Aşkımsız geçen bir gün

Bugün Salihimle ayrı geçirmek zorunda kaldık. Halamlara gittim. Halamı seviyorum, almanyadan yeni geldiler. giymediği kıyafetlerini bize verir halam, çok iyi bir kadın. Almanyada bizim akrabalarımız çok var ben biraz alman sayılırım o yüzden. Zaten beni görenler almanlara yada ruslara benzetiyorlar. Halamın iki kızıyla birlikte çok eğlendik bugün. Sultan ve hamide çok güldürüyorlar beni. kısır yaptık, ben salihimi anlattım onlara. halam tanışmak istiyor. ama beni almanyadan bir akrabamız daha istiyor. napacağımı bilmiyorum. salihe artık evlenmemiz gerek böcüşüm diyorum ama oda çaresiz. halam arabasını satsın dedi, salihte o zaman nerde ..... dedi. buca tepesine hep gidiyoruz biz. orada salihim beni ilk kez öptü. orada bir arsa alıp ev yaptırmak istiyorum. salihimin kadını olduğum yerde çocuklarımız büyüsün istiyorum. salih biraz kızıyor, sana orda tecavüz ederler diyor. salihin kıskançlıkları bazen sinirlendirsede beni ona o kadar aşğımki napacağımı bilmiyorum. imkansız aşkımız için keşke bir çözüm olsa. Bana hala güvenmiyor. Bugün tam 70 tane mesaj attı (aslı s.rtüğü bunları okuduğunu biliyorum sana atıyormuydu hiç! insanları kışkırtma buraya küfür yazsınlar diye.) Nasıl güvenebilir bana salihim, salih bana güven artık işte bugün çektim resmini koydum. Sırf sen güven diye bana. ben buraya şarkımızı koyacaktım ama yapamadım sölerini koyayım. halamlarla sana söylüyoruz bunu. evlenirsek halam kına gecesi kıyafetimi alacak. almanyadaki akrabalarımızdan çok altın gelir zaten çok rahat ederiz üzülme o yüzden aşkım herşeyim bebeğim tek sevgilim birtanecik erkeğim ufacığım kuşum böcüşüm, kuzum gerçeğim tek sevgilim,ilk erkeğim canımın içi, kartanem.
Bizde aynı burdakiler gibiyiz hayatımın aşkı. aşkımızın şarkısı

49 yorum:

Adsız dedi ki...
21 Nisan 2009 11:59

Evet Aynı almanlara benziyorsun

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
21 Nisan 2009 12:11

AHHH BU SALİHHHHH :D :D :D :D neden çaresiz diye bi sorgulamak lazım bence asdfghgfdsasd:D

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
21 Nisan 2009 12:14

o tepede seni ÖPTÜĞÜNE SADECE ÖPTÜĞÜNE emin misin?
salihimin KADINI OLDUĞU YER demişsinde :D
asdfghgfdsasdfgh:D

salihande dedi ki...
21 Nisan 2009 12:16

ilk gün öpmüştü. kadını derken ona iat olmak. fesat fesat olmayın sizi aslı göönderiyor biliyorum. aslı herkese veriyor ona söyleyin nasıl evlenecekmiş. ben erkeğimle mutluyum bizi rahat bırakın.

Caponizma dedi ki...
21 Nisan 2009 12:16

ya bi de bi erkeğe öyle ulu orta bloglarda ufacığım falan denmez yaa adam kompleks falan yapar ahahahahaha:D

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
21 Nisan 2009 12:20

aslı kim bea tanımam etmem ben :D
kim ki o bizi göndercek,biz kendi öz irademizle geldik :D
fesat diilizz cnmmm aaa aşkolsun:D
aasdfghjgfdsdfg:D

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
21 Nisan 2009 12:20

bu arada senin sevgilin böcüşün aslıyla gezmiyo mu? ona neden bağrınmıosunda böcüşün ufacığın oluo hala o da ilgnç :D

Caponizma dedi ki...
21 Nisan 2009 12:25

ahahahaha lan rigor altıma yapcam lan sus ahahahahah! ya böcüş möcüş adama neler diyonuz yaaa yazık anaa ufacık böcüş falan aman da aman ahahahhahahaa

clementine dedi ki...
21 Nisan 2009 12:31

ufacığım derken....
evt bnde 2 gundur aynı soruyo soruyorum.Gerçeklık hakkıııııııı engelleneeemezzzzzzz....
gerceklerı soyleyın artık..
Aslı'yla gezerken senın bu ufacık ona sesını cıkaramıyorsun da burda bize cırlıyorsun dimi?
bu adam aslısı nuranı karısı kızı herhaltı yıyo sen hesap sormuyorsun oyle mı?

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
21 Nisan 2009 12:33

hea valla sonra biz suçlu oluyoruz :D

clementine dedi ki...
21 Nisan 2009 12:37

yok anacım bunlar boyle...bırbırlerıne dıyemıyorlar bıze bok atıyorlar.
aslı bı kere nerden bılıyor sızızn blog adresınızı.

oyle lafı koy kaç blog sahıbı olunmaz.gerceklerı bılmk ıstıyoruzz...handeeeeeeeee kızzzzzz cvp ver bıze.

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
21 Nisan 2009 12:44

handeee hadiii anacımm aydınlat bizi kızz böcüşş :D:D:D

Piltik'anım dedi ki...
21 Nisan 2009 13:28

"salihe artık evlenmemiz gerek böcüşüm diyorum ama oda çaresiz. halam arabasını satsın dedi, salihte o zaman nerde ..... dedi."

O beş nokta ne demek çok merak ettim.. Hani sadece öpüşmüşsünüz ya o bakımdan sordum.. Ya bu Salih "Nerde öpüşeceğiz?" diye soramayacak kadar utangaç ya da o noktaların altında çüküşmek kelimesi saklanıyor..

"salihimin kadını olduğum yerde çocuklarımız büyüsün istiyorum. salih biraz kızıyor, sana orda tecavüz ederler diyor."

Öpüşmekle bi' erkeğin kadını olunuyorsa anam anam biz neleri olduk çok merak ediyorum..
Madem sana orda tecavüz ederler diye endişelenen bu Salih seni neden tenha yerlere götürüyor ? Sana da tecavüz etti mi ? Yoksa istekli miydiniz ? Salih oraya kaç kız atıp tecavüz ettin ?
En kısa sürede cevaplarımı bekliyorum..

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
21 Nisan 2009 13:48

bizde bu soruların cvpları için sabırsızlanıyoruzz :D

clementine dedi ki...
21 Nisan 2009 13:49

@Piltik'anım sıraya geççen güzelim sen.bak önce biz geldik.handeeeeee önce bize cevap ver.bak yazıyorum sorularımı.
1-aslı bu adamın eskı sevgılısı,bu adam aslıyla aşnafişne,ama burunlarınızın aynı oldugu abınle senı gordugunde yanında aslısı varmış.bunlara tepkı verdın mı?Hadı tepkıyı gec bu durumu sende farkettın mı?
2-bu adam aslıyla da aynı evde ,aynı odada halvet olmuş...senınle de...carsafları degıstırmıs mı?aynı carsaflar mı yoksa?bıde yan odada anne varken oynaşmayı mıdenız nasıl kaldırdı?
3"salihe artık evlenmemiz gerek böcüşüm diyorum ama oda çaresiz. halam arabasını satsın dedi, salihte o zaman nerde ..... dedi."
burdakı 5 nokta ne demek?hanı sız sadece öpüşüyordunuz?hayır araba olmayınca öpüşülmüuor mu?
4-buca tepesine hep gidiyoruz biz. orada salihim beni ilk kez öptü. orada bir arsa alıp ev yaptırmak istiyorum. salihimin kadını olduğum yerde çocuklarımız büyüsün istiyorum. salih biraz kızıyor, sana orda tecavüz ederler diyor.
bı tepenın basında mı salıhın kadını oldun?Salıh oyle yerlerde tecavuz edıldıgını nerden bılıyor?
5-"imkansız aşkımız " neden ımkansız?
6-slı s.rtüğü bunları okuduğunu biliyorum sana atıyormuydu hiç! insanları kışkırtma buraya küfür yazsınlar diye. aslı ne alaka be habıre mıllete bunu dıyorsunuz...aslı gel blog acalım sana da..sende bu salıhle ne haltlar yedın onu yaz...
7-Nasıl güvenebilir bana salihim, salih bana güven artık işte bugün çektim resmini koydum. Sırf sen güven diye bana.
bılmem sen zaten oncekı yazında bana guven dıye sana ... bıle salıh nıye hala guvenmıyorsun dıye yazmıstın bı yorumda.ohaa o uc noktadan sonra hala mı guvenmedı?
8-evlenirsek halam kına gecesi kıyafetimi alacak. almanyadaki akrabalarımızdan çok altın gelir zaten.
kız valla bak bızde gelırız.boyle blogcak.kız bak bız kucuk mucukde dııl bı tam altın getırırız yanı bakk...bızıde cagırcan mı?
9-ufacığım kız allah kıtap askına soyle bana bu ufacıgım derken neyı anlatmaya calıstın?
bnlara cvp ıstıyorum en detaylısından...

böböşümmm iiki geldın bak sıkıcıydı sensız buralar.

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
21 Nisan 2009 14:00

ayh koptum :D

Volkan dedi ki...
21 Nisan 2009 14:16

olm sakın evlenme bak bnei dinle ben bi kere o hatayı yaptım boku yedim. ciddiyim sakın. sonra abim dedi dersin.

taluyka dedi ki...
21 Nisan 2009 15:06

len bilmiyorum gerçekmisiniz ama çok mal ve eğlencelisiniz :))

bi dost dedi ki...
21 Nisan 2009 15:24

ilk erkeğim demiş, son erkeğin olmıycak demektir bu.. salih bu kızın gidişi gidiş değil, sahip çık şuna biraz.. hem ne bu resim koymalar falan.. bilemiyorum.. böcüşünle ilgilen hacı!

Aslı "the real one" dedi ki...
21 Nisan 2009 15:44

salihi çok iyi tanırım. 93 senesiydi, işi yeni bırakmıştım. senelerce beraber çalıştığım Manuk Mama, beni tehdit ediyordu işe dönmem için ama midem kaldırmıyordu artık. beş kuruşsuzdum ve ölmekten çok korkuyordum. salih bana kol kanat gerdi. tabii beni tanımıyordu çok iyi, onun saflığından yararlanıp tüm mal varlığını üzerime yaptırdıktan sonra ortadan kayboldum. seneler sonra bir araya gelmemizin tek sebebi küçük yavrumuz salih jr içindir. salih jr daha fazla babasız büyüsün istemedim. Handeden tek isteğim evladıma sahip çıkıp analık yapmasıdır. Çünkü sikişmekten çıbanlarım artık tüm vücudumu sardı, beş aylık ömrüm var. lütfen salih jr'a sahip çıkın.

hesap numaraları:

TL 09009009099123
DOLAR 090099990031344
AVRO 044349000999023

isviçre bankasıdır kendisi. her yerden ulaşılabilir. bankamatikten bile halledersiniz.

salihande dedi ki...
21 Nisan 2009 17:17

1-o gün aslıyla salihim son kez konuşmaya gittiler. Aslı arkadaş kalmak istedi çünkü. Ama ben izin vermediğim için konuştu salih onla.
2-aşığız biz terbiyesizleşme.
3- sizin hiç arabalı sevgiliniz olmadığı için bilemezsiniz.
4-neden bizim ilişkimiz bu kadar ilgilendiriyor. salihin senide mi kaıdın yapmasını istiyorsun. öyleyse avcunu yala. İlk gün öpüştük sadece sonra bişeyler oldu.
5-çünkü annesiyle yaşayacağız. babamlar istemiyor.
6-Aslının sizi gönderdiğini biliyorum.
7-güvenmiyor çünkü o aslı bunu 50 kişiyle aldatmış, bende aslı gibi olurum zannediyor.
8-tabiki çağracaz.
9-çocuğum gibi yani miniğim gibi. salihimin sizin sevgililerinizle karıştırmayın. Aslı neden hala peşinde sanıyorsunuz. s.trük

salihande dedi ki...
21 Nisan 2009 17:19

kıskanmayın bizi sizin aşklarınızı da gördük. brisi ağlamış erkek için diğerinin sevgilisi yok ağlamış. Ben buldum diye kıskanıyorsunuz. gidin gelmeyin. o çocuğuda alın münasip bi yerinize geri sokun.

BlahBlah dedi ki...
21 Nisan 2009 22:44

salih ve hande!

iyi ki varsınız, iyi ki blog tutuyorsunuz. bence kimselere aldırmayıp devam ediniz aşkınızı tüm dünyaya yaymaya!

Adsız dedi ki...
21 Nisan 2009 23:58

ya siz mal mınız, yoksa tipiniz mi öyle gösteriyor???

Adsız dedi ki...
21 Nisan 2009 23:59

ya arkadaşım allah aşkına malmısınız siz yoksa mal taklidimi yapıosunuz bu ne yaa boşa yer işgal ediyosuz...

Adsız dedi ki...
22 Nisan 2009 00:27

ben burdaki yazıları yazanın resimlerdeki kişiler olduğuna inanmıyorum eğer başkalarının resmimleri altına onaların ağzından yazı yazıyorsanız suç işliyorsunuz başınız büyük belada çünkü özel hayat hakkında atıp tutuyorsunuz.

Adsız dedi ki...
22 Nisan 2009 03:21

aslıyı seviyoruz, bizi aslı gönderdi...
hepimiz aslıyızzzzz, defol git paçoz seni...

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
22 Nisan 2009 03:49

aslı gönderdi sanıosun sonra tbiki düğünümüze çagırcaz dioosunn ayhh rabbimm beni göğe çek :D:D:D

Adsız dedi ki...
22 Nisan 2009 04:56

hande... acilen hak yoluna dönmelisin, bu çocuktan sana hayır gelmez.
hıyara benziyor zaten...

Piltik'anım dedi ki...
22 Nisan 2009 06:20

Özür dilerim Clementine abla.. Böyle tutku dolu bi' aşk hikayesi görünce kendimi tutamadım..
Bi' de Salih kadar yakışıklı, tapılası, bal dök yalanası bi' adam daha önce hiç görmediğim için kıskandım Hande affet..
Bizi bu kadar yıl ecnebi artizlerle uyuttular, meğer ülkemizde bi' Salih varmış o da ellere yar olmuş..

clementine dedi ki...
22 Nisan 2009 06:37

ablan sana gurbannnnnnnn olsunn...=D
bal dok yalanası adam derken...
ahahahah handeeeee kız bak salıh elden gıttı gıdıyor
:DDD

Piltik'anım dedi ki...
22 Nisan 2009 07:51

Yuva yıkan kadın olmak istemiyorum! Yoo yoo hayır.. Benim başım bağlı.. Her ne kadar beni tecavüz edilen tepelere götürmese de, odaya çekip sabahlara kadar öpmese de, 2001 model Tempra'sıyla gezdirmese de o benim erkeğim, aşkım, hayatım, kocamancığım..
Ahahaha..
Lan ne eğleniyorum lan! Yarın 23 Nisan.. Günün anlam ve önemine müteakiben (müteakiben ne demek amk!) bi' yazı bekliyoruz sevgili Salih ve Hande..

baran dedi ki...
22 Nisan 2009 11:57

ahahahahhaahah millet ağar kafalar yaşıo hahahahahahaha hahushuasjıko

taluyka dedi ki...
22 Nisan 2009 15:55

bencede başkalarının resimlerini kullanıp gerizekalıca şeyler yazıyorsunuz.resmin sahibi görürse vay halinize

adam olun ulen:p

zeco dedi ki...
22 Nisan 2009 20:11

buca tepesi nerde? altıpatlarım nerde?

yalçın dedi ki...
23 Nisan 2009 01:27

biz hepimiz SALİH
HEPİMİZ HANDEYİZ.

Kafka dedi ki...
23 Nisan 2009 10:11

Fotoğrafların sahiplerine acıyorum..
biri benim fotomu kullanıp böyle birşey yapma adamı imha ederim!!!

ucandepik dedi ki...
23 Nisan 2009 10:49
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ucandepik dedi ki...
23 Nisan 2009 11:00

gelin aslıya blog açalım o da döksün içini huhaha :D

isiss_19 dedi ki...
26 Nisan 2009 01:30
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
28 Nisan 2009 04:15

salih adam değilsin olum

imagine dedi ki...
28 Nisan 2009 10:38

"ecayip almanlara benziyisen"

Adsız dedi ki...
26 Mayıs 2009 04:26

ben aslıcıyım o kadar :)

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:06

buca tepesi nnere lan...

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:21

Almanyada bizim akrabalarımız çok var ben biraz alman sayılırım o yüzden. -->> Almanyada oturmakla alman olmak arasındaki farkı çözemeyecek kadar kıtıpiyozmusun sen :S:S

beni görenler almanlara yada ruslara benzetiyorlar --->> dalga geçiyolar kızııım senle mal mısın arkadaşım ? huh, benimkide soru dimi

şaka gibiiiii



Aslı forever(bunun anlamını biliyomusun handee)

bluesunshine dedi ki...
9 Haziran 2009 09:32

bu blog gerçek olsun olmasın sahipleriyle tanışmak istiyorum.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 12:31

bence almanyadaki akrabalar yardım etmeli ama biraz da el birliği yapmalıyız biz de yani salihle handenin aşkının bence meyveleri de olmalı onları da okumalıyız. ben çok mutluyum bu blogu okurken.

hollandadan herkese selamlar türkiyeyi ve türkiyedeki herkesi çok seviyoruz. murtaza&kezbo

Adsız dedi ki...
16 Haziran 2009 07:22

canım benim, çok abartmışsınız, fake olduğunuz kabak gibi ortada..

Adsız dedi ki...
7 Kasım 2009 16:14

başkalrının resimlerini kullanarak terbiyesizlik yapmayın eğer resimlerde sizinse lütfen özel hayatınızı bu kadar deşifre etmeyin bu arada fake seniz eğer sadece kendinize güldürüyorsunuz gerçekten içler acısı haliniz var haddinizi bilin sizin gibiler yüzüne bu ülke harap

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi