annem. cemilem


dün yazılanları hiç sevmedim, açıkcası çok üzüldüm çok kırıldım. ikimizin aşkına bir kıskançlık olarak algıladım önce bunlari ama herkez aynışeyleri yazınca çok kırıldım. utandım daha çok. türk gençliğinin, mustafa kemal atatürkümüzün yetişrdiği gencligin böyle olmasını istemedim.

o yüzden ben şimdi size annemden bahsedicem. o küfrettiğiniz sövdüğünüz benim kınalı guzumdan. biricik yarım annemden.

anam babamı adanada tanımış. babamın babası oranın agalarındanmış. bi gün annem tarladayken babamgiller su getirmiş babama. babam da "bi bardak daha katcan mi" demis. "yok su kalmadi" demis annem de. oradan bi aşk başlamış. sonra babam annemin evini görmeye gitmiş. böyle küçük 2 göz bi evmiş. sonra annem cocugunu düşürmüş. ilk çocugunu ben sonradan olmuşum. bi kadin için en acı şeylerden birisi bence cocugunu düsürmek. allah kimseye vermesin.

babam annemle yer değiştirmek istediğinden izmire taşınmışlar. gültepeye. sonra babam anneme nikah yapmis. sonra ben doğmuşum.

o gün bu gün gültepedeyiz. 91 yılında babam vefat etti ama. ben o zamanlar 8 yaşında varım yokum. sonra babamgillerin ailesi bizimle konusmayi kesti "cemile, fikret i zehirledi" diye tutturdular ama ben zannetmiyorum. çünkü aynı yemekleri ben de yedim. ben de ölürdüm değil mi? herkez farkli düsünsede ben annemin öyle bişe yapamayacağından eminim. annem babamı çok severdi çünkü. geceleyin babam anneme kızıp yere düşürsede sabahleyin coraplarini yine giydirirdi annem. babam hakkında bunları hatirliyorum :)

2001 senesindeydi. o zamanlar baba yadigari 86 model bi taunusumuz var. annemi altindagda bi düyüne götürdüm ben koşukavakta. çok içtik tabi :) sonra annem eve gitcem ben dedi. nalan sonra tamamlariz ya da ben gelirim birazdan üstüne bişi giyme dedim. eve gidiyorz yeşil dereden. orada kaza oldu. annemin bi tanemin bacaklarinin gitmesine neden oldum.

şimdi her gün bakinca içim vicdan azabiyla yaniyor. biliyor musunuz? hic sevdiginize zarar verdiniz mi? vermediniz ne bilirsiniz? ama benim annem bir gün bişi demedi. neden oglum demedi ne yaptin demedi. ya işte bneim annem, benim yarım cemilem, cem im, boyle muhtesem bi kadın. elini öpün!

28 yorum:

Salih ve Hande dedi ki...
20 Nisan 2009 12:30

Umarım yağtığınız hatayı anlamışsınızdır. Kayınvaldem için söyledikleriniz çok ayıp. Bacakları olmayan bir kadına neler neler dediniz. Utanırsınız umarım. Salih nalan kim peki?

Salih ve Hande dedi ki...
20 Nisan 2009 12:37

gülbeyazim biliosun nalani tanistirmistim ya seni gecenlerde hani bize geldiginde evde oturuyorduk. o nalan işte..

salih.

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 12:51

Salih anan esaslı karıymış.

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 12:55

ne rezillik bu yaaa :D:D

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 13:07

Salih'i Hande'yi ve anneyi bir arada görebileceğimiz bir foto istiyorum ben!

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 14:14

gerçek mi yani şimdi, yok anam yoook, siz gerçek olamayacak kadar güzelsiniz! inanamam ben! hepberaber bi fotonuzu koyun da inanalım temelli

aqp'li değilim lan valla bah.

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 14:19

Gerçekler ya bunlar handenin eski blogunu biliyorum gene bu herifin suratı vardı. ama başka sevgilisi daha vardı. Bunu bulunca buraya geçirmiş

ayşe dedi ki...
20 Nisan 2009 15:46

ayışığı derneğinden çaldığınız fotoğrafla fake olduğunuzu kanıtladınız. peh.

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 16:41

eywah biri dernek mi dedi! kaçın abi

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 17:57

hey allahım nasıl bir aşk trafiği bu. helal olsun salih sana hande nalan aslı başka kim var evde beraber durduğun:P

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 19:23

Annende maşallah banu alkan gibi poz vermiş.

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 23:29

yalan mı lan herşey salih hande açıklayın lan! Fake misiniz. Ay ışığı dernek faln ne iş??? duygularımızla oynamayın lan!!!

metin teke dedi ki...
21 Nisan 2009 00:25

ayşe koymuş son noktayı..

amınıza koyayım lan sizin.

Adsız dedi ki...
21 Nisan 2009 03:19

23.12.2008-Tek başına yaşayan yaşlı teyzenin hiç kimsesi yok. Komşularının yardımlarıyla ayakta durmaya çalışıyor.

İYİ YEDINIZ MILLETI...
SIZIN ASKINIZIN TA ORTASINA SICMAK ISTIYORUM

clementine dedi ki...
21 Nisan 2009 03:40

ataturk yaşasaydı "aferım kızlarım...bızım kadınlarımıza aferın...Sevgılısı ona guvensın dıye,sevgiliyi sırf kaybetmemek için,sırf adam ıstedı dıye VEREN kadınlarımız gurur duyuyorum sızınleémı derdı...
Sen adını agzına aldıgın adamı tanı once.ataturk senın bu yazdıklarını gorseydı suratına tukururdu.
akp'ye de oy vermedım.Ne alakaysa zaten.azcık sıyaset bılgınle,azcık ılkokul 5 sosyal bılgıler ders kıtabı okumuşlugunla Ataturk'un evlatları hakkında konusamazsın sen.

Millet senın gıbı "aşkım böbüşümmm ama bn senı kaybetmemek ıcın verdımmm sanaaaaa" dıye yazmıyo bloglarına...
Utanan ınsan bunu eve attım.oynastım..fıngırdestım de yazmaz buralara.

Adsız dedi ki...
21 Nisan 2009 04:51

ulan hiç utanmadınız demi.onun bunun fotolarını buralara koymaya.kadın tek beşına yaşıomuş ve kimi kimsesi yokmuş sizin gibi şerefsizler onun resimlerini buralarda kullanıo.ayıp denen bişe var.amacınız ne izleyici sayısını artırmak mı.lan sizin gibi zalimleri kim izler.tüh sizin sıfatınıza.

kendinize saygınız yok bari o kimsesiz kadına saygınız olsun.

Salih ve Hande dedi ki...
21 Nisan 2009 11:31

Ne kadar terbiyesizsiniz. Ulan o benim anam. Dernekten para almak için girmiştik. Maddi durmumuz kötüydü o zamanlar. Terbiyesizler, siz açlık nedir bilitrmisiniz. Nerden bileceksiniz. Paramız yok diye aşağılıyorsunuz bizi. Anama dediğiniz laflara bakın. fakir anam cemilem yariim bunları okusa o kadar üzülürdü. Ordan aldığı parayıda verirdi. Paramız yok diye bize küfredin, Bir gün hepinizden hesabını sorarım bunun. Yazıklar olsun Köylü milletin efendisidir bunu unutmayın!
Salih

ayşe dedi ki...
21 Nisan 2009 14:10

salih bey,

Hayatta çocuğu da dahil hiç kimsesi olmayan yaşlı kadın çok zor durumda.

Ekibimiz tarafından erzak ve süt yardımı yapıldı.

Bu aile yüzlerce aileden sadece biri. Bu insanların desteğe ve yardıma ihtiyacı var.

Sizlerin de katkı ve yardımlarınızı bekliyoruz.

NOT: HAVALELERİNİZDE AÇIKLAMA KISMINA LÜTFEN MAİL ADRESİNİZİ BELİRTİNİZ

Ayışığı Sosyal Yardımlaşma Derneği
Finansbank, Perpa Şubesi
Hesap No: 13805930

Teşekkür ederiz...


diyor. afferim size.

Adsız dedi ki...
22 Nisan 2009 06:20

tek bir fotografi mi var annenizin de her yere ayni fotoyu yolluyorsunuz? o kadar belli ki bunun uydurma bir blog oldugu, eglendiginizi umarim.

Unknown dedi ki...
22 Nisan 2009 21:05

vay vay vaay! neler dönmüş burda böyle. en son bu yazıyı farkettim valla. yazık valla yazık. o kadına da, biziz diye fotoğraflarını koyduğunuz bu çifte de çok ayıp etmişsiniz. terbiyesizlik yapmasaydın(ız) keşke. bu insanlardan özür dilemek bence yerinde bir karar olurdu.

Adsız dedi ki...
23 Nisan 2009 10:53

ne geri zekalı insanlarsınız be :@ bari bi bok yiyosunuz fotoğraf koymayın.Uydurma blog olduğu zaten belli de insanlarla bu derece oynamak...

şerefsizsiniz....

conick dedi ki...
28 Nisan 2009 23:43

tamam baskalarinin fotosunu koymak buyuk saygisizlik ve zaten basindan beri biliyoruz herseyin kurmaca oldugunu yorumlarimizla bizlerde bu skecin parcalari olduk...birbirlerine sorularini blogdan soran bir ciftin varligina inanmis olamazsiniz heralde? bence oldukca eglenceli bir blog yazan arkadasin ahlaki degerlerini sorgulamazsak oldukca esprili biri oldugunu soyleyebiliriz hatta bu anlamda taktirde etmeliyiz hepimiz cok gulduk... bence bitmesin devam etsin:) ama once dilemesi gerekenlerden ozur dilesin...

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 12:23

ben salihin annesine çok saygı duyuyorum ve ona kötü şeyler söyleyen herkes çok aptal bence. ama salih çok büyük bir hata yapmış yani annesini sakatlamış ben bunu yanlış buluyorum, insanlar alkol almamalı bence ama sanatçı olduğu için salih içebilir. sanatçılar alkol alabilmeliler yoksa sanat yapamayabilirler.

Baharli dedi ki...
11 Haziran 2009 14:17

insanların fotoğraflarını çalmak ayrı suç..
yalan yanlış şeyler yazmak daha büyük suç..
hakaret hırsızlık ....
işiniz gücünüz mü yok? sizin ablanızın ananızın başına gelse ne yaparsınız? aslan kesilir insan olur namustan şereften bahsedersiniz değil mi?
yazık ya fotğraflarını çaldığınız insanlara yazık. umurım onları tanıyan biri çıkarda haberleri olur bu kepazelikten.
bakalım o zaman bu kadar "eylenebilecek" misiniz?
ben mahkeme haberinizi 3. sayfadan okurken inanın çok "eylenicem" . . .

Adsız dedi ki...
12 Haziran 2009 13:55

Clementine sana kesinlikle katılıyorum daha Türkçeyi sökememiş,kelime haznesi 'ashkm,böcüküm' gibi laflar sınırlı olan bir kişi kalkmış Atatürk gençliği hakkında atıp tutuyor.Biraz geliştirin kendinizi.Umarım gerçekte böyle bir çift yoktur varsa da türünün tek örneğidir.

Adsız dedi ki...
13 Haziran 2009 08:13

salih ile hande aynı kişi. dikkat ederseniz ikiside aynı imla hatalarını yapıyolar. işletme var burda.

Bang the Hande dedi ki...
27 Temmuz 2009 09:20

Salih yaptığın çok çok yanlış bişey yani,hoş değil,niye kaza yaptın annenle,sakatladın onu,çok üzdün bence onu,çok kötü olmuş bu yaptığın.

Penis enlargement dedi ki...
2 Mart 2010 09:09

What works for penis enlargement? Discover the truth in expert reviews of enlargement devices, pills, patches and exercises. http://www.penisenlargementmedicines.com

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi