Evlilik yemeğin acısıymış meyersem


Mutsuzum çok mutsuzum. Salih artık eskisi gibi deyil. Bu kadar çabuk deyişmesini anlayamıyorum. Bana tokat attı annesi yüzünden.
Biz odamıza radyo almıştık. Akşam ayıp işler yaparken annesi sesimizi duyar pisikolojisi etkilenir diye radyo açıyorduk. Geçen gün sabah, salihim, erkeğim, kırgın olduğum ama asla sırtımı ona dönemeyeceğim, demirden adamım işe gidince ben evde annesiyle başbaşa kalıyorum. Televizyonda kanal 7 yi izliyordu. Ben sevmiyorum o örümcek beyinlileri diye izlemiyorum. Onları izliyor sonra gelip bana bağrıyor sen subaylarlan yatıp kalkmışsın bu dinimizce haram diye. Annemler biraz haklı çıktı sanırım, salihin annesi bizler gibi çağdaş deyil. uyum sorunu yaşıyoruz o yüzden.
Bende gidip odamızda radyo dinlemeye başladım. Radyonun sesini biraz açmışım sanırım, 3 saat sonra çıktığımda baktım salihin annesi, aslında benim de annem sayılıyor. yere yuvarlanmış. bana bağırmış duymamışım.
Benim etim ne butum ne, zayıf narin ve nazik bir kadınım ben. O kocaman kadını nasıl sırtıma alıp, koltuğuna koyayım. bacakları yok ama kilosu çok fazla var. Sırtım ağrır diye bende odamın kapısını kapattım, nasıl olsa salih gelip annesini kurtarır. Kimse yere düşmekten ölmez çok bağrıyor diyede müziğin sesini biraz daha açtım. Hem oda eylenir dedim.
Annesi de altına yapmış o sırada, salih geldi bana bağırdı önce.
Sen temizliceksin annemin altını dedi. Ben zaten lazımlığını hep koyuyorum nasıl temizlim dedim.
O da bana vurdu.
İlk kavgamızı annesi yüzünden ettik. Şimdi benimle konuşmuyor. Yılbaşındada kahveye gitti, ben yine annesiyle kaldım burda.
Annem haklıymış, insan annesinin deyerini böyle cadı gibi yuva bozmaya çalışan kadınları görünce daha çok anlıyor.
Allahım sen bize yardım et, yuvamı kurtar.
Salih eskisi gibi olsun beni sevsin.
Artık bana dokanmıyorda. Geçen gün radyoyu açtım, kapa kapa dedi. Soğanlı kokuyosun dedi. Annemle yapıyor gibi hissediyorum, git banyo yap gel dedi. Kolay banyo yapması sanki, tüp bitiyor diye annesi bana bağrıyor sonra.
Napacağımı bilmiyorum. Bi yanda aşkım sevgim asaletim herşeyim, diyer yanda aramızı bozan annesi.
Umarım bunlar bir kabustur.

16 yorum:

Sed. (weba) dedi ki...
3 Ocak 2010 09:40

Yazık be sana. Ne sevgiliyken hayır gördün Salih'ten ne evlenince. (:

Vladimir dedi ki...
4 Ocak 2010 01:40

Hande'ciğim;

senden alıntılıyorum.
"Kimse yere düşmekten ölmez çok bağrıyor diyede müziğin sesini biraz daha açtım. Hem oda eylenir dedim. "

"Umarım bunlar bir kabustur"

Evet haklısın bunlar bir-er kabus. O yğzden sen evden kaçocakmış süsü ver kendine. Böyle yaparsan Salih seni kaybetmekten daha çok korkup sana daha çok aşık olur.

Annesi de yere yatıp radyo dinleme sefası sona erceği için senin bi dediğini iki etmez belki de senin köpeğin bile olur. Bohça-Valiz ne varsa doldur, camdan atlıycamış taklidi yap. Göreceksin her şey daha güzel olacak. Sana garanti veriyoruz bu konuda. Kim mi? Biz tabii.

Çavlan dedi ki...
4 Ocak 2010 02:37

Ah ah Hande yapcak tek bişiy var; çok kilolu atına yapan gelinine rahat vermeyen kaynana ölümüne kalp krizi süsü verilerek boğulacak, sonra da tüp bitiyor diye bağıran kalmayacağı için bol bol yıkanılacak -ama dişlerin fırçalanması da unutulmayacak. Bunun üzerine Salih yuvasına döner, kahve köşelerinde sürtmeyi bırakır, hem Allah saklasın ama ya yılbaşı gecesi Aslı kaltağının yanında idiyse? Yuvana tekrar bağlamazsan yine eski fındıkları yiyebilir, sonra evli kadına bakan subay bulmak da zor, kalırsın dımdızlak. Aman dikkat bebeyim.

cansın dedi ki...
5 Ocak 2010 01:07

Benim de kayınbabam sabahları odamızın kapısını zorttt diye açıyor,yok polislerle beraber olmuşmuşum da,yok bana gıcıklık olsun diye tuvaalete gitmicekmiş altına yapacakmış ta,yok neymişte.kader arkadaşıyız handee,kalbim seninle atıyor.

Adsız dedi ki...
5 Ocak 2010 07:37

artık sana dokanmıyorsa kötü bak. soğan gibi kokan kadın olur mu hem ne ayıp.ne iğrenç tiksinç rezil bi kızmışsın sen be.
demek sırtın ağrır dedin ve sırf kadın da eYlensin diye sesi biraz daha açtın hea.vay yavrum vay ne psikopat çıktın sen ya.
sanırım artık okuyamayacağım git gide polisiye romana dönecek gibi,yakında kadını doğrarsın sonra da buzdolabına atarsın sen:P nese şimdi git yıkan da salihin demirden erkeğin sana dokansın.

kalüfer böcüğü dedi ki...
8 Ocak 2010 06:19

Canım bu blogu dün keşvett,im,keşvettiyim andan beri tekrar yaz diye bekliyorum. Bence sen çok daha iyilerine layıksın bi kere sali yakışıklı bilem deyil. Kesinlikle sana vurmamalı, hem bir erkek seni tıklatmıyorsa artık evlilik bitmelidir. Kadın bir kere dadını aldı mı hep ister sen nasıl datmin olacaksın şimdi ayıp yane

kalüfer böcüğü dedi ki...
14 Ocak 2010 04:57

Ya nie yazmionuz sıkıldık yahu.

Adsız dedi ki...
14 Ocak 2010 23:35

Merhaba, ben Salih'le Hande'nin üniversiteden arkadaşıyım. Bu olayla ilgili değil ama aklıma bu ikisinin üniversitedeki bir anısı geldi. Bunlardan ya birisi ya ikisi, bölümü hatırlamıyorum, Konya'da ikinci öğretim okuyordu. Bunlar bir gün içki içip eğlenelim diyorlar. Başlıyorlar Konya'da tekel bayii aramaya. Sor allah sor bir tane yok. En sonunda bi pasajın içinde vardı deniyor bunlara, gidiyorlar o pasaja. Arıyorlar arıyorlar Tekel bayii yok. Orada oturan hacı kılıklı bir esnaf amcaya soruyorlar. Diyorlar ki: 'Amca buralarda bi tekel bayii varmış nerde?'. Amca bunlara dönüyor, diyor ki: 'Yaktık onu biz'. Tabi direk arazi. Anladın mı Salihciğim.

duyqş dedi ki...
15 Ocak 2010 07:36

la sikik yazsana

Adsız dedi ki...
18 Ocak 2010 06:24

Sevgili Hande,
Seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım. Caaanım evliliğin içine zıçmışın lağğn. Oysa ki bir horror movie afişi tadındaki düğün fotoğrafınızı gördüğümde azıcık gerilsem de bir yandan da ölesiye mutlu olmuştum. Birbirinize çok yakışmıştınız doğrusu. Ama üzülme bence sorununuz çözümsüz deyil. Salih'in embesil annesi yüzünden ayıp şeyler yapamadığınız için ikiniz de gerginsiniz bence, yükselen libido seviyeniz sizi karşı tarafa kırıcı davranmaya itmekte. Sevişin geçer. Ama önce dişini fırçala, kolgeyt falan var olmadı misvak. Kib,öpt,byes kushum.

Adsız dedi ki...
18 Ocak 2010 08:46

senin türkçene kurban olsun salih :) "eylence" nedir "deyil" nedir yaa :) blog yazıyorsun ve türkçeden bi habersin :) bu arada sana terbiye veren annene yazıklar olsun canım..senin bi suçun yok..o kadın rol veya gerçek naparsa yapsın öl gerekirse kaldırmalıydın sen onu..yazık..

Adsız dedi ki...
29 Ocak 2010 16:01

Olm bu kafaya ulaşmak için ne kullanıyorsunuz siz ya.

Adsız dedi ki...
3 Şubat 2010 01:02

ya böcüşler nerlerdesiniz ya özlettiniz jendinizi ama hadi yazın artık

Adsız dedi ki...
18 Şubat 2010 22:52

yaaa bebişlerim nerrdesiniz yaaaaaaaa offffff yazın ama conconlarım benim ihihihih

Adsız dedi ki...
24 Şubat 2010 13:38

Yalnız eklediğin reslim göz kapaklarında Fulya ile Gizem yazıyor :))

hasan dedi ki...
11 Mart 2010 04:10

lan salih handeyi öperek öldürdü mü yoksa ?

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi