Devlerin Aşkı Bizimki

2. Ayımızda sana bu blogu hediye ediyorum. en sevdiğim. iyiki hayatımdasın. Aşkımızı çocuklarımız burdan okusun. Birbirimizi nasıl sevdiğimizi burdan görsünler. İlk aşkım, ilk erkeğim, ilk öptüğüm dokunduğum, hissettiğim erkek sensin. Sana yemin ederim ölsen bile başka bir erkeğin dudaklarına değmez benim dudaklarım. Ben kendimi sana mühürledim. herşeyimi senin için feda ettim. Ben seninle varoldum, ben ill senin kadının oldum.Bebeğim herşeyim canımıniçi, kartanem seni çok seviyorum ben seninle varım, seninle devam edeceğim. Salihim. Hayatım senin ellerinde beni bırakma aşkımsın. Senin yanında doğdum ben, eğer öleceksem senin yanında ölürüm. En sevdiğimsin.
Böcüşün Hande.

7 yorum:

clementine dedi ki...
18 Nisan 2009 13:08
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Salih ve Hande dedi ki...
19 Nisan 2009 02:13

teşekkürler yorumların çok önemli saol

salih

E. dedi ki...
19 Nisan 2009 14:47

temennim ayrılmayınız yönünde ama birkaç ay sonra ya evlenir ya ayrılırsınız bu blogda yalan olur... olayı bide bu kadar ifşaa etmenin ne manası var? nazar değer mazallah.

Adsız dedi ki...
19 Nisan 2009 15:09

'ep gene aşıkız beya

Adsız dedi ki...
19 Nisan 2009 15:54

yoruma doydunuz bu gece yaa :)

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 06:34

muahah. okusun çocuklarınız okusun tabi. görsünler ne kadar mal olduğunuzu.

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 11:49

bence bu aşk çok gerçek bir aşk. bence türkiyede yaşayan herkes böyle bir aşk yaşamalı o zaman çocuklar da daha iyi daha mutlu olur. çok güzel bir ülkemiz olur. inşallah evlenirsiniz sizi kıskananlar çatlar.

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi