yıllar,yollar,zorlar bitiremez bu aşkı.ben istemedikçe...

merhaba. ben salih handeme geri döndüm. öncelikle bunu söyledim ki bazı yavşaklar, buraya yazı yazan puşlar bir geribassınlar. handemi kimseye kaptırmam.

öncelikle bir şeyleri açıklığa getireyim. annem benim güzeller güzeli ama ayaksız annem hande hakkında öyle şeyler konuşmadı konuaşamazda. onun dillerini keserim ben. handemin hakkında kimse ayakları olmasa bile öyle konuşamaz. annem o şeyleri o kötü sözleri ipek için söylemişti, kötü söz sahibine aittir ama benim annem dünya tatlısı olduğundan ona ait değildir.

ipek de zaten adının sonradan nihat olduğunu öğrendiğimiz bir insanmış ben bu handeye söylüyordum sevişmiyorum onunla diyordum inanmıyordu bana. sevişssem çükü olduğunu anlardım çok önceden değil mi hande? buradan tekrar soruyorum? değil mi hande? cevap ver! veremiyorsun dimi şimdi yazık. günahimi aldin benim, benim ahimi aldin, allah seni ne yapmasın.
nihatin çükü çıkınca ve bana "ne var sendede var" diyince kafam attı benim. hiç yapmak istemezdim ellerim kırılsın ama dövdüm onu ben. ama buradan nihattan özür dilerim sonuçta bir zamanlar kadın sanarak sevdiğim bir insani dövmek benim gibi elit bir insana asla yakismadi. özellikle fikret abiyi çağırıp onunla birlikte -kibarca- dövmek kibarca olsa bile bize hiç yakismadi ama haketti bence. en başından söylemesi gerekiyordu. ah annem benim canim annem uyardi beni uyarmadi değil arkasindan konusmus zaten ipekin ama ben inanmamistim. meerse çükü varmış bilememişim. fikret abiye de buradan teşekkür ederim kanka süpersin!

son olarak handemle mutluyuz biz yillar yollar zorlar bitiremez bu aşki, pazara kadar degil mezara kadar bizim aşkimiz.

Yarabbim duy duyur sesimi
Anlamıyor kimsesizliğimi
Yarabbi yetiş yarabbi
Yarabbim duy duyur sesimi
Anlamıyor çaresizliğimi
Yarabbi eller yarabbi
Hala kuytuda ücrada
Tekinsiz bir mecrada
Dua etsem seni dileyen
Börtüm böceğim bitki örtüm
Olacak duam olsan
Amin desem hamd etsem
Toprağına kök salsam senle
Nihayet bulsa ömrüm

13 yorum:

yorkasf dedi ki...
20 Ekim 2009 05:21

lan oğlum o zaman ananın diline sahip çık. madem hande için demiyordu, ipek için neden "oğlumuz üstünden geçi alın herkez geçsin" dedi. ikinizden biri yalancı ama karar veremedim ben. ya sen bu ipek ile seviştin, ya anan yalan söylüyo.

bu arada gönderen kısmı olmamış ne o salih ve sadece hande.

hem madem kibarca dövecektin fikret abiye ne gerek vardı?

neyse iyi oldu geri birleşmeniz. sıkılmıştı elalem

Lord of Drinks dedi ki...
20 Ekim 2009 23:15

Olmamış beh...

Eskiden fake oldğnuzu belli ediyordnuz tamam, ama her yeni yazınızda gülüyorduk lan.

Bune şimdi amuğagoyyum? yok ipekti yok yalancıydı yok çükü vardı vs. Bi de bu çük mevzusuna bu kadar takılma, tavsiye. Gazı kaçmış kola gibi, hiç tat vermiyor.
Döndürüp döndürüp konuşmuşsun, hayırdır senin kuşta bi problem mi var yoksa?

Bi de nihat kim hamınakoyim ya? Bi de nihat çıktı başımıza. Travestilerle mi düşüp kalkıyon lan hanzorotti?

Yok çükü varmış da yok kibarca dövmüş de. Bisittiringidin.com!

Eğer fake olduğunuzu bu kadar belli etmeye devam ederseniz blogu izlemeyi bırakcam. Çok kan kaybedersiniz haberiniz olsun. Bune lan! adam gibi yazacaksan yaz, yazmıycaksan sittirgit switch ini "hande" ye al, ondan dinleyelim biraz. Onun ağzından yaz yani.


Kızlık zarı dikim imalathanesiydi, "sevişmem dedin ama seviştin aşağılık pisliksin" di filan, güle oynaya takılıyorduk ne güzel. Gülüyorduk.

Bune şimdi?
Süktürmeyin belanızı bana!




Höööt! sinirlendim!


Dipnot: Bu olan bitenler karşısında Ande'den bir basın açıklaması bekliyoruz. En kısa zamanda.

Adsız dedi ki...
21 Ekim 2009 05:07

"...bir zamanlar kadın sanarak sevdiğim bir insani dövmek benim gibi ELİT bir insana asla yakismadi"

Hem elit, hem çüklü! Ouv çok seksi!

Adsız dedi ki...
21 Ekim 2009 06:16

birleşeceğinizi hepimiz biliyorduk da hikaye pek kolpa olmuş. daha yaratıcı olmanızı beklerdim. dibe vurmak üzeresiniz...

Adsız dedi ki...
22 Ekim 2009 01:36

handeyle ayrilik yaramis salih turkceni duzeltmissin bakiyorum gercekten de elit olmussun tebrikler senin gibi birinede bu yakisirdi!!?...

Vladimir dedi ki...
22 Ekim 2009 02:07

Nihat'a yazık etmişsiniz adı çıktı şimdi.

Adsız dedi ki...
22 Ekim 2009 03:15

salih lan,handeye benziyosun zamanla...bi süre daha dönmesen ii olurdu bence..ama çok güldüm yine de:D foto da değişmiş hemen kaçırmadık :)

Adsız dedi ki...
22 Ekim 2009 13:30

lan çük mük noluo lan.doggyler leğenler tamam biyere kadar kabul ettik ama shemale e karşıyım.ne büyük fantezi ve hayal dünyanız varmış kardeşim.tim börtın falan fıs şu saatten sonra.bu yarattığınız aşırı sürrealist fantezi dünyasını paraya çevirmeye bakın.kitap mitap yazın film çekin.son bi sözüm var helaloş olsun lan hepinize

Beauty dedi ki...
27 Ekim 2009 16:02

Lord

bak bunlar kavuştu biz kavuşamadık

ühühü

benim çüküm yok ayrıca

beauty

Adsız dedi ki...
28 Ekim 2009 16:28

yuhara artık

Lord of Drinks dedi ki...
2 Kasım 2009 03:58

naysssssss.....

@beauty;
call me diyorum daha da bişi demiyorum...


Adres: LordofDrinks/TÜRKİYE

Beauty dedi ki...
2 Kasım 2009 06:00

lord;

kıçımın üstüne oturmamazlık yapmak istemediğimden dövdürtmedim kendimi. hazır nazır tertemiz bir kıç açtım seni bekliyorum.

ayrıca ben niye seni call? sen beni call?

kib,öptüm,bye

Adsız dedi ki...
26 Kasım 2009 10:11

özellikle fikret abiyi çağırıp onunla birlikte -kibarca- dövmek kibarca olsa bile bize hiç yakismadi ama haketti bence. en başından söylemesi gerekiyordu. ah annem benim canim annem uyardi beni uyarmadi değil arkasindan konusmus zaten ipekin ama ben inanmamistim. meerse çükü varmış bilememişim. fikret abiye de buradan teşekkür ederim kanka süpersin!

abicim bu ne allaasen:D:D
kankha sana puanım dohuz!

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi