İftiracılar utanacak sen aklanacaksın salihim

Annemgiller Salihimin ufacığımın canparemin demirden adamımın üstüne iftira attı. geçen günde bizim burda hasan abinin telefoncusunu soydular annemlerde salihten şüphelendiler. ben onla evlenmeyeyim gidip almanyada kuzenimle evleneyim diye iftira attılar salihime. bide üstüne salih yolda 2 tane kameralı telefon bulunca tam ona kaldı olay. O kadar şanssız biriki tam soygun olduğunda bulmuş yerde telefonları. Annemlerde inanmıyor. Salihime hayatımın tek aşkına ilk erkeğime bu iftirayı atmalarına gönlüm razı olmadı bende salihlere kaçtım. Babamgiller kapıya geldi, seni hırsıza vermeyiz diye ama artık bitti. o eve asla adımımı atmayacağım. Benim yeni yuvam burası salih annesi ve ben yaşayacağız. Sevdiğim erkeğe hırsız diyen bir ailem olacağına ölsünler daha iyi. Halamın kızınında allah belasını versin. Oda salihimle birlikte olduğunu dövme yaparken salihin onu yaladığını söyemiş annemlere. Gerizekalı dövme nasıl silinir bilmiyor bile, hem kalçasını açıp gösteriyor hemde ne diyor. Babam Salih çin köpeğin ırzına geçer o diyince ben çektim gittim. Birdaha asla dönemem o eve. Salih nezarethaneden çıksın nikahı yaparız.
Salihin annesi biraz garip ama olsun yinede benim annemden daha iyi bir kadın ayakları yok diye alçaklık kompleksi var sadece oda geçer yakında.

Salihim biriciğim en sevdiğim kuşum böcüşüm bitanecik aşkım seni çok seviyorum ölene kadar bekliycem. idam bile verseler ben sadece senin kadınınım. Senden sonraki o halamın kızının anlattığı şey tam olmadı diğer taraf oldu onada sen sayılmaz demiştin o yüzden benim bitanem canım aşkım herşeyim burda annenle beraber yolunu gözleyeceğim her günümü yazacağım sana.

Başın öne eğilmesin

Aldırma salih aldırma

Ağladığın duyulmasın

Aldırma salih aldırma

Aldırma salih aldırma

salih aldırma vayyy

21 yorum:

Adsız dedi ki...
1 Kasım 2009 09:09

alçaklık kompleksi ne ya ahahahahahah salaksın kızım sen aşağılık o!

Adsız dedi ki...
1 Kasım 2009 09:49

zavallı salih fanila don götür bari :(

clementine dedi ki...
1 Kasım 2009 10:14

ufacığım ne demek be...
kac post oldu hala acıklık gelmıs degılççç
ufacıgım derken...

Adsız dedi ki...
1 Kasım 2009 13:01

boşver hande ne yapacaksın o ufacığı.
hem hapse de girer yakında, o ufacığı da bulamazsın.
yol yakınken vazgeç.

José dedi ki...
1 Kasım 2009 15:14

"Senden sonraki o halamın kızının anlattığı şey tam olmadı diğer taraf oldu " kime arkadan verdin kızzz

Adsız dedi ki...
1 Kasım 2009 15:19

yaaa bu kadarda uydurma bisey olmaz ya demek yolda bulmus telefonları ahahahah :))

Vladimir dedi ki...
2 Kasım 2009 01:39

Yok bu entri iyi kurgulanmamış, hatta iyi uydurulmamış ki kurgulanacak bir tarafı yok. Salih'lere kaçma fantazisi hikayeyi tıkamış biraz. Daha fazla vakit kaybetmeden başka bir yere kaçmayı denemelisin. Git geçici olarak bir pavyona, ya da Tepecik'teki evlerden birine sığın. Onlar sana yardımcı olur. Cesur ol biraz.. Cesur ol..

Lord of Drinks dedi ki...
2 Kasım 2009 04:20

abi bayadır okuduğum en eğlenceli yazı :) çok güldüm bebeyim :))) Evet, Erman Toroğlu nidalarıyla maçın geniş bir özetini yorumlayalım;

"geçen günde bizim burda hasan abinin telefoncusunu soydular annemlerde salihten şüphelendiler. ben onla evlenmeyeyim gidip almanyada kuzenimle evleneyim diye iftira attılar salihime. bide üstüne salih yolda 2 tane kameralı telefon bulunca tam ona kaldı olay. O kadar şanssız biriki tam soygun olduğunda bulmuş yerde telefonları. Annemlerde inanmıyor."


Hmm. sen inanıyorsun yani? 2 telefon bulmuş? IMEI diye bişi var kızım. deknoloji özürlü! dükkandan çalınan telefonlar olup olmadığı çok kolay anlaşılır. Çalmadıysa eyvallah, ama yok çaldıysa ailene haybeden sktir çekmiş olacaksın cücük beyinli çakma sarışınım, fentezilerimin kadını. kapiş?

"Sevdiğim erkeğe hırsız diyen bir ailem olacağına ölsünler daha iyi. Halamın kızınında allah belasını versin. Oda salihimle birlikte olduğunu dövme yaparken salihin onu yaladığını söyemiş annemlere. Gerizekalı dövme nasıl silinir bilmiyor bile, hem kalçasını açıp gösteriyor hemde ne diyor."

Yladığını mı söylemiş? Tabi. yalamadı ki, tükrüğüyle sildi yani orda yalan yok. Bi dakka lan, tükrüğüyle silerken dilini mi kullanmış yoksa? ohanneS :D
ayrıca ne bilosun, belki Salihin alamanyadan ithal ettiği haccdan gelmiş zemzemle yıkanmış boya tükrükle çıkıyordur? Bilemicem salih bu. Sözkonusu karı ve de doggy olunca bin dereden tükrük yani şey su getirebilir yani...

"Babam Salih çin köpeğin ırzına geçer o diyince ben çektim gittim. Birdaha asla dönemem o eve. Salih nezarethaneden çıksın nikahı yaparız."

e doğru demiş? Doggyler köpekçikler felan. biliyosun bunnarı zaten?
Ayrıca; Y...rrak yaparsınız nikah mikah. Salih sana nikah yapsın düğün masraflarınız benden.
ha, şu anda gardiyanlara dübürden vermekle meşguldür o ayrı. Neyse, ikiniz de kabağı yardırmış olursunuz bi şekilde bu sayede, maç 1-1 olur eheheh.

"Salihin annesi biraz garip ama olsun yinede benim annemden daha iyi bir kadın ayakları yok diye alçaklık kompleksi var sadece oda geçer yakında."
Alçaklık kompleksi ne lan? Dübürüne koduğumun salağı :D annesinin ayakları yok diye diyorsan oturtun yüksek bi tabureye olsn bitsin. Arada bir tuvalete götürürsün sırtında, nokta.
Gerçi ben ayak diktirmenizi yani şey ehmm taktırmanızı tavsiye ederim. Yorulursun sürekli bebeyim kıyamam sana...

"senden sonraki o halamın kızının anlattığı şey tam olmadı diğer taraf oldu"
Yine devrelerimi yakan bir cümleyle karşı karşıyayız sayın sıyıranlar. Nedir b lan? Kendi aranızda şifreli konuşmayın gözünüzü sevim, normal konuştuğunuzu bile zar zor anlıyoruz zaten... Verdim birine dübürden de olsun bitsin. Biz seni biliyoruz sen bizi biliyosun nedir yani.

Neyse, performans güzel, ama daha iyi olabilir. durmak yok yoka devam. Arada michael jackson'ın kırkı çıktı filan, o dinibütün insan hakkında da yorumlarını bekleriz bak, es geçtin yani. Sonra daha biz örümcek kafalı insanları ışığınla meşalenle aydınlatacaksın, politik noktalara parmak basacaksın felan ohooo tonla malzeme war yani:D
Neyse haydi bebişim, her ne kadar seni lüleden yeme ihtimalim bu Salih hanzorottisi yüzünden sıfıra indiyse de ben seni inatla ve umutla bekliycem, sana deydirdiğim gün(deydirdiğim dedim dikkatini çekerim) surlara bayrak dikicem ulubatlı hasan misali :)

Dipnot: Bi aslı vardı nooldu ona ya?
Dipnot 2: "salih aldırma vayyy"
... Allah belanı versin hande... Başka bişey demiyorum:D

Dipnot 3: Yok vermesin lan. Geri aldım.



haa;
@beauty, hala k.çının üstüne "property of LORD OF DRINKS" dövmesini yaptırmadığın dedikodularını duyuyorum fıstığım, bu şartlarda olmaz biliyosun.
elini çabuk tut lütfen...
yaptırır yaptırmaz call me,
öptüm bye.

Sel dedi ki...
2 Kasım 2009 07:42

"idam bile verseler".
..
:D
te allammm te allaaaaaammmmmmmm

Beauty dedi ki...
2 Kasım 2009 09:14

artık ne denli yaratıcı olsanız da olmuyor.olmuyor yerepiiim olmuyorrr

Adsız dedi ki...
2 Kasım 2009 11:10

hikaye akmıyor artık
cık cık

Adsız dedi ki...
2 Kasım 2009 12:35

bu dünyanın çivisi çıkmış arkadaşım. yolda iki tane kameralı telefon buludu diye birine hırsız damgası vuruyorlar inanılır gibi değil. arkandayız hande gerekirse avrupa insan hakları mahkemesine kadar gideriz...

Adsız dedi ki...
2 Kasım 2009 12:43

matrak ya
ya dalga geçiyosun ya da bunlar acı gerçekler

Adsız dedi ki...
2 Kasım 2009 15:42

aslı geri dönsün
yok yani 2sap kurtarmıyosunuz artık :/

Adsız dedi ki...
2 Kasım 2009 15:44

bi aslı vardı geri gelsin
yada yenisi gelsin
hatta
biri gitsin diğeri gelsin

Sadece ikiniz kurtarmıyosunuz artık :/

Adsız dedi ki...
3 Kasım 2009 03:01

komedyensin kiz sen
canim skildikca aciyorum blogunu guluyorum geri isime devam ediyorum. tsk ediyorum.

Adsız dedi ki...
3 Kasım 2009 04:20

yroum yapayım bende dedimdi:P

allah sizi benzin döküp yaksın türkiye kurtulsun dünya kurtulsun!

şakamısınız lan? hala kızının dövmeyi yalayıp silmişmiş salih:D ne dil varmış herifte ...

Mickey 1 Shot dedi ki...
3 Kasım 2009 05:33

Bitmeyen hikaye. Aşk-ı memnu ihtişamında sürmekte.

Adsız dedi ki...
4 Kasım 2009 02:45

ahahahaha salih vaaay :D

yorkasf dedi ki...
5 Kasım 2009 10:53

o değilde bu salih doggie stil olayı ve şimdide köpeğin ırzına geçme olayları çok dolaşıyor kafamda.

Adsız dedi ki...
2 Ocak 2010 17:16

çok üzüldüm handeciğim haline geçmiş olsun salihe en yakın zamanda kavşursun umarım : (( öptm,kib by. hiç üzülmeni istemiorum...

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi