UYARI

Allah senin gibi bir adamın belasını versin. Annenin de öyle. Annen benim için mahallede oğlumuz üstünden geçi alın herkez geçsin diyormuş. Bence annenin ayaklarının kesilmesi ii olmuş dilide kopmalı. Allah seninde ipeğinde cezasını verecek ben inanıyorum buna allah iyilerin yanında olur lanet olsun senin gibi pis varoşa. Ben zaten sana layık deyildim almanaya gidecektim hep senin yüzünden burda kaldım hergn burayı okuyorsun biliyorum o şifreyi sana vermeyeceyim çünkü sen dünyadaki en kötü erkeksin. hayatımın içine etiin yeter bırak beni nolursun verdiğin acılar yeter. anenene söyle sussun artık, susmazsa bir gece ansızın gelip kırt diye keseceğim kafasını. nasıl olsa sen o ipek denilen erkek mi kadın mı o bile meçhul olan pisliğin parayla seks yapan bir aşşalığın evinde yaşıyorsun onunla sevişiyorsun ama herkeze sevişmiyorum diyorsun. ama ben biliyorum sevişiyorsun çünkü sen adi bi pisliksin ve sevişiyorsun. anneni öldüreceğim evine dönmezsen. gidip evinde yaşa o ipek denilen kadının evinde yaşama,pislikler.

Eğer ipekten vazgeçersen belki birşeylere yeniden başlayabiliriz Salih,çünkü ben anenin boş boğazı yüzünden kimseyle evlenemem. Bir düşün bence bazen özlüyorumda seni .çok kalleşçe işler yaptın ama affedebilirim geleceyimiz için.

23 yorum:

Adsız dedi ki...
14 Ekim 2009 20:43

Salihe dönmeeeeeeeeeeeee.. o tam bir ibneeeeeeeee

Adsız dedi ki...
14 Ekim 2009 20:44

yuhh resmen tehdit etmişsin yalnız annesine birşey olursa seni içeri tıkarlar biliyorsun umarım

biggeee dedi ki...
15 Ekim 2009 00:19

kızım salak mısın sen..anası herkese yaymış ne boklar yediğinizi hala affedebilirim diyosun..bence bi gün git anasının ağzına sıç salih duyunca geri gelir zaten:P

Adsız dedi ki...
15 Ekim 2009 02:50

Ay ben çok sevdim bu blogu. Keske daha önce kesf etseydim.

Adsız dedi ki...
15 Ekim 2009 03:01

Allah belanı götünden versin Hande. Lan sen ne mal bi' kızsın ya! Ömrümü yediniz lan siz benim. Adam siki elinde İpek mi Sikik mi onla fink atsın sen hala dönmesini iste. Bırak ne bok yiyorsa yesin kızım. Sen de üzerinden geçecek başka erkekler bul ama burdan ama mahallenden. He olmadı, bulamazsan ben sana bulacağım söz.
Ya da git o piçin bacaksız anasının kafasını KIRT diye kes, sen de kurtul biz de.

Vladimir dedi ki...
15 Ekim 2009 04:19

Evet senin için tek kurtuluş Salih'in seni affedip sana geri dönmesi. Yoksa adın çıkar. Nam salarsın. Kİmse almaz seni. Hemen onu affet. Evlenin. Ya da önce ipekle evlensin sen üstüne kuma git. kumalar daha makbul olurmuş.

yorkasf dedi ki...
15 Ekim 2009 12:37

bakıyorum bu girdi de yazın baya düzelmiş. Ne oldu ilkokul yazım kılavuzunu mu buldun?

Hayır salih e geri dönme olayını anlıyorum. Blog devam etmeli.

Fakat bu ipek in erkek mi kadın mı olduğu madem belli değil, neden riske giriyorsun. ya erkekse?

Bence sen gel bizim mahalleye taşın. Hatta istersen ben ev bakayım çevreden.

Ayrıca belki sevişmiyorlardır. Leğen testi yapmadan bilemeyiz.

Lord of Drinks dedi ki...
15 Ekim 2009 13:32

Nası kesicen nası?? Kırt diye mi? Azuahahah:D
mukavva mı kesion yawrucuğum sen?


Haa by the way; şurada ne demek istedin devrelerim yandı analiz edemedim:
"onunla sevişiyorsun ama herkeze sevişmiyorum diyorsun. ama ben biliyorum sevişiyorsun çünkü sen adi bi pisliksin ve sevişiyorsun."

Bune lan? Ne demek bu?

sevişiyorsun,herkese sevişmedim diyorsun ama adi bir pisliksin ve sevişiyorsun tıahhahhah bebeyim nefissin ya... Hep hayalimde senin kadar çakma sarışın ve çakma akıllı birine değdirmek istemiştim.
Pardon;Deydirmek..

Bir de; bazen gurursuzluğun midemi bulandırıyor ama 1- fake olduğunu bildiğim için, 2- fake olsan da hayalimde yaşattığım kevaşe, anal fantazilerin insanı hande'yi seks konusunda bir obsesyon haline getirdiğim için eyvallah çekiyorum. Ama artık yeter;
Nedir bu Salihin götünü yalamalar kızım? Tamam herif sana kaydı diye kimse almaz diye düşünüyosun ama bari bu kadar aleme afişe etme.

Git acil bi kızlık zarı dikim imalathanesi mi bulacan terzisi mi bulacan git yaptır bi şekilde, ve bunu farketmeyecek kadar cahil birisiyle evlen. Veya almanyaya geri git. Orda siklemiyolar ne de olsa.


Belki bişiylere başlıyoruz ne demek lan, özlüyorum ne demek
Mahallenin orospusu ilan etti herifle annesi seni; Bahse girerim mahallenin kahvesinde gece 12'den sonra nasıl sktiğini kaydettiği kayıtları kahvede izletiyordur, girenden de bilet parası alıyordur.
Peçete fiyata dahil. Hadi hayırlı işler.


YBSG almanyaya mı gidicen nereye gidiceksen. Ama yazmaya devam et. arada böyle çok kelime kombinasyonu kullan, türkçemizin o yozlaşmış köşelerini hatırlat bize..

Geleceyiniz içinmiş. Geleceğine soktuğum...

Adsız dedi ki...
16 Ekim 2009 06:18

Bu nasıl bir imladır, yazım kuralın nerde senin? Türkçe yerle yeksan...

Adsız dedi ki...
16 Ekim 2009 13:06

"küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi" bu ne lan xD...filme videoya para vermeyin komedinin bedavası burada

Adsız dedi ki...
18 Ekim 2009 07:17

Hande sen tam bir süzme salaksın!!Gerçekten...

Adsız dedi ki...
19 Ekim 2009 08:52

ahh hande ele güne rezıl oldun bak :(
o anasının ağzını yırtmak lazım.
salıhınle, demırden erkeğınle yaşadığınız o özel anları nasıl anlatır?
gıttı namus :( artık kımseyle evlenemezsın. bır peçete gıbı kullanılıp atıldın yavrumm sen....

Adsız dedi ki...
19 Ekim 2009 08:54

'Ben yaşarım kömürlükte bile çünkü kayıınvaldem dünyanın en şeker insanı. Zaten bacakları olmadığı için hiçbirşey yapamıyor. Bana ne kötülüğü olabilir.'

Nisan ayındakı blog yazında böyle dıyodun hande nolduuuuu???????

Adsız dedi ki...
19 Ekim 2009 10:18

bence leğen testi yapalim diyorum ben yoksa anlayamayiz sevisip sevismediklerini.
ayrica su noktayi sorgulamak istiyorum "sen adi bi pisliksin ve sevisiyosun" sevisen herkes neden adi bi pislik?

Adsız dedi ki...
19 Ekim 2009 10:21

bence legen testi yapalim diyorum ben yoksa bilemeyiz sevisip sevismediklerini. ayrica sunu da sormak istiyorum: "sen adi bi pisliksin ve sevisiyosun" neden sevisen herkes adi bi pislik? hepimiz adi birer pisligiz.

Adsız dedi ki...
19 Ekim 2009 12:31

ipek de kimdir? hem handecim herkes evlenmek zorunda değil. hayatını yaşa. yorumlara cevap atarsan daha heyecanlı olur hem. takip ederiz sürekli. blog un amacı bu değil midir, bilgi alışverişi?

Adsız dedi ki...
20 Ekim 2009 00:50

girişte güzel bir bağlaç ayırması yapıp sonradan hatanı farkedip handeliğine dönmüşsün :) kıııız kızz kurban olim eğlenioz senle daha uzun yaz :)lord of drinks'in son cümlesine de denden koydum :)

Bilgi Sözlük dedi ki...
20 Ekim 2009 05:01

Hande senle evlenmek istiyorum, salih senle de evlenmek istiyorum ayrica. ucumuz feci mutlu mesut bir yuva kurabiliriz kanimca. ipek'le de evlenelim, ayri gayri olmaz. Hep birlikte cok guzel "eyleniriz" grup sex falan yapar mehtapli havalarda aya bakar "elin oglu aya insan yollayali neredeyse 70 sene oldu bizim ugrastiklarimiza bak amunakoyum" deriz.

ayrica bacaklari olmayan tirtil anne ki$isine de bu kadar cemkirme, ana gibi yar olmaz diyip onla da evleniriz tam super olur.vay arkada$.

Adsız dedi ki...
23 Ekim 2009 05:02

KBÇSÇ Derneği;

Hande!

Tün bu yorumlarda senden mal olarak bahsediliyor olabilir; kaydı zikti, efenime söyliyim kişinin, 'beni böyle kimse almaz' diyerekten kendisine biçtiği değer ossun.. bi şeyler bi şeyler daha. Gereksiz çok da yakışıksız cümleler. Olsun sen mal olma mal al Hande. Dernek olarak annaştığımız bir manav bakkal çakkal var. Onlardan Al başkalarına ver, piyasa çalansın. Derneğimiz şindilik bu kadar ötüyor :I

Alphan Tüfekçi dedi ki...
25 Ekim 2009 09:23

manyak mısınız lan siz :))

Beau Jangles dedi ki...
25 Ekim 2009 11:46

Kıyamam ya.. Uff..

No More Virgilius dedi ki...
28 Ekim 2009 07:45

çok eğlendim... devamını istiyoruz:-)

Adsız dedi ki...
26 Şubat 2010 12:47

muhahahaha amına koydunuz:D bu ne lan?

Yorum Gönder

küfürlü fake yorumlar yayınlanmayacak ama herkez yroum yapabilecek bundan sonra salihim öyle dedi