Beni bırakma


Seni seviyorum beni bırakma hayatımın aşkı. Lütfen beni terketme senden binlerce kes özür diliyorum. Biliyorum bunu okuyorsun biliyorum terketme beni. Kuzenime biz ailede abi diyoruz. O yüzden sana abim dedim. Abim gibi ama kuzenim o. Bu kez yalan söylemiyorum annemin üzerine yemin ederim ölüsünü göreyim o kuzenimdi. Özür dilerim abim derken aslında kuzen abim demek istemiştim ama sen anlamadın. Ama yemin ederim aramızda birşey yok, sadece geçmişte 2 ay hoşlanmıştık onla. Sonra geçti abim oldu. Terketme beni lütfen. Sana asla yalan söylemedim abim dedim ama ben ona abi derim. elimde ilaçlar var eğer gidersen bunları içerim. Seni ölümüne seviyorum derken ben sana şaka yapmamıştım. Ben ölümüne sevdim seni. Aramızda yaşanan onca şeyden sonra gidersen ölürüm zaten. Bana dediğin gibi biri değilim. İlk senin kadının oldum bana dediğin laflara çok ağladım. Hastalığım ayın 13ü ile 15i arasında oluyor. Sen dedinki hastalık anında yattık diye beni kandırdın o .... ondan dedin. Ama tarihe bakmadın. O gün nasıl olabilirdi. Bana ettiğin küfürleri duymamış gibi yapabilirim. ama seni kandırdığımı düşünme lütfen sevgilim herşeyim bebeğim ufacığım minnoşum canımın içi kartanem kuzum kuzgunum aşkım böcüşüm bana inan bir kez bana güven ve beni terketme lütfen.

30 yorum:

Adsız dedi ki...
27 Nisan 2009 16:00

Ben demiştim o abisi değil. Demiştim biliyorum ya. Salih bırak bu kızı. Kuzeniyle ilişkisi bile olmuş sapık bu.

taluyka dedi ki...
27 Nisan 2009 16:00

hu hu

taluyka dedi ki...
27 Nisan 2009 16:19

hande bana ulaşman lazım çok önemliii,blogumda iletişim maili var bana ulaşşş

Adsız dedi ki...
27 Nisan 2009 16:20

hande yazıklar olsun sana.

Adsız dedi ki...
27 Nisan 2009 16:26

nolursun geberde bi huzura erelim.sen de bu zeka bu kapasıte varken yaşaman byuk hata

Adsız dedi ki...
27 Nisan 2009 16:35

Kesinlikle o ilaçları içmelisin. Bu konuda destekçinim :D

Adsız dedi ki...
27 Nisan 2009 16:40

kuzeninle de seviştin mi? ohaa iyice garipleşti bu durum. Salih bir anan kaldı ortada namuslu.

Adsız dedi ki...
27 Nisan 2009 16:53

Yok yahu. Kuzeniyle hande, handeyle salih, salihle aslı sonra aslıyla bahçivan sevişmiş.

Unknown dedi ki...
27 Nisan 2009 22:08

dizi gibi her bölümünüzü merakla bekliyorum. salih nerde bu arada. bize bu anne fotoğrafı olayını bi anlatsın lütfen. feyksiniz ama eğlencelisiniz. varmışınız gibi davranıyorum. sevgiler. "kuzgunum" nedir yaw.

ziyat,retçi :P dedi ki...
27 Nisan 2009 22:52

ohaa salih terketb kızı yemediği halt kalmamış bunun :D bide herkesin içinde sana ufacığım diyo ben olsam arkama bile bakmazdım :D


hande o ilaçları iç iç iç yalnız sen salaksın şunu da hemen söyliyim içtiğin ilaçlar vitamin ilacı olmasın kalp ilacı bul kas ilacı bul hatta varya en ağrısız acısız ölüm şekli antidepresan iç lan :D

biggeee dedi ki...
28 Nisan 2009 00:06

handecim bak şşimdi onla yatmış olabilirsin ayrılsanızda dünyanın sonu deil bu sana inanmıyosa güvenmiyosa zaten bırak gitsin eminim ondan daha iisini bulabilirsin zaten arabasıda 2001 model bırak onu sen daha yeni arabalı birini bul:)

Plastik Dikenli Kaktüs dedi ki...
28 Nisan 2009 00:44

Binbir gece ile Aşkı Memnu arasında gidip geliyor lan :D

Adsız dedi ki...
28 Nisan 2009 02:05

bence aslı dıye bırı yok,garibim salih altta kalmamak ıcın hayal kahramanı manita yapmıs kendine, hande sen cok iyi birisin tam aile kızı olacak tipsin bence hem inanılmaz zeki hem cagdas hem anlayisli hem durust hemde sevgi dolusun ates gibisin yani tutkulu sehvetli ve diri, salih cok anlayissiz biri bence alttarafi kuzeninle aranda biseyler gecmis eskiden sonra siz bigun yanyana yemek yerken salihe yakalanip kacmissiniz sonra niye kactin diyince abimdi diye demissin ohaa yani ne var bunda alınacak salih siz bi tepeye cıkın barısın hadi kuzende gelsin...

sizofren peri dedi ki...
28 Nisan 2009 03:39
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sizofren peri dedi ki...
28 Nisan 2009 03:41

koptum koptumm :) siz gerçek olamazsınız yaaaa :) kitap oku bence biraz aşkla meşkle uğraşıcağına. cümlelere bak :)

Adsız dedi ki...
28 Nisan 2009 04:59

Salih şimdi aslıyla ohhhh.

bi dost dedi ki...
28 Nisan 2009 04:59

salih bence inanmalısın bu kıza. herşeyi yapar, öyle bi tipi var ama hastayken yatmaz bence. güven ona böcüş yaa bak çok ağlar sonra..

bi dost dedi ki...
28 Nisan 2009 05:01

ya bu arada sen hamile misin hande böcüş? "o... ondan" ne demek? piç mi?

PuCCa dedi ki...
28 Nisan 2009 05:06

Hande kendine gel içme o ilaçları durrrr bebeyim yapma.. ne var yani abim diycen tabi, o seni rezil etti burda kızım. gururunu 5 paralık etti, seni kullandı attı. Bir paçavra gibi yaptı. Şimdi geneleve düşsen napcak haa napcak. Seni bu halinle kuzeninde kabul etmez, zaten ederse bebeleriniz salihe benzer. Akrabasınız olum siz yiyişip durmayın memlekette o kadar yabancı adam varken..
Neyse sosyal mesaj vermim diyorum ki, bu halinle kirli bir mendilden farkın yok. Ortalık malı gibi oldun biraz. Yani öyle, salih bide arkadaşlarına anlatcak, "abi çaktım benim karıya diye" bütün mahalleniz senden isteyecek. Genelev hikayelerini sabırsızlıkla bekliyorum. Kalbini ferah tut handecim. biz seni seviyoruz. ve sana şu şarkıyı armaan ediyorum
Sevdiiikkk birbirimizi deli sevdik
saçları sırma gelincik
gözleri sürme gelinciikk
suçumuz neydi bizim
:'(

Adsız dedi ki...
28 Nisan 2009 05:19

böcüğünü sikim

Unknown dedi ki...
28 Nisan 2009 07:17

Bu Salih de tam çakalmış amk.. Ahahah.. Hande'yi evire çevire çüktü, şimdi de bahane uydurdu kaçıyor.. Hande düş şimdi kukunun derdine.. Muahah..
Yakında gebelik testinin pozitif çıkmasıyla ilgili bi post bekliyor, saygılar sunuyoruz efeeem..

Unknown dedi ki...
28 Nisan 2009 07:18

Hande lan aynı gün adet oluyormuşuz lan.. Ahahaha..

Yolunu Şaşırmış Kelebek dedi ki...
28 Nisan 2009 10:49

Şerrefsizim ben bu fotoğrafları gördüydüm!
Ama nerde onu hatırlamıyorum :)
Her şeye amenna da "düyün, herkez, bebeyim, böçüşüm, kes, birşey" gibi nadide kelimeleri literatürümüze kattığınız için ayrıca teşekkürü borç bilir saygılar sunarım :) Mutluluklar dilerim, daha çok yakışmazdınız :)

imagine dedi ki...
28 Nisan 2009 11:04

"...sadece geçmişte 2 ay hoşlanmıştık onla."
incelenmeli.

Adsız dedi ki...
28 Nisan 2009 14:58

hasta hastada iş tutulur mu olum zuahhaha bı kadar mallık olmaz :O hade hande sana yamanmak için yaptı sen kokudan carttan curttanda mı anlamadın mübarek :O hadi vasrsayalım kendini vermiş olsun kız ama bunun bi önüne geçmek lazım hande kucaktan inmez oldu dahası ensest ilişkiler dönüo yavaştan aile bağları kirlenio :O aklını başına devşir salih sana kız mı yok aç facebookta engelsiz bir kzı profili çal bi kaç resim handeler gitsin haleler gelsin aslılar gelsin artık senin şizofren beynin ne üretirse. yıpratma kendini böyle mental orospular için yiğidim

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
4 Mayıs 2009 14:12

kaç tane abi kelimesi geçti sayabilen var mı :D ?

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...
4 Mayıs 2009 14:12

bu arada handee bırak o koşsun yaahuu D:

Mata Hari dedi ki...
13 Mayıs 2009 12:56

kuzeninden hoşlanmış O_O ben buraya takıldım abi O_O

Pyrotoxin dedi ki...
9 Haziran 2009 09:40
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 13:01

hande bence çok büyük yanlış yapmış onun için çok üzüldüm ama yine de salihin affetmesi lazım. ayrıca anne üzerine öyle büyük yemin edilmez çok günah bence illa böyle bir yemin edilecekse insanın kendi hayatı üzerine etmesi gerekir. ayrıca kuzeniyle görüşmesini ben doğru bulmuyorum çok yanlış. salih o küfürleri ederken çok haklı ama bence affetmeli de. yine de küfür etmekte haklı olsa da bu handenin öyle bir insan olduğunu göstermez.

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi