Rabbim nazarlardan korusun kocişimle beni


O kadar zorluk zahmet sonrasında hayallerim gerçek oldu. Salihle dünya evine girdik. Düyüne kadar başımıza çok şeyler geldi. Babamgiller istemiyordu zaten. Bana hiç yardım etmediler insanın ailesini seçmiyor oluşu çok kötü :( Bunu bir kez daha anladım. Salihimle erkeğimle demirden sert böcüşümle evlenmeseydim ortada kalacaktım ve hayatım boyunca babam denen adama çay pişircektim. Bu çok kötü, şu anda dünyanın en iyi en mutlu kızı benim.
Düğünümüz biraz zor oldu ama, kına gecem salihlerin evinde oldu. Biraz az kişi geldi, mahalledeki kızların nerdeyse hepsi beni kıskanıyordu çünkü. Herkesin isteyip sahip olamadığı bir adamla aynı yatağa baş koyuyorum. dedikodulara mahal vermedik, yok ben subaylarla düşüp kalkmışım kendimi salihe yamamışım, yok salih travestilerleymiş, yok hırsızmış salih, yok annesi babasını öldürmüş beni de öldürecekmiş, yok salihin başka metresleri varmış. Bunlar gibi kenafir gözlü, yobaz, örümcek kafalı insanlar yüzünden böyle oluyor.
Bide düyünde Salih biraz sarhoş oldu bakkal mustafa abiyle birbirlerine girdiler, sonra ayırdılar. bi de benim kırmızı kurdelam takılırken aslı denen o... bağırdı. Dağıttığımız bütün leblebileri de yedi bu kadar görgüsüz birini görmedim hayatımda. senelerce salihimle evlenmek için bi yerlerini yırtan Aslı hanım ben evleniyorum diye kıskançlığından çatladı, gitmiş salihe demişki son defa gel ..... yapalım. Salihte yapmamış tabi canım sevgilim. artık o defterleri kapadı, dediki bir erkek bir kızla evlenmeden önce ... yı herkezle yapabilir. Ama evlendikten sonra sadece karısıyla o işi yapmak istiyordur, ama karısı da herşeyi yapmak zorundadır diye. Salihimi o kadar çok seviyorum ki felesefeci gibi aynı. Çok haklı bence, erkek böcek gibidir her çiçekten bal alır. ama evlenceği kadın onun yuvası olmalıdır. salihimin balını içimde yaşatacağım.
İlk gecemiz biraz zor geçti annesi sürekli bağırdı bize. Aynı evde yaşamak fikri çok güzel yani salihimin annesi benim annem gibi ama cicim aylarında en azından yanımızda olmasa. ayakları yok diye bazen beni zorluyor. tam uykuya dalıyoruz, bağırıyo bize tuvalete gdecem diye. geceleri su içirmiycem artık ona. salihimle bişiler yapamıyoruz hasret gideremiyoruz çünkü.
Yine kaynanamı tuvalete götürmem gerek. geldiğimde yazarım. düyün çok hareketli geçti çünkü.
Ve salihim seni seviyorum canım erkeğim, herşeyim, böcüşüm, ufacığım, demirden bebeğim, hayatımın anlamı, gerçek aşkım, kocam,e vimizin direği, en sevdiğim bizim sevgimiz bir mucize gibi, bir masal gibi. sonu mutlu bitti :)

18 yorum:

Vladimir dedi ki...
11 Aralık 2009 00:06

Tencere yuvarlandı kapağını buldu, davul bile dengi dengine çalarmış çok kıskanılacak bir evlilik yaptınız hepinizi tebrik ederim. BU evlilik şahane oldu. Kayınvalideni kısa zamanda boğ, leşini kanalizasyona at ya da daha yaratıcı ve pratik bi çözüm bulun yoksa böcüşün ile aynı çatı altnda birbirinize hasret çekeceksiniz. Kolay diyil yani. Düyünde Aslı'nın öyle bağırıp leblebi yemesi de hiç hoş değil, leblebi yiye yiye biriktirdiği gazı kesin gizli gizli salp gazlı ayrılık büyüsü yapmıştır. Onun osurduğu yerlere gidip 3 gün 3 gece dualar okumazsan o büyüyüyü asla bozamazsın. O zaman Aslı evliliğini bozmuş olur. Allah nazardan saklasın ama bu büyü de bi gerçek. Mazallah. tü tü tü

Adsız dedi ki...
11 Aralık 2009 00:47

bi yastıkta kocayın. mutluluklar

Sel dedi ki...
11 Aralık 2009 13:12

çay pişir çay. :D
dağıtılan leblebilerde yenmek için değildir yani,Aslı cidden ayıp etmiş.

nuri özçoşkun dedi ki...
13 Aralık 2009 02:23

yengemmm yanlış anlamasan bişi sorcam, ilk gece korkusu şeyi oldumu

Yasin dedi ki...
13 Aralık 2009 02:30

aferin lan salih. son defa .... yapmamışsın aslıyla. takdir ettim. aslıya da bir çift sözüm var. bütün leblebileri yemişsin. üstüne bağırmışsın falan. noluo lan haddini bil. düyündesin yapmıcaksın böyle şeyler. ben bu kadar görgüsüz birini görmedim yea.

Lord of Drinks dedi ki...
14 Aralık 2009 02:14

yine Musa'yı görmüş kızıldeniz gibi yarıldım :))) Nasıl ya? Evli misiniz siz? İyi iyi vallaa iiiyiiii.
Süper olmuş mutluluklar. Baban denen adama çay pişirecektin ortada kalacaktın teğet geçtin Hande.
De; sana beslediğim fantaziler de bu şekilde buhar olup uçtu gitti. Biliyosun bi kadın ancak evlenmeden önce ... yı herkezle yapabilir ama evlendikten sonra ... yı sadece kocasıyla yapabilir onun balını içine akıtabilir şey yani içinde yaşatabilir.

Yoksa arı sütü mü desem. Öhm neyse.

Aslının leblebileri yemesine de bi anlam veremedim. Kendini sadece leblebiye vurmamıştır o yanında rakı da vardır bence.

Ayrıca aslının ne işi var senin kına gecende düğününde bilmemnerde? Neyse.
Harbi büyük başarı hande eğer evlendiysen;

Her ne kadar hayal ürünü de olsanız.
Artıkın burda boşanma hikayelerinizi, salihin seni veya senin salihi nasıl aldattığının hikayelerini dinleriz:)


Tekrardan; mutluluklar.


PS: Beauty; sözüm sana;

Bunlar evlendi daha bizde bi tık yok? give me a sign,see you kisses..
bekleyenzi.

Lord of Drinks dedi ki...
14 Aralık 2009 02:14

Dipnot: Blogunuzun yeni düzenlemesi de hoş olmuş...

Sponsorlarınız iyi çalışmakta.

miss tantana dedi ki...
14 Aralık 2009 03:39

insan önceden haber vermez mi düğünü

Adsız dedi ki...
14 Aralık 2009 10:22

gelinlikte pek yakışmış burcucum tebrik ederim ikinizide, en kısa sürede görüşelim

yorkasf dedi ki...
14 Aralık 2009 11:15

o değilde salihin balı pek olmamış. açıkçası hande ve subaydan çok salih ve travesti olayı ilgi çekiyor gibime geldi. ayrıca aslının yorumlarınıda beklemekteyim.

e artık 9 ay sonra çocuğunuzunda haberini alırız gibime geliyor. gerçi şimdiye kadar almamış olmamız bile garibime gidiyor. 7 yaşına gelince artık oda yazar buralardan. tabi öncesinde salihin başka çocukları çıkmazsa.

daha dün gibi hatırlıyorum ben salihe ne olur beni ... diyen kızları. hatta salih gözlerini kapamıştı falan.

yeni temada hoş olmuş. ondaki lorem ipsum kısımları göz yoruyordu. birde bloga etiket falan ekleseniz. daha kolay olur ulaşmak. eğer yardım gerekirse bir mail atın elimden geleni yaparım.

prenses s. dedi ki...
17 Aralık 2009 02:04

siz zaten evleneli 2 sene oldu hande-yeme bizi. çalgıcılar arası bi gerilim yaşanmıştı hatta. foto güzel. öperim. mucx

Adsız dedi ki...
17 Aralık 2009 13:18

lan sizin popülerliğiniz de bitmiş.
eskiden yüz küsür mesaj okurduk.

Adsız dedi ki...
18 Aralık 2009 04:14

demirden bebeğinle mutlu ön sevişmeler size kayınvalideni boğ demirden demirden sevişin işte

Adsız dedi ki...
21 Aralık 2009 04:58

yuh be hande bi de kırmızı kurdele mi taktın cık cık cık:D asadasadada

evli adam dedi ki...
27 Aralık 2009 05:06

tebrik ediyorum yeni çiftleri. şunu biraz daha sık güncelleseniz de arkası yarın tadında izlesek ne güzel olacak.

Adsız dedi ki...
3 Ocak 2010 03:18

hahahhhahhhaha yav hayırlı olsun, boşanma hikayesini heyecanla bekliyorum

Adsız dedi ki...
3 Ocak 2010 07:28

ilginc profil fotosu baska dugun fotosu baska

Adsız dedi ki...
27 Ocak 2010 07:00

ya var ya hem güldüm hemde düsündürdü beni sizin blog..

öncelikle tüm blogu okuma zahmetinde bulundum ve sizin kesinlikle fake oldugunuz kanisina vardim..

resimleriniz bile calinti!!! google görsellerden hangi ciftin dügün resmini aldiginizi bilmiyorum ama yapiyorsaniz madem böyle geyik bari resimsiz yapinda biraz gercekci olsun..

ama bosverin siz böyle yapmaya devam edin, zaten türkiyede sizi gercek sanip okuyanlar vardir.. bizim böyle salak milletimizle aha böyle dalga gecilir..

ohw man.. dummheitmi yoksa ironiemi.. naja..

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi