Bunu iyi oku!

Hislerimde yanılmadığımı anladım. Aslıdan sonra ilk kez bir kıza değer vermiştim oda orospu çıktı. Hepiniz aynısınız. Hande sen sadece bana değil okuyucularımızı bile hayal kırıklıklığına uğrattın. senin hakkında dediklerini silmiştim, benim handem temiz kızdır demiştim. benim handem yapmaz demiştim. ama herkez haklıymış. onlar seni tanımışlar bir ben tanıyamamışım. hepimizden özür dilesen bile bu leke silinmez. Yazıklar olsun seni gezdirdiğim benzin paralarına. Onların hepsini kuzeninmi abinmi tokmakçınmı neyinse ondan alacağım. 750 milyon borçlusunuz bana. Benzin param o kadar ediyor. Keşke anamın cemilemin sözünü dinleseydim lpg taktırsaydım ama yapmadım. anam senide sevmemişti aslı daha iyi demişti ama inanmamıştım. bu resmine her baktığımda suratına tükürüyorum senin. burda son defa resmini koyuyorum. melek yüzlü şeytan. kara melek. bundan sonra yeni sevgilimle resimlerimi koyacağım. üstelik yeni sevgilimi tanıyorsun sende.
hande buda sana son sözüm iyi aç gözlerini "Sen benim sevdiğim kız değil siktiğim orospu olamazsın" okudun mu tamam o zaman. artık beni arama yeni sevgilimle çok mutluyum.
derbeder çilekeş Salih

47 yorum:

biggeee dedi ki...
28 Nisan 2009 12:21

aaa salih sende çok abartıyosun yaa
kuzeni mi abisi mi neyse ona bi kere verdiyse nolmuş eskimiycek ya alla alla:))))

Adsız dedi ki...
28 Nisan 2009 12:23

hande bizi hayal kırıklığına uğrattın püüü sana

Adsız dedi ki...
28 Nisan 2009 12:52

salih bence de en iyisi lpg ayrıca hande tüühh sana herkesi hayal kırıklığına uğrattın...

derbeder ziyaretçi :P

Adsız dedi ki...
28 Nisan 2009 13:22

Hiç yemek yedirmemiş miydin Salih, bence onların parasını da iste, sonra ne bilim condom falan almışındır "birleşmeniz" için, onun parasını da iste. Yürü be koçum kim tutar seni!
Hande bizi öyle çok hayal kırıklığına uğrattın ki, uyuyamıyorum okuduğumdan beri, yazıklar olsun sana!
Zaten ben işsiz güçsüz aptalın biriyim, sizin ilişkinizdi beni hayata bağlayan şimdi bunu da yaptın ya intihar edecem kendimi, bu hayal kırıklığıyla daha fazla yaşayamam! Elveda!

oksan dedi ki...
28 Nisan 2009 13:36

olum bu blog fake bariz, keko keko inanıp yorum atmayın esprili.

taluyka dedi ki...
28 Nisan 2009 14:53

salihh aslıya dön lem
benzin paralarınıda kızı kulandığına say huh
:)

Salih'in Tokmakçısı dedi ki...
28 Nisan 2009 15:08

Salih bırak bu ayakları!! gündüz adam gece madamsın sen! seni şeyetmiş olmasam inanırdım ne yalancıymışsın be. kız götürüyorum ayağına herkesi kandırdın iç yüzünü gizledin püü sana

salihetokmak.com dedi ki...
28 Nisan 2009 15:16

ohaaa salihin gideri var demek vay şizofren ipneeee

Adsız dedi ki...
28 Nisan 2009 15:27

çok ırıspıymışsın hande.. salihe bunu etmiycektin yazık...

salihin oral yaptığı üçgen vücutlu adam dedi ki...
28 Nisan 2009 15:30

salih koçum işin yoksa uğrayıver bana :D

Adsız dedi ki...
28 Nisan 2009 19:13

melek yüzlü ?

conick dedi ki...
29 Nisan 2009 00:12

"yeni sevgilimle çok mutluyum.
derbeder çilekeş Salih "
super olmus:))o diilde gercek kimligini aciklasan diger calismalarinida takip etsek...
simdi bence hande aslinda salihin annesinin ameliyat parasi icin kuzeniyle yattigini filan soylesin aslinda o babamin patronunun oglu ama biz ona ailede kuzen deriz filan desin, blog bitmesin...
oz hakiki derbeder,conick(ama cok mutlu)

deus dedi ki...
29 Nisan 2009 00:41

hande'ye her türlü talibim... bu salih ibnesi seni kirletmiş ama olsun... senin yüreğinin sıcaklığı yetmemiş ona...

gerçi seninle olaya girersek sevgi saygı çerçevesinde ben de kayarım o ayrı mesele...

salih'in götüne koyim sana bişey olmasın :)

k4lp4z4n dedi ki...
29 Nisan 2009 01:45

kim kime vuruyor belli değil. önce salih nalana sonra aslıya sonra handeye sonra herkes salihe.

Adsız dedi ki...
29 Nisan 2009 02:20

şakaysa komik ciddiyse daha komik.

bloğu imha et salih hayat kısa değmez bir kıza :PPP

x dedi ki...
29 Nisan 2009 02:35

tempra da çok yakıyormuş.almamak lazım..

serhat ç. dedi ki...
29 Nisan 2009 02:58

kimsenın soyledıklerı umrumda degil,aranızda ne gectiginide umursamıyorum,seni gorur gormez asık oldum... neen nasıl bılmıyorum ama engel olamadım,belkide sebebi seni kaybettigim birine benzetmemdir.ne olur yazdıklarımı ciddiye al hande,oldukca varlıklı ve kulturlu biriyim. seni tanımak istiyorum beni tanımanı istiyorum,ne 3 kurusluk benzin parasını nede genclik hatalarının lafını yapacak insan degilim,istedigim tek sey seni mutlu edip, seninle mutlu olabilmek... lutfen mesajımı cevapsız bırakma

Adsız dedi ki...
29 Nisan 2009 03:50

yaaaa ama ben çok eğleniodum böcüşler lütfen profesyonel olun ve bloğu kapamayın hahahah salih yeni sevgilisini yazsın hande de yenisini bulup onu yazsın kardeş kardeş yazın küfretmeyin akıllı olun adam olun lan hande sen de artık aklını başına devşir ööle hemencek cumburlop atlama olaya emi kuzum erkek kısmızı böledir gör öğren ders ossun

BlahBlah dedi ki...
29 Nisan 2009 05:08

tahriklere kapılmayın. bloğa devam!

Adsız dedi ki...
29 Nisan 2009 14:18

şurada yazanlara ve bu bloğu açan embesil arkadaşa bakıp ulamn vatan bunlara kalacak, bari içine sıçalım da gidelim. Bu boklarla bizim sıçtıklarımız karıştığında çok ciddi bir değişiklik olmayacak nasıl olsa diye düşündüm. Seviyorum aşığım naraları atan Salih Angutu! insan bir zamanlar sevdiği saydığı kız hakkında durum her ne olursa olsun atıp tutmaz. Atan tutan erkeğe karaktersiz denir. Ama sana karaktersiz bile diyemiyorum ki. 750 TL benzin parası, vay ayı vayyy. Aldığın nefes ziyan

uykusuz_ejder dedi ki...
29 Nisan 2009 15:53

bobi popülasyonunda patlama olmuş zuhahaha anonim yazın bari lem :O :O

bi dost dedi ki...
29 Nisan 2009 16:46

bence bu resimdeki kızın ya da oğlanın eski sevgilisi yazıyo bu blogu. evet ben böyle düşünüyorum ama bu önemsiz, kaptırıverelim kendimizi bu akışa..

salih, sana kız mı yok hacı en iyisini edersin.. o p.ç de zaten kuzeninindir kesin.. gelen vermiş giden vermiş bu kıza,salla oğlum lan boşversene. bi de melek yüzlü şeytan diil bu lan, sıfatına tüküriyim ben bunun

anonim x dedi ki...
29 Nisan 2009 23:04

oldu mu ejderciğim? :)

Hande dedi ki...
30 Nisan 2009 06:11

Şifreyi değiştirmişsin giremiyorum. Okuyucularımız demişsin ama senin hakkında o kadar şey söylüyorlar salih o zaman bende onları mı dinleyeyim. aramızdaki aşkı biliyolarmı bir sor onlar. yapma ufacığım herşeyim bize bunu yalvarıyorum şifreyi gene salihandhande yap lütfen seni seviyorum. aslıya döndüğünü biliyorum ama yapma bize yemin ederim sen benim ilk erkeğimdin seni yüzleştireceğim kuzenimle lütfen herşeyim bebeğim aşkım gerçeğim

Adsız dedi ki...
30 Nisan 2009 07:39

şifreyi dediği gibi yap ufacığı.. :D

Hande dedi ki...
30 Nisan 2009 07:55

Salih kimle çıktığını öğrendim. Sen bu kadar şerefsiz olamazsın. Hadi sen benim inadıma yaptın ama o kişi bana bunu yapmaz demiştim. Sırtımdan vurdunuz beni. yazıklar olsun size.
Bu nasıl bir kara sevdadır yaktı yandırdı küllerimi attı
Kara sevdadır ki bunun adı acımadı canımı aldı
Acımadı canımı aldı acımadı canımı aldı
Bu nasıl bir kara sevdadır ki bi yandan beni yaktı da Bıraktı

Adsız dedi ki...
30 Nisan 2009 08:33

ooo hande saf ve temiz ayağına yatıomuşsun gibime geldi, pek bi çirkinsin zaten. salih napsın seni yol vermiş işte :P

Hande dedi ki...
30 Nisan 2009 08:44

lütfen sizin yüzünüzden oldu bunlar. lütfen artık susun. ölümüm olacaksınız. salih sen ne biçim adamsın kadınım dediğin kişiye neler söylettiriyosun. kıskanıyorlar salih lütfen oyuna gelme.
Çok kırgınım bütün dostlarıma
Sevgilim seni düşman ettiler bana
bir hataydı beni seçmedin İNANDIN ONLARA
sihirli sözlere aldandın BÜYÜ YAPTILAR SANA
Yanlıızlık alır götürür vay beni yazık bana
eller hep böyledir hep karışır sevdalara

Adsız dedi ki...
1 Mayıs 2009 02:32

bu salihten daha fena derbeder olmuş lan :D

rahat-sız hatun dedi ki...
1 Mayıs 2009 06:28

lan biraz daha sevişin öyle gidin lan yapmayın bunu!
salih yapma bebeyim yemiş bi bok işte affetmek büyüklüktür hem bu devirde temiz kız mı kaldı ki elindekine dua et sen alttarafı kuzenine falan vermiş modern düşün bebeyim lütfen.

kelime doğrulamayı da kaldırın canımı sıkıo.

Adsız dedi ki...
2 Mayıs 2009 03:19

keşke gerçek olsaydınız lan.

Unknown dedi ki...
2 Mayıs 2009 22:07

gerçek veya yalancıktan olmanız önemli değil. dizi gibi tutkunu oldum buranın. sonuçta dizilerde yaşananlar da uyduruktan değil mi. aynen devam salih ve hande.

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
4 Mayıs 2009 14:20

herkez demeyin şu herkes..
ve hande lafım sana sana burdan orospu diyen adama yalvardın ya helal kızım sana,,yüz fln kalmamış sende uçmuş gtmiş.hele şahsiyetin bini bin para bea yavru

Mata Hari dedi ki...
13 Mayıs 2009 12:58

komedi lan bu blog =D niye daha önce haber vermediler bana =D

Fikrin Ne? dedi ki...
18 Mayıs 2009 10:50

bu ne ya

pudra dedi ki...
19 Mayıs 2009 22:52

tek bir sayfa içinde ilişkinin nerden geldiğini görmüş oldum.vauv

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 07:17

salih bu kadar kızdığına göre hande dümdüz oldu heralde. yoksa bi kere iki kere olsaydı 'çilekeş derberder salih' bu kadar kızmazdı eminim. bence kucaktan kucağa geçiodu hande ondan salih kardeş sinirlendi bu kadar. ama tabi bunlar benim düşüncelerim büyük ihtimal yanlıştır kimsenin günahını almiyim

Pyrotoxin dedi ki...
9 Haziran 2009 09:52

Resimlerin adlarına dikkat ederseniz hepsi facebooktan alınmış. Genede iyidir güzeldir severek okuyoruz. Bozmayın kurguyu.

Bulut dedi ki...
9 Haziran 2009 11:55

aaa mercimek kadar beyinli insanların olduğu gerçekmiş.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 13:05

salih bence biraz ileri gitmiş ama kızgınlıktandır keşke bu kadar ileri gitmeseymiş ama olsun önemli olan gönüllerin bir olması.0

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 09:30

ulan salih niye orospu diyon lan kıza. helaliyle para kazanıyo belki sen ne biliyon lan am biti

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 10:05

hande bence sen bu salihi bırak kendine 5 kurusluk benzin parasını dert etmeyecek sana layık bir insan evladı bul. sana yakışmıyo bu dallama, bir erkek ayrıldıktan sonra harcadıgı parayı ister mi manyak mısınız lan

redplay dedi ki...
11 Haziran 2009 20:07

lAN gerizekalı salih bu devirde benzinli tempra mı kullanırlır aq:)

Adsız dedi ki...
12 Haziran 2009 07:27

vega dediki;
madem benzinli kullandın bari boşa alıp gitseydin meğilli yollarda kızada 6 taksit yap kızın kazancı öle zaten 100 dolar 100 dolar anca öder piyasa öle zaten şuan :)))

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 04:01

ahahha abi cok mutluyum ya bunu kim yazıyosa ellerinden opmek istiyorum

Adsız dedi ki...
26 Haziran 2009 11:20

merhabalar;
öncelikle kendimi tanıtayım. ben emekli öğretmen, 56 yaşında bekar bi hanımım. hiç evlenmedim-çocuğum olmadı. ancak olsaydı, tahminimce en az siz yaşlarda olurlardı. yeğenlerim vesilesiyle farkettiğim sitede yazdıklarınıza inanamadım. birbirine sevdalı iki insan, nasıl bu sözleri edebilir inanamadım. doğrusu bu ya, yazılanları okuyunca, iyiki evlenmemişim, iyiki çocuğum olmamış dedim.
ancak şahsi kanaatim, bu iki zırtapozun birbiriyle ivedikle evlenmesi yönündedir. yok eğer bunlar birbirinden ayrılır, serseri mayın gibi ortada dolanırlarsa, allah saklasın bizim yavrucaklarımızdan birine denk gelmeleri içten bile değil. allah sizi ıslah etsin, etmiyorsa belanızı versin, vermiyorsa internetiniz kapansın da, yavrularımızı zehirlemeyin...

Adsız dedi ki...
29 Haziran 2009 03:26

Hocam, senin de için kurumuş zaten yav ...

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi