm..

Adsız dedi ki...
12 Eylül 2009 12:24

yorum kısmı hala salihim öyle dedi diye kalmış ona da bi el atalım.

yorkasf dedi ki...
12 Eylül 2009 12:26

bu kız mevzusu ciddi gibi. leğen testi yaptın mı? belki kuzenidir.

ayrıca erkeklerden nefret ediyosun madem subay ne iş. bir karar ver be güzelim.

ayrıca salih sana köpek gibi davranıyorsa bu kötü değil ki. zaten salih samaznında i love doggie dememişmiydi. aslında sanki seni seviyorda rol yapıyor gibi.

Kocamansey dedi ki...
12 Eylül 2009 14:45

Takma kafana iyi ki verdin bekaretini yoksa hayatın en büyük zevkinden mahrum kalicaktinnn,biz erkekler bin tane karı ile yatarken iyi de siz kadınlar bı kere yaytınız diye mı olay.... Önemli olan ar damar catlamasin yok sa seyydeki önemli dilll ama hata yapmışsınız herkes arkadan halledio artık daha zevkli hemde,salihi bosver subay boylu posludur daha cokk zevk verir aman ha elbisesiz yapma bı de bebek die dizini doversinnn,
sana ne salihin anasından sitttir et:)
sen kendine bak

mowuvalu dedi ki...
23 Eylül 2009 16:14

çok şükür döndünüz sahalara. handecim walla allah belasını versin bu salihin ne diim. sen mutlu olmayı hakediosun,çok üzülüorum senin için,haketmiosun bunları,adi salih

Adsız dedi ki...
25 Eylül 2009 16:54

"tekmiklemek" :D:D:D:D:D
Blogu baştan sona okudum beni benden aldı, gülmekten geberiyorum. Gerçek olduğuna inanmıyorum. Eğer gerçekse bir şekilde bildirin ülkeyi terk edicem hatta mümkünse başka gezegene gidicem bu ne lan???
tekmiklemek ne birader:D:D:D:D

Beauty dedi ki...
27 Eylül 2009 10:49

@Lord Of Drinks;

sana talibim. bin defa yazdım beni sallamıyorsun. hayır yani adımı hande yapıp,noktadır virgüldür tüm noktalama işaretlerinden ayrılıp, ğ harfini hayatımdan çıkarmam mı gerek. ya da gidip bir leğen ah pardon "leyen" testi mi yaptırayım. testi mi kırayım. napayım, nerelere gideyim.

ayrıca Hande, bana yardım et. yap şu aramızı lord of drinks ile.
kib, öptüm, bye.

Lord of Drinks dedi ki...
3 Ekim 2009 05:05

@Beauty;

Zilyon kişi yazıyor ben nerden bileyim hangisi türk hangisi uzaylı?

Yani kısaca; yorumların çoğu adsız. Belli ki yorumları yollarkene profilinden yollamıyorsun. Senin adın altında bana yazılan bir taliplik emaresi görmedim.

Belki de gözümden kaçmıştır ayrı mevzu.

Handeyi karıştırma şimdi, o dikim imalathanesi amaaan dikim evi aramakla meşgül. biz kendi meselemizi kendimiz çözelim.

Araya handeyi mandeyi sokmana gerek yok velhasıl.

öptüm.
ok bye.

Adsız dedi ki...
10 Ekim 2009 16:23

ah canıım çok yazık olmuş sana, kıyamam ben

yorkasf dedi ki...
15 Ekim 2009 12:51

sevgili @lord of drinks ve @beauty

Olmaz ki böyle. Hadi gidin kendi blogunuzu açın. Ama önce hande'den temasını isteyin.

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi