Kıskananlar Çatlasın

Ben bu blogu sevgilime hediye olarak almıştım. Ama dün çok kırıldım. Gelip aşağılıyıcı yorumlarla moralimizi bozdunuz. Neden küfrettiniz. İki insanın birbirini sevmesi suçmu. siz bloglarınızda nasıl sevgili bulacaksınız diye ağlarken benim sevgilimin olması sizin gözünüze mi battı. Her çiftin problemleri olur. Bizim gibi aşıklarında var. Hepsinin üstesinden geleceğiz. Bizi kıskananlar çatlasın biz yine birlikteyiz. Seviyoruz ikimizde aşığız. Hiç kimsenin tadamadığı duyguları salihim sayesinde tadıyorum. Hepiniz kıskançlığınızla cehenneme gideceksiniz. Kızlar özellikle bu lafım size, ağzı bozuk kadınlar gibi davranmazsanız sizde salihim böcüşüm gibi aşklar bulabilirsiniz. Ama bu halinizle size çöpçüler bile bakmaz. Biz birlikteyiz ellere inat, bizi ayırmaya çalışmanıza rağmen hep elele olacağız aşkımla. Sizde çatlayın. Dünyanın en yakışıklı adamı benim aşkım bennim hayatım ilk ve son erkeğim. Siz önünüze gelenle yaraken kimse bişey demiyor ama ben salihime aşığım diyince burda bana yazıyorsunuz küfürleri. Akpye oy veren örümcek kafalılarsınız. Salihimle ben modern yaşıyırz diye kıskanıyorsunuz. Biz böyleyiz hiç değişmeyeceğiz. Siz uğraşın bizi ayırmaya kıskançlar. (aslı bu satırları iyi oku özellikle sana yazdım, anladın sen onu. o insanları sen topladın buraya biliyorum. düş artık peşimizden. Salih beni seviyor. Seni kullandı attı artık kafana sok bunu. Bizim peşimizi bırak biz çok mutluyuz.)

30 yorum:

MiM dedi ki...
19 Nisan 2009 22:34

:) Bir ömür ve sonrasında mutluluklar dilerim.

Ayşe dedi ki...
19 Nisan 2009 23:24

manyak mısınız siz ya?

Hande'nin ilk tokmakçısı dedi ki...
20 Nisan 2009 02:45

hande'nin ilk erkeği benim lan!!! hande aramızda geçen o ateşli geceği unuttun mu aşkım. bana ettiğin yeminleri ne çabuk unuttun...

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 04:45

siz çok akıllı,modern,ileri görüşlü...bir insansınız da bu yüzden mi "çöpçüler bile" diye bir şey yazdınız?
Bana güvenmeyen,yanımdaki her erkeği sevgilim sanabilecek bir sevgili midir bahsettiğiniz zihniyette olmayan?
Ama söylemeden edemeyeceğim;çok yakışmışsınız..Tam birbirinize göresiniz!

PuCCa dedi ki...
20 Nisan 2009 04:57

Boşverin abi takmayın siz, yaşayın sonsuz aşkınızı.. Zaten birbirinize çok yakışıyorsunuz.. Burdan aslıya sesleniyorum pis sürtük!!! bırak bunların yakasını fahişe!!!
Bunları umursamayın, bilmezler bunlar modernlik ne demek, içime aldım seni falan fişmekan şiirlerinin sanatsal anlamını. Zaten akpliler.. Ben sizin destekçinizin..
Salihin annesinin bacakları için para bile toplarız gerekirse modern aşk yaşayanlar klubü olarak. :pP

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 08:37

gülmekten mideme kramplar girdi, modern girip çıkıo bunlar, uzay çağı diye film falan da çekerker artık.
ah akp ah, zihniyeti değiştirmek lazım artık...

bi dost dedi ki...
20 Nisan 2009 08:39

akpliyim ama aşkınızı destekliyorum. beni de içine alıcak birini bulmak en büyük hayalim. mutlu olun gençler.. böcüşler..

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 08:42

Salihin çok yakışıklı ama sen biraz çirkinsin. Aslının da resmini koyun. bence Salih aslıyla olsun.

sizofren peri dedi ki...
20 Nisan 2009 09:24
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 10:04

canlar üşenmedim bütün yazılarınızı okudum. Şimdi sen sevgili hande böcüş, gittin bu oğlana daha 2 ay çıkarkene mi verdin? bak bebeyim acık ağırdan al hafif basit kız olma bu oğlan çok pis bişiye benzio ahanda sölemedi deme. Sonra böööüüüğğğ salihlen ayrıldık deyü ağlama iyiliğin için sölüyorum tatlım. Ahada verdin oğlana bu oğlan göt gibi bırakırsa seni nolcak hea düşündün mü artık herkeslere mi vercen?
çok ayıp çok ayıp! akp li değilim buarada

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 10:48

Hande senden çok hoşlandım. Benimle çıkar mısın.

Sınıfın Delisi dedi ki...
20 Nisan 2009 11:03

harbi koptum ben burda yaaa pucca senin yorumada bayıldım ama kesin bunlar gerçek sanmışlardır senin yorumu :D:D:D

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 11:04

adsız arkadaşımızda doğruyu söylemiş bu oğlanla 2 ay çıkarkene mi verdin şimdi çocuk bıraksa seni ne bok yicen ahh hande ahh hiç düşünmüyosun. bu çocuğun niyeti kötüüü

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 11:07

ahahahahaha bide kıskananlar cehenneme gitcek demiş:D:Dkaç yaşındasın sen hakkaten:D gerçekmisin yoksa çocuğuna,kardeşine yada her ne bokunsa birine falanmı yazdırıyosun bunları:D ay seni kıskanan harbi gebersin gitsin yani :D:D:D

Adsız dedi ki...
20 Nisan 2009 11:08

abi tipiniz bile komik yaa :D:D kıcım yırtıldı gülmekten:D:D hande bizede ver nolursun :D ay pardon bu ayıp oldu:D bizlede birleş içine al bizi :D:D

delininbiri dedi ki...
20 Nisan 2009 12:06

aslıya yazık olmuş :D salih kullanıp atmış..cık cık cıkk :D

Plastik Dikenli Kaktüs dedi ki...
20 Nisan 2009 12:32

ya bu blogda ne film ne dönüyor hala anlamadım :D

taluyka dedi ki...
20 Nisan 2009 15:01

aa burda cümbüş varmış:))

Adsız dedi ki...
23 Nisan 2009 10:57

pucca koparttın beni :D

gençler aşkınıza saygı üst seviyelerde hep yazın :d

hepimiz salihiz
hepimiz handeyiz
böyk aslı kaka aslı huhauhaha :D

Adsız dedi ki...
27 Nisan 2009 16:06

selam kanal

imagine dedi ki...
28 Nisan 2009 11:10

"Siz önünüze gelenle yaraken kimse bişey demiyor ama " yaraken?yarak?höe?

bir de şura ilginç
"hepiniz kıskançlığınızla cehenneme gideceksiniz."

ama bana en çok koyanı da dünyanın en yakışıklı böcüşünün salih olması.aslında düşününce,böcüş lan biyerde,ne kadar yakışıklı olabilir ki zaten?

conick dedi ki...
28 Nisan 2009 23:27

sevgili eciş böcüş
siz bu satırları okurken muhtemelen ben hala buralarda olacagim.
zira ayrilmak mumkun degil.. ulkenin.ihtiyacı.olan.taze.kansınız
ajdarsiniz.tülinsiniz.canersiniz.
sizi sövüyoruz...

Adsız dedi ki...
17 Mayıs 2009 13:51

ayh.. hiç kapanmasın bu blog.. açıp açıp gülelim istiyorum..:)

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 08:24

ayyyyyyyyy öldüm gülmekten lan valla sandalyeden düştüm yeminle

Akpye oy veren örümcek kafalılarsınız. --->> ne alaka be akıllı modernim ben diyosun hala aklın kına gecesinde düğünde , evlenmeden olmazlarda , şimdi burda caka atma kimseye sende o akp'ye oy veripte vermemiş gibi davranan küçük mallardansın

bi siktir gidin çay koyun yae

Adsız dedi ki...
9 Haziran 2009 12:17

ben çöpçülerin aşağılandığını düşünüyorum yani bence o kızlara çöpçülerin bile bakmayacağını söyleyerek tüm çöpçüleri çok kırdığınızı düşünüyorum çok üzüldüm yani sizden hiç beklemezdim. şu ana kadar tüm yazdıklarınızı okuyorum ama ben üzüldüm yani kıskananları gerçekten kınıyorum ama bu çöpçülere karşı yapılanı da görmezden gelemiyorum.

Adsız dedi ki...
10 Haziran 2009 16:42

helal olsun sana handecim .

Adsız dedi ki...
11 Haziran 2009 09:23

insan mısınız :D

aslı dedi ki...
12 Haziran 2009 12:01

hande benden erkekimi aldın belki ama vazgeçmeyeceğim. ekşi sözlüğün sahibinide tanıyorum ben hepsini ben çağırdım buraya evet itiraf ediyorum ayrıca salih seni bu alçak kadına yar etmem!!

cansu. dedi ki...
29 Haziran 2009 06:19

ağzı bozuk kadınlar gibi davranmazsanız sizde salihim böcüşüm gibi aşklar bulabilirsiniz.

vay mına koyim şakaysa çok süper gerçekse çok kötü lan. açıklayın siz gerçekte kimsiniz.


eğer uslu bir çocuk olursak bir gün şirinleri bile görebiliriz.

ewwel dedi ki...
18 Aralık 2009 12:45

handecim benide içine al.

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi