Bugün Sevgilimle


Dün hande ile tanışmışsınız. hande benim sevgilim. ilk birlikte olduğum insan olamaz tabi ama ilk aşık olduğum ilk ölüp bittiğim ilk araba ile gezdiğim insan. onu çok seviyorum. dün buraya blog yazmış aradım hemen "hande aşkım, ismimin bütünleyicisi ne güzel şeyler yazmışsın" dedim. teşekkür etti "var mı bu gece işin" dedim. yok sana yok dedi. hop atladım benim 2001 model tempraya gittim yanına. nasıl güzel olmuş ya anlatamam.. bi goncagül gibi. zaten ben ona goncagülüm derim o bana böcüşüm der.

neyse işte eve getirdim bunu. annemin ayakları olmadığından içerden seslendi "kim o" dedi ben de "ben geldim anne" dedim hiç handeden bahsetmedim. "aslıyla mı geldiniz" dedi annem. yok anne dedim tek başınayım. oysa biricik sevgilim güzeller güzelim onu acayip çok sevdiğim herkezin bize gipta ile baktiğı handeyleydim.

sonra işte tüm gece öptüm onu.. çok seviyorum. bu blog için de çok teşekkür ederim. artık buradan yaşadığımız her şeyi anlatıcaz size. sizi çok seviyoruz. lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin. görüşleriniz çok önemli bizim için.. sevgiler!

salih

10 yorum:

E. dedi ki...
19 Nisan 2009 14:53

yapma be, ilk defa mı gezdiriosun bi kızı arabanda? bi de bütün gece öpüşülür mü ya? hayalgücünüz de mi yok, birbirinize şiir falan okusaydınız bari.

clementine dedi ki...
19 Nisan 2009 16:46

aslı kim be? o nerden cıktı? sen aslıyıda mı eve atıodun...
sımdı arabaın modelını nıye yazıon onu anlamadım.
eve getırdım bunu derken bunu hande mı oluyo.

hande ayrı blog ac!!!!! senı daha cok sevdık bız

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 17:37

şaka mı bunlar :P yok yani birisi bana şaka olduğunu söylesin lütfen.

Unknown dedi ki...
22 Nisan 2009 19:38

neyse işte eve getirdim bunu(phahaha).
handenin, eve getirildiğini anladığı-belki de anlamadığı-(bkz. aşkın gözü kördür) aslı faktörünü hiçe sayıp bütün gece senle öpüşmesi ayrı bi başlık zaten.
ama ben hâla bu blogtaki yazıların gerçek olmadığını şiddetle savunuyorum.
eğer aşk buysa sevgi buysaaa istemiyoruuuum.

Unknown dedi ki...
22 Nisan 2009 19:43

değil noktalama işaretleri, tırnaklar falan da yerli yerinde. bunları bu kadar güzel kullanabilen üniversite öğrencisi tanımadım ben. hayır hayır kesinlikle bu yazılar 2001 model temprasına atlayıp eve kız getiren birine ait olamaz. nasıl çözdüm olayı. hehee kimi kandırıyosunuz siz bee.

Adsız dedi ki...
27 Nisan 2009 18:47

Bukadar ezik bir mesaj görmedim ulen kizi kiskandirmak icin yazdigini kimse anlamadi sanki o olmayan beyninle bu islere:)


Apaciler heryerde

x dedi ki...
28 Nisan 2009 03:07

kim açmışsa bu blogu çok eğleniyordur eminim :)

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 12:07

salihin annesine söylememesi bence çok doğru olmuş yoksa handeyi kötü görebilirdi ama aşkınızı paylaşmanız çok önemli bir şey.

Adsız dedi ki...
28 Haziran 2009 08:28

"hande aşkım, ismimin bütünleyicisi..."
ha ha bu nası bi tabir lan böyle ismimin bütünleyicisi ne be:)

Adsız dedi ki...
15 Mart 2010 18:10

1:kim handeyle tanışmış...
2:nye reklam edion kendini aleme...
3:aslı nerden çıktı...
4:sen saçmasın...
5:sen bi dha bşy yazma...

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi